تابلوی نامتعارف از بیل کلینتون روی دیوار عمارت+عکس
کد خبر: ۱۵۳۷۳۰
تاریخ انتشار: 2019 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

روزنامه دیلی میرور به نقل از یک شاهد عینی از وجود تابلوی نقاشی غیراخلاقی بیل کلینتون روی دیوار خانه جفری اپستین، قاچاقچی جنسی کودکان خبر داد.

یک شاهد عینی به روزنامه دیلی میرور گفت در سال ۲۰۱۲ حین بازدید از خانه جفری اپستین – قاچاقچی جنسی کودکان و دوست صمیمی دونالد ترامپ که هفته گذشته در زندان دچار مرگ مرموزی شد-- در منهتن نیویورک با تابلوی نقاشی سوال‌برانگیزی بر روی دیوار مواجه شده است.

روابط نزدیک اپستین با چهره‌های معروف سیاسی آمریکا از جمله بیل کلینتون، چهل و دومین رئیس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی این کشور بر کسی پوشیده نیست. به گفته این شاهد عینی که نخواست نامش فاش شود، هنگام بازدید از عمارت منهتن، تابلوی نقاشی بسیار عجیبی از بیل کلینتون روی دیوار خانه او مشاهده کرده است.

این تابلوی نقاشی، بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا را در حالی که لباس آبی زنانه با کفش‌های قرمز پوشیده و روی مبل بزرگی در دفتر بیضی [دفتر رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید] نشسته است را نشان می‌دهد.

تابلوی نقاشی غیراخلاقی روی دیوار عمارت قاچاقچی جنسی + تصاویر

این شاهد تاکید کرد محل مورد نظر دفتر بیضی کاخ سفید بوده است، زیرا بخشی از مُهر ریاست جمهوری و فرش آبی آن در نقاشی مشخص است.

در حالی که برخی رسانه‌ها گمان می‌کردند لباس آبی نشان داده شده در این تابلوی نقاشی متعلق به مونیکا لوینسکی--کارآموز کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون که پس از ماجرای مونیکا گیت و آشکار شدن رابطهٔ جنسی‌اش با بیل کلینتون به شهرتی جهانی دست یافت—است، اما روزنامه سان با انتشار عکسی اعلام کرد این پیراهن به لباس آبی هیلاری کلینتون که در سال ۲۰۰۹ هنگام شرکت در مراسم جوایز افتخاری کندی به تن داشت، شباهت دارد.

تابلوی نقاشی غیراخلاقی روی دیوار عمارت قاچاقچی جنسی + تصاویر

این نقاشی که (Parsing Bill) نام دارد یکی از آثار هنرمند استرالیایی- آمریکایی پترینا رایان کلید است، ولی هنوز علت اینکه چرا این تابلو در خانه منهتن اپستین بوده، مشخص نیست. همچنین معلوم نیست که این تابلوی نقاشی اصل است یا کپی از روی تابلوی دیگر یا عکس است. تماس‌های روزنامه نیویورک تایمز با این هنرمند نقاش موفقیت آمیز نبود.

با این حال، گفته می‌شود نمایش چنین تابلو‌هایی در عمارت اپستین موضوعی است که با اقدامات وقیحانه او در ارتباط است.

تابلوی نقاشی غیراخلاقی روی دیوار عمارت قاچاقچی جنسی + تصاویر

روز شنبه جسد جفری اپستین در سلولش پیدا شد؛ میلیاردر جنجالی آمریکایی به اتهام قاچاق برده‌های جنسی در حال گذراندن دوران محکومیتش بود. روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک منبع ناشناس اعلام کرد کالبدشکافی جفری اپستین نشان داده است که چندین استخوان گردن او شکسته است؛ جراحاتی که در افرادی که قصد حلق آویز کردن خود را دارند یا به دار آویخته می‌شوند، دیده می‌شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که او کشته شده یا خودکشی کرده است.

نقل از العالم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار