دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری
کد خبر: ۱۵۳۶۴۷
تاریخ انتشار: 2019 August 15    -    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
پاف‌ها یا مبل‌های کوسنی را حتماً می‌شناسید. اگر این طور نیست، خوب است با این مبل‌های کوچک، کارا و دوست داشتنی آشنا شوید. مبل های کوسنی، مبل های کوچکی هستند که معمولاً شکل گرد دارند، کوتاه هستند و به شکل سکو مورد استفاده قرار می‌گیرند. ظاهر این مبل‌ها آن قدر جالب است که شاید جای خالی آن‌ها در دکور هر خانه‌ای حس شود.

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیریبه گزارش «تابناک با تو»؛ وسایلی که از چوب ساخته شده‌اند، حس خوب طبیعت را به خانه‌های ما می‌آورند. یکی از تم‌های زیبا در دکوراسیون داخلی که می‌تواند چنین حس و حالی را به منزل شما بیاورد، تم حصیری است. حصیر با داشتن جنس ارگانیک قادر است دکوری زیبا و طبیعی در منزل شما خلق کند. وسایل و مبلمان حصیری برای به وجود آوردن یک دکور تابستانه نیز عالی هستند. حصیر می‌تواند در بزرگ‌ترین وسایل منزل تا کوچک‌ترین وسیله‌ها به کار رود.

یکی از مزیت‌های حصیر این است که در کنار همه رنگ‌ها و بافت‌ها زیبا به نظر می‌رسد. وسایل و مبلمان حصیری با این که ساده هستند، تغییر چشمگیر و دلچسبی در فضا ایجاد می‌کنند.

مبل کوسنی حصیری

پاف‌ها یا مبل‌های کوسنی را حتماً می‌شناسید. اگر این طور نیست، خوب است با این مبل‌های کوچک، کارا و دوست داشتنی آشنا شوید. مبل های کوسنی، مبل های کوچکی هستند که معمولاً شکل گرد دارند، کوتاه هستند و به شکل سکو مورد استفاده قرار می‌گیرند. ظاهر این مبل‌ها آن قدر جالب است که شاید جای خالی آن‌ها در دکور هر خانه‌ای حس شود. مبل های کوسنی، انواع حصیری نیز دارند. اگر دوست دارید تم حصیری را امتحان کنید، می توانید از پاف های حصیری استفاده کنید.

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری

ناهارخوری حصیری

یکی دیگر از گزینه‌های شما برای اضافه کردن تم حصیری به دکوراسیون منزل‌تان استفاده از ِست ناهارخوری حصیری است. میز ناهارخوری شما چه در فضای داخل منزل‌تان باشد و چه در حیاط یا ایوان، می‌تواند حصیری انتخاب شود. به کار بردن صندلی های ناهارخوری حصیری کمک می‌کند یک فضای گرم و دوستانه برای صرف وعده‌های غذا داشته باشید. برای این که فضای ناهارخوری را با حصیر شکل دهید، لزومی ندارد میز و صندلی ها همه حصیری باشند. همین که صندلی ها از جنس حصیر باشند، کافی است.

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری

میز حصیری

میزهای جلومبلی و میزهای عسلی و کوچک هم از جمله مواردی هستند که نوع حصیری‌شان خیلی به دل می‌نشیند و برای چیدمان یک محیط گرم و صمیمی در اتاق نشیمن، فوق العاده است. با به کار بردن این میزها می‌توانید یک تغییر ساده و رویایی در نشیمن خانه‌تان ایجاد کنید. خوبی میزهای حصیری به این است که از کلیشه‌های دکوراسیون دور هستند و به همین خاطر یک انتخاب تازه و متفاوت خواهند بود.

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری

قفسه حصیری

قفسه‌ها یا همان شلف‌ها از جمله وسایلی هستند که معمولاً در هر خانه‌ای به چشم می‌خورند. از قفسه‌ها برای سازماندهی وسایل اتاق خواب و نشیمن استفاده می‌شود. شاید پیدا کردن قفسه‌های حصیری زیاد راحت نباشد، اما اگر خوب بگردید و کمی حوصله داشته باشید، می‌توانید از این راه به یک نتیجه جالب برسید. البته لازم است بدانید که قفسه های حصیری به اندازه قفسه های چوبی و فلزی مقاوم نیستند و نمی‌توانند وزن وسایل سنگین را تحمل کنند، پس بهتر است از این قفسه‌ها بیشتر به منظور ایجاد دکوری زیبا استفاده کنید.

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری

صندلی و مبلمان حصیری

انتخاب صندلی حصیری از دیگر تغییرات جالبی است که می‌تواند تم حصیری را مهمان خانه‌تان کند. چه بخواهید یک فضای آرام برای مطالعه ایجاد کنید و چه مایل باشید دورهمی‌های خود را از چیزی که هست، صمیمی‌تر کنید، صندلی‌های حصیری به کمک‌تان می‌آیند. شاید با خود بگویید که این صندلی‌ها جای نرمی برای نشستن ندارند، اما باید بدانید که این طور نیست. بسیاری از مبل‌های حصیری جدید دارای تشکچه هستند و حتی اگر این طور نباشد نیز خودتان می‌توانید با پهن کردن پتو یا تشک روی آن‌ها فضای نشستن را فراهم کنید.

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری

پارتیشن حصیری

حصیر با بافتی که دارد برای ساخت و تولید پارتیشن نیز مناسب است. این روزها که تنوع پارتیشن ها زیادتر شده، می‌توان انواع حصیری را نیز در میان آن ها پیدا کرد. پارتیشن های حصیری برای جدا کردن بخشی از اتاق خواب شما که به تعویض لباس اختصاص داده شده، مناسب است. حتی اگر بخواهید، می‌توانید این پارتیشن ها را در دیگر قسمت‌های منزل نیز به عنوان عنصری تزیینی به کار ببرید.

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری

لوستر حصیری

لوسترهای حصیری، زرق و برق لوسترهای لوکس را ندارند و شاید همین موضوع، برگ برنده آن‌ها باشد. برای کسانی که دکورهای آنچنانی و تجملاتی را دوست ندارند، گزینه‌های ساده‌تری مثل حصیر می‌توانند ایدئال باشند. لوسترهای حصیری دارای فرم‌های متنوعی هستند. با کمک این لوسترها می‌توانید از نور ملایم لذت ببرید و محیطی دلچسب داشته باشید.

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری

صندوقچه حصیری

شاید صندوقچه‌ها این روزها دیگر از مد افتاده باشند، اما چه اهمیتی دارد؟ شما دوباره آن‌ها را وارد ترندهای دکوراسیون کنید. اگر اهل جمع کردن وسایل ارزشمند و قدیمی هستید یا حتی فقط دلتان می‌خواهد یک دکور متفاوت و مخصوص به خود داشته باشید، شاید خرید یک صندوقچه حصیری برایتان جالب باشد. صندوقچه‌های حصیری را می‌توانید هم در فضای نشیمن و هم در اتاق خواب خود قرار دهید. اگر در صندوقچه مسطح باشد، می‌توانید وسایل دکوری را نیز روی آن بگذارید.

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری

ظروف و مبلمان حصیری

یکی دیگر از گزینه‌های کوچک و جالبی که در صورت تمایل به استفاده از حصیر در پیش رو دارید، ظروف حصیری هستند. این ظروف با متریال‌های مختلف سِت می‌شوند و اگر از آن‌ها در فضای آشپزخانه یا چیدمان میز ناهارخوری استفاده کنید، محیطی گرم و دوست داشتنی را تجربه خواهید کرد.

دکوراسیون زیبای منزل با مبلمان حصیری

منبع: دلتا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار