بررسی علت فوت بانوی گیلانی در کلینیک زیبایی
کد خبر: ۱۵۳۶۳۵
تاریخ انتشار: 2019 August 15    -    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

اسماعیل نورصالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأیید خبر فوت بانوی 30 ساله رشتی در یکی از کلینیک‌های جراحی زیبایی شهر رشت اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای روشن شدن کامل ماجرای فوت این خانم رشتی در یک کلینیک جراحی، در حال بررسی دقیق علل رخداد این واقعه ناگوار است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این بانوی 30 ساله رشتی برای عمل جراحی به یک کلینیک جراحی سطح شهر مراجعه کرده بود عنوان کرد: عمل جراحی زیبایی این خانم طبق اطلاعات موجود در دانشگاه علوم پزشکی عمل بینی یا همان رینو پلاستی بوده که البته به دلایل نامعلومی فوت شده است.

نورصالحی با ابراز تأسف از فوت بانوی رشتی انجام یکسری تحقیقات کارشناسانه برای مشخص شدن علت دقیق فوت وی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: پس از اطلاع از موضوع فوت این خانم در یک کلینیک زیبایی اکیپ ویژه‌ای از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل و به محل مورد نظر اعزام شد.

وی با بیان اینکه اکیپ ویژه دانشگاه علوم پزشکی در حال بررسی علت مرگ این بانوی رشتی است اظهار داشت: فعلاً هیچ چیزی نمی‌توان در مورد علل دخیل در فوت این فرد بیان کرد بنابراین برای اطلاع دقیق از اتفاقاتی که کلینیک جراحی زیبایی مذکور رخ داده است باید منتظر اعلام نتایج تحقیقات به عمل آمده باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه پس از طی مراحل قانونی لازم و محرز شدن دلایل فوت موارد به اطلاع عموم رسانده می‌شود افزود: مرگ‌های ناخواسته استان جهت بررسی علت و ابعاد قانونی موضوع و پیشگیری از موارد قابل اجتناب، در کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی گیلان با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار