دیدنی‌هایی که در دبی و گرجستان با تور نباید از دست دهید
کد خبر: ۱۵۴۳۳۷
تاریخ انتشار: 2019 August 22    -    ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
یکی از مهمترین عواملی که سبب شده است تا رستوران آل ماهارا دبی در اولویت انتخابی بسیاری از گردشگران و مسافران واقع شود موقعیت جغرافیایی آن می باشد به طوری که بسیاری از گردشگران و مسافران هنگام بازدید از برج الجمیرا، دوست دارند تا بهترین و لذیذترین غذای مورد نظر خود را نیز در این رستوران میل کنند.

در ادامه می توانید مطلب تهیه شده توسط سایت " سفر باتو" در مورد رستورانی در دبی و پل صلح در تفلیس گرجستان را بخوانید.

 

رستوران آل ماهارا دبی

یکی از مهمترین عواملی که سبب شده است تا رستوران آل ماهارا دبی در اولویت انتخابی بسیاری از گردشگران و مسافران واقع شود موقعیت جغرافیایی آن می باشد به طوری که بسیاری از گردشگران و مسافران هنگام بازدید از برج الجمیرا، دوست دارند تا بهترین و لذیذترین غذای مورد نظر خود را نیز در این رستوران میل کنند. توجه داشته باشید که این رستوران در طبقه همکف این برج واقع شده است و مسافران و گردشگران می توانند از ساعت 12:30 تا 15 برای صرف ناهار و از ساعت 9 تا آخر شب نیز به صرف شام در این رستوران بپردازند.

اگر شما نیز می خواهید با یکی از آفر تور دبی به این شهر سفر کنید و مطمئن باشید که یکی از وعده های سفرتان را در این رستوران خواهید گذراند. در غیر این صورت می توانید با در دست داشتن نشانی و آدرس رستوران آل ماهارا دبی به راحتی خود را به آنجا رسانده و با توجه به علاقه ی خود یکی از بهترین و خوشمزه ترین غذاهای سرو شده در این رستوران را میل کنید. آدرس رستوران آل ماهارا دبی را می توان به صورت زیر به حضورتان ارائه داد:

آدرس: دبی – برج الجمیرا – طبقه ی همکف

 

طراحی و دکوراسیون رستوران آل ماهارا دبی

به گزارش سفر باتو ، در قسمت های قبلی نیز به این امر اشاره شد که، رستوران آل ماهارا دبی با الهام گرفتن از زندگی دریایی توانسته است یکی از شیک ترین و شگفت انگیزترین طراحی و معماری را داشته باشد. گردشگران و مسافران به محض ورود به این رستوران شاهد آکواریوم های بسیار بزرگی خواهند شد که هر کدام از این آکواریوم ها با داشتن انواع بسیار متنوعی از ماهی های خود منظره بسیار باشکوهی را برای تماشای گردشگران و مسافران به ارمغان آورده است. توجه داشته باشید که خوردن یکی از لذیذترین غذاهای دبی در چنین فضای قطعا حس بسیار مطلوب و آرامش بی نظیری را برای مسافران و گردشگران خواهد داشت و اگر شما نیز قصد دارید تا چنین حسی را تجربه کنید می توانید در اولین فرصت به دست آمده اقدام به رزرو تور دبی داشته و با سفر خود از این رستوران نیز بازدید داشته باشید. ترکیب رنگ موجود در رستوران آل ماهارا دبی و چیدمان بسیار لوکس آن سبب شده است که بسیاری از تورهای گردشگری مراجعه به این رستوران را در اولویت های خود قرار دهند.

 

منوی رستوران آل ماهارا دبی

رستوران آل ماهارا دبی با داشتن منو بسیار غنی و لذیذ خود نیز توانسته است رضایت بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب کند. حجم بسیاری از منوی رستوران آل ماهارا دبی را غذاهای دریایی شکل داده است به طوری که دوست داران غذاهای دریایی می توانند تنوع بالایی از غذاهای دریایی را در این رستوران مشاهده کرده و بر اساس قیمت و علاقه خود یکی از بهترین آنها را سفارش دهند. همچنین این رستوران با داشتن گارسون ها و کارکنان بسیار مودب و حرفه ای خود نیز توانسته است توجه گردشگران را جلب نموده و آنها را برای مراجعه دوباره به این رستوران تشویق نماید. سرآشپزان رستوران آل ماهارا دبی نیز از حرفه ای ترین و بهترین سرآَشپزهای دبی به شمار می آیند که با تخصص بسیار بالایی غذاهای این رستوران را طبخ و آماده سرو می کنند تا بتوانند خشنودی مشتریان خود را اخذ کنند.

 

پل صلح تفلیس

مراکز مهمی که اطراف پل صلح در تور گرجستان قرار دارند را میتوان به شکل زیر بیان کرد:

رایک پارک: این مرکز فرهنگی فوق العاده که از دو عنصر لوله ای شکل ساخته شده که هر دو عنصر رو به فضای سبز و رودخانه می باشد و از یک تئاتر موزیکال، سالن نمایشگاه با ظرفیت ۵۶۶ صندلی و هم چنین  یک کافه تریا تشکیل شده است که راه پله ی ورودی این مجموعه در فضابی باز و در محدوده ی عمومی می باشد .جنس نمای خارجی هر دو سازه  از پانل های فولادی ضد زنگ است و ساختار داخلی آن نیز از فولاد و بتن است.رایک پارک ، پارک زیبایی همراه با رقص فواره ها است.

دیدنی‌هایی که در دبی و گرجستان با تور نباید از دست دهید

 

کاخ ریاست جمهوری گرجستان

 کاخ ریاست جمهوری گرجستان خانه ای شیشه ای به شکل تخم مرغ در منطقه اولاباری تفلیس است که از فاصله دور نیز قابل رویت است .این کاخ محل اقامت رییس جمهور وقت گرجستان است و نمای زیبایی دارد.

 

خیابان لسلیدزه و منطقه شاردنی تفلیس

از خیابانهای توریستی شهر تفلیس میتوان به این دو خیابان اشره کرد که به پل صلح تفلیس هم نزدیک هستند.

 

تراموا هوایی

سراشیبی تند در بین شهرستان قدیمی تفلیس ، با یک تراموای هوایی که جایگرین شده است که در عرض 2 دقیقه شما را از پارک ریک، به قلعه ی ناریکالا می رساند. از این جا، می توانید باغ های گیاه شناسی و کارتلیس ددا را نیز ببینید.کف این تراموا از جنس شیشه است که منظره زیر پای شما به نمایش میگذارد.

 

کلیسا آنچیسخاتی مریم مقدس

یک کلیسای متعلق به کلیسای ارتدکس گرجی است که در شهر تفلیس کشور گرجستان واقع شده‌است. این کلیسا، قدیمی‌ترین کلیسای تفلیس است و عملیات ساخت و ساز آن در سدهٔ ۶ میلادی به پایان رسید. طراحی این کلیسا با دیگر مکان‌های مقدس در تفلیس متفاوت است.

هنگامی که کمی دقت کنید همبستگی و هماهنگی جالبی بین آنها خواهید دید که بسیار زیبا و چشم نواز است.

این سازه الهام‌گرفته از فرم انحنای بدن است و شکل ظاهری شیشه‌های سقف از شکل شیمیکال جدول مندلیف برداشت شده‌است و بین سیزده سازه برتر جهان در سال 2013 قرار گرفته است .یک طرف پل صلح گرجستان به بازارچه‌ی بزرگ و قدیمی می‌رسد و سمت دیگر پل به فواره‌های آب و مجسمه پیانوی پارک رایک ختم می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار