فال روزانه سه شنبه 5 شهریور 1398
کد خبر: ۱۵۴۷۶۶
تاریخ انتشار: 2019 August 27    -    ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 5 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد موفقی هستید که به بیشتر خواسته هایتان رسیده اید اما دست از تلاش برندارید زیرا جایگاه شما بسیار بالاتر است. اگر به دنبال راهی برای افزایش درآمدتان هستید، امسال زمان فوق العاده ای برایتان خواهد بود و فرصت های زیادی در مقابل تان قرار خواهد گرفت. بهتر است که جسارت بیشتری به خرج دهید تا تجربه های بیشتری کسب کنید. از ناشناخته ها نترسید، شاید آنچه به دنبالش هستید در همان جاهایی که همیشه از قدم گذاشتن هراس داشتید، پنهان شده باشد. برای داشتن یک رابطه عاطفی ایده آل باید تلاش کنید. خوشبختی شما در دستان خودتان است بنابراین خود برای زندگی تان قدم بردارید. اگر از تمام توانایی هایی که دارید، استفاده کنید نه تنها نزد خود، بلکه نزد دیگران هم مورد احترام قرار خواهید گرفت. مجردها در این سال آتشی در درونشان روشن خواهد شد. متاهل ها نیز روزهای پرهیجان تری را تجربه خواهند کرد. در ماههای مهر، آذر و اسفند منتظر خبرهای خوب باشید.

فروردین

امروز به دنبال یکی از مدارکتان می گردید اما پیدایش نمی کنید. فکر می کنید که آنچه در حال حاضر به آن نیاز دارید آب شده و به زیر زمین رفته است. نگران نشوید زیرا در نهایت او را در دست یکی از اطرافیانتان پیدا خواهید کرد. فکری برای آینده در سر دارید، برای خود برنامه ریزی های کوتاه مدت و واقع بینانه تری ترتیب دهید، در غیر این صورت ناامید خواهید شد و تلاشتان را رها می کنید. از دست شریک زندگی تان ناراحت هستید اما بدانید که برای ایجاد تغییر، این خود شمایید که باید وارد عمل شوید نه طرف مقابلتان.

اردیبهشت

به دنبال تغییری در زندگی تان هستید. لازم نیست که دست به تغییرات بزرگ بزنید، همین که دکوراسیون خانه تان را تغییر دهید و گلها را به خانه تان راه دهید، یا این که یک حیوان خانگی بیاورید، روحیه تان از این رو به آن رو می شود. در مورد رابطه عاطفی تان زیاد خیالبافی می کنید. دیگر زمان مناسبی برای راه رفتن روی ابرها نیست. شما باید از آنچه در واقعیت اتفاق می افتد نیز آگاه باشید. پس چشمهایتان را باز کنید و اطراف تان را با دقت بیشتری نگاه کنید. چیزهای مهمی وجود دارد که هنوز نمی دانید.

خرداد
به زودی با شخصی یک کار جدید را آغاز می کنید. از آنجا که زمینه ای در مورد آن ندارید، کمی مردد هستید اما مطمئن باشید که اگر این کار جزو علاقمندی هایتان باشد، موفقیت شما نیز حتمی خواهد بود. شاید کارهایتان با سرعتی که شما انتظارش را دارید پیش نرود اما صبوری کلید موفقیت شماست. آنچه برای شما اهمیت دارد کیفیت کار است نه زمان اتمام آن. پس با حوصله بیشتری به کارهایتان رسیدگی کنید. به زودی شخصی پس از مدت ها به سمت شما باز می گردد، شاید بد نباشد که فرصت دوباره ای به هر دویتان بدهید.

تیر

از جرو بحث کردن با دیگران در چنین روزی بپرهیزید، زیرا ذهن شما درگیر دیگر مسائل است و ممکن است که زود از کوره در بروید. آنچه در این روز برای شما اهمیت دارد، آرامش خودتان است. در محیط کار اگر قدم درست را بردارید و خلاقانه عمل کنید، چنان پیشرفتی خواهید داشت که افراد زیادی به شما حسادت خواهند کرد. اگر مجرد هستید و فردی نظر شما را به خود جلب کرده، بهتر است که نه خیلی به او علاقه نشان دهید و نه این که از او دوری کنید. اعتدال را رعایت کنید و فضا را به گونه ای تغییر دهید که او نیز جرئت نزدیکی به شما را داشته باشد.

مرداد

امروز باید به حساب و کتاب تان برسید و این موضوع زمان زیادی از شما می گیرد، به طوری که وقت نمی کنید به کارهای مورد علاقه تان برسید. اما نگران نشوید و تمرکزتان را حفظ کنید تا اشتباهی در حساب هایتان رخ ندهد. در مورد روند رابطه عاطفی تان نگران هستید. هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا شرایط شما به ثبات رسیده، پس نگران تغییر مسیر آن نباشید. تا زمانی که شما نخواهید، حتی باد هم نمی تواند قایق شما را تکان دهد و آرامش را از شما بگیرد.

شهریور

در تصمیم گیری های امروزتان، به حس تان اعتماد کنید و از او کمک بگیرید. گاهی لازم است که به جای منطق، به احساست تکیه کرد. بنابراین شک نکنید و با اعتماد به نفس بالا به آنچه قلبتان می گوید عمل کنید. امروز تماسی به شما می شود که کمی نگرانتان می کند. فکر می کنید که این خبر مانع پیشرفت شما می شود اما اگر کمی صبر کنید، می بینید که همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد. به میهمانی دعوت می شوید که انتظارش را ندارید. حتی اگر حوصله کافی برای حضور در آنجا را ندارید، به این میهمانی بروید که خاطرات خوشی را برایتان رقم خواهد زد.

مهر

این روزها فرد دیگری شده اید و رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهید. آیا واقعا این چهره تان را دوست دارید؟ همانطور که شما این نقاب را دوست ندارید، دیگران هم از دیدن آن رنج می برند، بنابراین هر چه زودتر به خود واقعی تان بازگردید. در اکیپ دوستانه شما سوتفاهم هایی بوجود آمده که بهتر است که از آنها فاصله بگیرد در غیر این صورت شما هم مجرم شناخته خواهید شد. به زودی پیشنهادی به شما می شود که انتظارش را ندارید. برای دادن جواب، مشورت با دیگران را از یاد نبرید.

آبان

با انرژی بالایی که امروز شما دارید، همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. البته ممکن است که در طول روز با افرادی برخورد کنید که برخلاف شما باشند اما سعی کنید که تا انتهای روز این مود مثبت تان را نگه دارید تا بتوانید کارهایتان را با سرعت بیشتری پیش ببرید. شریک زندگی تان را از خود ناراحت کرده اید اما قدرت معذرت خواهی هم ندارید. شاید بد نباشد که با رفتارتان پشیمانی تان را به او نشان دهید. به زودی از نتیجه یکی از کارهایی که در گذشته کرده اید، سورپرایز خواهید شد و لبخندی رضایت بخش بر لبانتان خواهد نشست.

آذر

هر کسی ممکن است در محیط کاری اش دچار مشکل با همکارانش شوید، بنابراین این اتفاق تنها برای شما رخ نمی دهد. در این شرایط بهتر است که سیاست داشته باشید و به جای ناراحت شدن کلمات موثرتری را به زبان آورید. برای بعد از ظهر خود نیز برنامه ای مفرح ترتیب دهید و از استرسی که در محیط کار داشته اید بکاهید. مدت هاست به فکر شروع کلاسی هستید، امروز زمان خوبی برای ثبت نام است. اگر این کار را ادامه دهید، منبع درامد خوبی برایتان خواهد شد.

دی
مسایل مالی ذهنتان را درگیر کرده است. بهتر است که به جای غصه خوردن، به فکر یک منبع درآمد دیگری باشید. اگر از محیط کارتان راضی نیستید، بیرون بیایید. ریسک کردن در این مواقع می تواند شما را به سمت پیشرفت سوق دهد. در روابط عاطفی خود در رویا به سر می برید، اما زمان آن است که واقع بین تر باشید. اگر خودتان را تنها به دست احساسات خود بسپارید، عاقبت خوشی نخواهد داشت. بنابراین بهتر است که به منطق تان تکیه کنید.

بهمن

شما فردی هستید که دیگران را به خوبی تحت تاثیر قرار می دهید. از این ویژگی تان استفاده کنید و کارهایتان را پیش ببرد. مثلا اگر درخواستی از کسی دارید، آن را بیان کنید و مطمئن باشید که به خواسته تان خواهید رسید. در زمان های تصمیم گیری، دیگران مدام در کارهای شما دخالت می کنند اما این شمایید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. بنابراین به آنها اجازه دخالت ندهید. یکی از اعضای خانواده تان ناراحت است. وقت بیشتری را با او بگذرانید و اجازه دهید تا هر چه دردودل دارد بیان کند. تنها گوش کردن کافی ست تا او آرامش دوباره را تجربه کند.

اسفند

امروز بالاخره استرس های اخیر شما به پایان می رسد زیرا در نهایت به تمام کارهای نیمه تمام خود پایان می دهید و نفسی از روی رضایت خواهید کشید. فقط یادتان باشد که کمک دوستانتان را فراموش نکنید. مدتی است که رابطه عاطفی شما در هاله ای از ابهام به سر می برد طوری که جایگاه تان را گم کرده اید. اگر به خودتان کمی زمان دهید، همه چیز برایتان روشن می شود. اگر از جایگاهی که دارید، چه در محیط کار و چه در روابط تان، راضی نیستید، زندگی تان را هدر ندهید و به دنبال آنچه دلتان می خواهد، بروید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار