مدرن‌ترین کفش ورزشی جهان از آدیداس
کد خبر: ۱۵۴۲۱
تاریخ انتشار: 2015 October 24    -    ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
شرکت آدیداس به تازگی از خط تولید فوق پیشرفته کفش ورزشی جدیدی رونمایی کرده که قلب تپنده آن استفاده از فناوری چاپ سه بعدی است. اما نکته جالب‌تر این است که کفشی که بدین ترتیب تولید می‌شود مانند دستکش به پا چسبیده و فرم و حالت کلی آن را به خود می‌گیرد.
اگر قرار باشد در دنیای مد، تجهیزات و البسه ورزشی به یک برند برتر و پیشرو در نوآوری اشاره کنیم، آدیداس حتما یکی از سه گزینه نخست خواهد بود. این شرکت همواره از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا برای طراحی و تولید محصولات جدید خود استفاده می‌کند و اکنون نیز از تازه‌ترین نوآوری خود رونمایی کرده است.

شرکت آدیداس به تازگی از خط تولید فوق پیشرفته کفش ورزشی جدیدی رونمایی کرده که قلب تپنده آن استفاده از فناوری چاپ سه بعدی است. اما نکته جالب‌تر این است که کفشی که بدین ترتیب تولید می‌شود مانند دستکش به پا چسبیده و فرم و حالت کلی آن را به خود می‌گیرد. تولید این کفش متفاوت ورزشی در ادامه روند تولید نسل جدیدی از محصولات ورزشی در دنیا صورت گرفته است. آدیداس عنوان Futurecraft 3D  را برای محصول جدید خود برگزیده و با طرح این موضوع که منطبق با شکل کلی پا می‌شود از بهبود عملکرد ورزشکار در انجام حرکات ورزشی به ویژه دویدن خبر داده است.

البته پیشتر شرکتی موسوم به Sols نیز از چنین فناوری پرده برداشته بود اما وقتی صحبت از یک برند بزرگ و معتبر مانند آدیداس می‌شود، نگاه دنیا به فناوری ارایه شده تغییر می‌کند به طوری که کارشناسان این صنعت با دقت و وسواس بیشتری محصول ارایه شده را زیر نظر می‌گیرند.
محققان آدیداس مدعی هستند ورزشکاری که این کفش جدید را به پا می‌کند فشار و به تبع آن خستگی کمتری را تحمل می‌کند و این همان برگ برنده‌ای است که در کمتر محصول مشابه دیگری دیده می‌شود.

تاکنون آدیداس اطلاعاتی درباره مواد به کار رفته در ساختار این کفش جدید منتشر نکرده است و حتی پرسش خبرنگاران در این خصوص را نیز بی پاسخ گذاشته است، اما گفته می‌شود که به زودی اطلاعات ساختاری این محصول که به عقیده بسیاری مدرن‌ترین کفش ورزشی دنیاست رسما از سوی آدیداس منتشر خواهد شد.

کفش جدید این شرکت بخشی از پروژه ابتکارعمل Futurecraft آدیداس به شمار می‌آید، پروژه‌ای که هدف اصلی آن بهبود عملکرد ورزشکاران با استفاده از به روزترین تجهیزات ورزشی دنیاست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار