فال روزانه دوشنبه 4 شهریور 1398
کد خبر: ۱۵۴۶۷۶
تاریخ انتشار: 2019 August 26    -    ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
شما فردی با قدرت تخیل قوی، صادق، پرانرژی، بلندپرواز، مستقل و خلاق هستید. شما با کمال میل به آنهایی که دچار مشکلات مالی یا عاطفی شده اند کمک می کنید، اما گاهی فردی درونگرا و خجالتی هستید و این رفتارتان روی نگرشی که دیگران نسبت به شما دارند تأثیر می گذارد. امسال شما با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که در زمینه ی حرفه ای کمک های قابل توجهی به شما خواهند کرد. شما با رفتن به سفر و شرکت در جشن ها و مهمانی های مختلف در سال آینده در روابط اجتماعی خود موفق خواهید بود. درآمد شما نسبت به سال های گذشته افزایش بسیار زیادی خواهد داشت. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعال هستند امسال با موقعیت های خوبی مواجه خواهند بود و وارد زمینه های کاری جدید و سودآوری خواهند شد. اگر در زمینه ی املاک و مستغلات فعالیت داشته باشید، امسال درآمد قابل توجهی از این طریق کسب خواهید کرد، اما اگر شریکی داشته باشید ممکن است با مخالفت های زیادی از جانب او روبرو شوید و با هم به مشکلاتی بربخورید. آنهایی که هنوز تنها و مجرد هستند می توانند انتظار آغاز روابط عاطفی جدیدی را داشته باشند. هر کاری که باعث آرامش روحی و روانیتان می شود، از نماز خواندن گرفته، تا تمرین یوگا و یا حتی پیاده روی را حتما در برنامه امسال خود قرار دهید. امسال با مشکلات جزئی در سلامت خود مواجه خواهید بود که در صورت داشتن ورزش کافی و یک رژیم غذایی هوشمندانه هیچ مشکل خاصی برای شما ایجاد نخواهند کرد. ماه های شهریور، آذر، بهمن و خرداد بهترین و مهم ترین ماه های سال هستند.

فروردین

امروز اگر در زندگی حرفه ای و یا شخصیتان مدیریت و رهبری گروهی به شما پیشنهاد شد خیلی زود فرصتی که به شما روی آورده است را بپذیرید. امروز هرچقدر که به کمک و حمایت نیاز داشته باشید برای شما فراهم خواهد شد. نگران این نباشید که شاید به اندازه ی کافی خوب نباشید یا از مهارت های لازم بی نسیب باشید. امروز بی آنکه شما مجبور باشید تلاش خیلی زیادی از خودتان نشان دهید همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت، اما به یک شرط: خودتان را باور داشته باشید. شما در حال حاضر مجبور به گرفتن تصمیمی مهم و مشخص کردن جهتی که می خواهید در ادامه ی مسیر زندگی پیش بگیرید خواهید بود. اجازه ندهید نگرانی هایتان جلوی حرکتتان را بگیرند.

اردیبهشت

امروز روزی فوق العاده برای سر و کله زدن با مشکلات کوچکی که در زندگی روزمره تان دارید خواهد بود. از تعمیرات لوازم خانگیتان گرفته، تا مشکلات پیش افتاده ای که در وضعیت جسمانیتان دارید و یا خرده حساب هایی که باید به آنها رسیدگی کنید، همه و همه خیلی راحت تر و سریع تر از آنچه خودتان انتظارش را دارید حل خواهند شد، اما به شرط آنکه همین امروز برای حل آنها دست به کار شوید و کار امروز را به فردا نیندازید. سوالاتی ذهنتان را به خود درگیر کرده اند و نمی توانید برای یافتن پاسخ آنها مرز بین واقعیت و خیال را به خوبی پیدا کنید. شاید بتوانید در هر یک از این دو عالم پاسخ مجزایی برای سوال هایتان پیدا کنید و هر دو هم به نوبه ی خود درست باشند!

خرداد
امروز روز نسبتا آرام و خوشایندی برای شما خواهد بود، حتی ممکن است از دوستان و یا اعضای خانواده تان هدایایی دریافت کنید که نشان دهنده ی عشق و محبت آنها نسبت به شماست. این کار آنها باعث خوشحالی و اطمینان خاطر شما خواهد شد. دیگران شجاعت و جسارت شما در رویارویی با ناشناخته ها را تحسین می کنند، اما خود شما با وجود اینکه سرتان درد می کند برای این کارها، گاهی دچار هراس می شوید. امروز تقریبا جای هیچ گونه نگرانی نیست و احتمال اینکه این کارهای برنامه ریزی نشده و ناگهانی شما عواقب بدی برایتان داشته باشند خیلی کم است. کمی ریسک کردن ارزش آنچه در مقابل به دست خواهید آورد را دارد.

تیر

امروز مجبورخواهید بود زمان زیادی را در ماشین شخصی خود و یا وسایل نقلیه بگذرانید. شاید آنقدر در ترافیک بمانید که به قرار مهمی که از روزها قبل برای آن برنامه ریزی کرده بودید نرسید. شاید بهتر باشد زودتر از همیشه خانه را ترک کنید و برای رفتن به هر مقصدی زمان بیشتری را در نظر بگیرید، در غیر این صورت دلخوری هایی پیش خواهند آمد که ممکن است حتی به بحث و دعوا بکشند! اگر فکر می کنید استفاده از وسایل نقلیه عمومی و یا پیاده طی کردن برخی مسیرها می تواند سرعت جابجایی شما را بالا ببرد از این روش ها استفاده کنید تا از مشکلاتی که ممکن است با اندکی بی احتیاطی برایتان پیش بیایند جلوگیری کنید.

مرداد

امروز برخی کارهای اداری و کاغذبازی های خسته کننده باید انجام شوند که وقت زیادی از شما خواهند گرفت و ممکن است حتی باعث شوند از انجام کارهایی که از مدت ها قبل برایشان برنامه ریزی کرده بوده اید و یا برایتان از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار هستند عقب بمانید. شاید مجبور شوید قراری که با دوست عزیزی داشته اید را کنسل کنید و یا به یکی از کلاس هایتان نرسید، اما بهر حال باید مواظب باشید آنقدر ذهن خود را مشغول نکنید که در انجام کارهای اداریتان دقت کافی را نداشته باشید. در غیر این صورت ممکن است در اثر حواس پرتی اشتباهی انجام دهید که جبران آن برایتان به این سادگی ها نخواهد بود.

شهریور

امروز مهمانی به خانه ی شما خواهد آمد که موضوعی باعث ناراحتی او شده و از شدت عصبانیت تمایل زیادی به حرف زدن ندارد. شاید برایتان عجیب باشد که اصلا چرا به خانه تان آمده است، اما بهر حال خونسردی خود را حفظ کرده و به بهترین شکل ممکن از او پذیرایی کنید. می توانید با هم کارهایی انجام دهید که نیازی به صحبت کردن ندارند، مثلا شاید بتوانید با هم یک فیلم تماشا کنید. شاید خودتان هم باورتان نشود، اما این رفتار شما آثار فوق العاده ای روی مهمانتان خواهد داشت و او خانه ی شما را با خوشحالی ترک خواهد کرد. امروز قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقتی چندین برابر همیشه رعایت کنید!

مهر

امروز خبرهای فوق العاده ای را دریافت خواهید کرد و این موضوع شما را چنان هیجان زده می کند که نمی توانید روی کارهایی که در دست انجام دارید تمرکز کنید. طبیعی است که بعد از شنیدن این خبرها برای مدتی کوتاه هیجان زده باشید و دیگران هم شما را درک خواهند کرد، اما نمی شود تمام روزتان را با هیجان و حواس پرتی بگذرانید و کارهایی که به عهده دارید را پشت گوش انداخته و یا به صورتی نامطلوب انجام دهید. اگر حواستان را جمع نکنید ممکن است با همکاران خود به مشکل بخورید. اگر می بینید نمی توانید به هیجان خود غلبه کنید به یک پیاده روی کوتاه و سریع بروید یا حتی اگر می توانید کمی بدوید!

آبان

امروز دوست و یا همکاری که مبلغی را از شما قرض گرفته بوده است پولتان را به شما باز خواهد گرداند. شما برنامه ی خاصی برای این پول نداشته اید و حالا هیجان زده شده اید و دوست دارید آن را هر طوری که دلتان می خواهد و بدون فکر کردن به اینکه می توانید آن را پس انداز کنید خرج چیزهایی کنید که دلتان می خواهد. اگر چنین تصمیمی دارید دیگر به این فکر نکنید که با این پول چه کارهای مفیدی می توانسته اید بکنید، در غیر این صورت احساس پشیمانی و عذاب وجدان نمی گذارد از ولخرجی هایی که کرده اید لذت ببرید. این پول مباغ قابل توجهی نیست و تأثیر چندانی روی میزان پس اندازهای شما نمی تواند داشته باشد، با خیال راحت خرجش کنید!

آذر

امروز شما احساس تنهایی می کنید و انگار زندگیتان خالی از عشق و احساس شده است. شاید عشق شما به دلایلی مجبور باشد امروز را دور از شما بگذراند و همین باعث شود که احساس تنهایی بیشتری کنید، اما مطمئن باشید که این فاصله به هیچ وجه به معنای این نیست که طرف مقابلتان شما را به اندازه ی قبل دوست ندارد. به جای اینکه در خانه بنشینید و ذهن خودتان را با این افکار بیهوده مسموم کنید از خانه بیرون بروید و با دوستان و یا اعضای خانواده تان قرار بگذارید و کمی تفریح کنید. امشب اصلا شب خوبی برای در خانه ماندن نیست. تا آخر شب بیرون بمانید و سر خودتان را گرم نگه دارید.

دی

همه این را به خوبی می دانند که اگر بخواهید کاری را انجام دهید یا چیزی را به دست بیاورید هیچ چیز نمی تواند جلویتان را بگیرد. به شرط آن که اطرافیانتان نیز با شما همراه باشند، خود شما هم از آنچه می توانید به انجام برسانید شگفت زده خواهید شد. با این حال، در این میان کارهایی هم خواهید داشت که چندان برایتان جذاب نیستند و کمک گرفتن از اطرافیانتان باعث خواهد شد خیلی زودتر از شر آنها خلاص شوید. امروز شما خیلی خوب می دانید که چه کسانی برایتان اهمیت بیشتری دارند، اما نگران اختلاف نظرهایی هستید که بین شما و آنها وجود دارند. شما می توانید با داشتن مکالمه ای همراه با منطق و آرامش از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری کنید.

بهمن

امروز شاید در فکر برنامه ریزی برای یک سفر و یا ترتیب دادن یک مهمانی دوستانه باشید. کنترل همه چیز با خودتان است و شاید لازم باشد خودتان تمام جزئیات را برنامه ریزی کرده و هماهنگی های لازم را انجام دهید، اما این موضوع برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و به خوبی از پس تمام این کارها برخواهید آمد. امروز شاید مجبور باشید تغییر جهت هایی در مسیر خود ایجاد کنید، شاید این کار برایتان نگران کننده باشد، اما شما خیلی خوب می توانید بین خواسته های خودتان و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل برقرار کنید. امروز ایمیل های خود و یا بسته های پستی و پیام هایتان را با دقتی بیشتر از همیشه بررسی کنید.

اسفند

امروز می تواند برای شما بهترین روز ماه و همراه با خوش شانسی فراوان باشد. اما نقشی که خودتان در روزتان ایفا خواهید کرد نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است، به عبارت دیگر بخت با شما یار است، به این شرط که خودتان هم برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید و همه چیز را به بخت و اقبال واگذار ننمایید. این خوش شانسی امروز شما از کاری ریشه می گیرد که قبلا انجام داده بودید و حالا دارید نتیجه ی آن را می گیرید. امروز شما مورد تأیید و تحسین اطرافیان خود قرار خواهید گرفت و این موضوع باعث افزایش قابل توجه اعتماد به نفستان و در نتیجه بهبود عملکردتان چه در خانه و چه در محل کارتان خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار