فال روزانه یک شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۵۳۲۷۷
تاریخ انتشار: 2019 August 11    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با اصالت، مدیر و مدبر، با اراده، با وقار و بسیار حساس هستید. دوستان و اعضای خانواده تان از اینکه شما را در زندگی خود دارند بسیار خوشحال هستند و به شما افتخار می کنند، با این همه شما گاهی سلطه جو و زورگو می شوید و این اصلا خوب نیست! امسال باید سعی کنید عادت ولخرجی را کنار گذاشته و پول هایتان را با دقت و برنامه ریزی بیشتری خرج کنید. امسال دوره ی بسیار خوبی در زندگی شما آغاز خواهد شد که با موفقیت های بسیار در زمینه های مختلف همراه خواهد بود، با این حال باید مواظب باشید که تا جای ممکن از بحث و درگیری با دیگران، به ویژه آنهایی که دوستشان دارید، خودداری کنید. شما در تمام طول سال دوست های جدیدی پیدا خواهید کرد که بعضی از آنها در رسیدن شما به منافع مادی نقش مهمی خواهند داشت. شما امسال در سرمایه گذاری دقت و توجه فوق العاده ای خواهید داشت و بهترین انتخاب های ممکن را انجام خواهید داد، تا حدی که شاید حتی دیگران هم از شما بخواهند که به آنها برای سرمایه گذاری در زمینه های سودآور کمک کنید. از طریق فروش و یا اجاره ی املاکتان سود زیادی را به دست خواهید آورد. سعی کنید از اوایل سال تا جای ممکن پول هایتان را پس انداز کنید تا برای مخارج غیر مترقبه ای که اواخر سال برایتان پیش خواهند آمد آمادگی لازم را داشته باشید. آنهایی که هنوز مجد هستند امسال حتی اگر شخص مورد علاقه شان را پیدا کنند هم شانس زیادی برای ازدواج نخواهند داشت. اگر فرزندی دارید امسال با دیدن موفقیت های او احساس غرور خواهید کرد. ماه های شهریور، بهمن و تیر بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز شما با شنیدن خبرهای جدید بسیار هیجان زده خواهید شد. این خبرهای جدید ممکن است شامل آمدن افراد جدید و یا تجهیزات جدید به صحنه زندگیتان باشد. شاید هم یک پروژه ی کاملا جدید و یا دوره های کاری که حتی فکرش را هم نمی کرده اید روزی به شما برسند را به دست آورید. این یک فرصت طلایی برای شماست و از آنجا که با مهارت ها و دانش شما هم خوانی دارد می توانید به بهترین صورت از این فرصت استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که وقتتان را بیهوده تلف نمی کنید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفتان انجام می دهید. این فرصت یک تغییر بزرگ در زندگی شما و اطرافیانتان خواهد بود .

اردیبهشت

یک رویداد اجتماعی یا یک تجمع گروهی ممکن است شما را با افرادی دوست داشتنی آشنا کند. این افراد در حرفه های جالبی مشغول هستند. ممکن است دوستی را که مدت هاست او را ندیده اید و شاید او را فراموش کرده اید دوباره ببینید . اگر در رابطه عاشقانه با کسی نیستید فردی را که برای شما بسیار جذاب است ملاقات خواهید کرد . امروز روز پر هیجان و پویایی برای شما خواهد بود . اگر درهایی به آینده ای روشن تر به سوی شما باز شد زیاد تعجب نکنید. اول از اینکه اطرافیانتان قابل اعتماد هستند مطمئن شوید، سپس عقایدتان را با آنها در میان بگذارید. این کار به آرام کردن شما کمک شایانی خواهد کرد.

خرداد

افراد شگفت انگیزی را ملاقات خواهید کرد و اطلاعات جدید و تکان دهنده ای را دریافت می کنید که بر زندگی شما تاثیری حیاتی دارند. شاید در فکر تغییر دادن شیوه زندگیتان باشید، در چنین شرایطی یک گروه مذهبی ممکن است برایتان بسیار جالب و جذاب باشد. جذابیت این گروه به حدی است که شما را به عضویت در آن ترغیب می کند. منتظر یک بحث بسیار جالب با یک شخص مهم و صاحب قدرت باشید. کتاب های پر معنا و مفهوم و خواندنی های دیگری مثل مجله های مختلف می توانند به روند باز کردن ذهن شما و روشن شدن فکرتان سرعتی دو چندان ببخشند. به یاد داشته باشید که دیگران مسئول اشتباهات زندگی شما نیستند.

تیر

اطلاعاتی که شما از دیگران و حتی از درون قلب خودتان به دست می آورید می توانند شما را وادار به همکاری در پروژه هایی کنند که دورنمای خوش بینانه ای دارند. این پروژه ها ممکن است مرتبط با شغل شما یا وابسته به گروهی خاص باشند که شما در آن عضویت دارید و یا حتی شاید به تنهایی توسط شخص شما انجام شوند. برای شما این فعالیت ها جالب هیجان انگیز و لذت بخش خواهند بود. فرصت های جدیدی برای اینکه خودتان را به فردی حرفه ای تبدیل کنید و یا مهارت های خود را نشان دهید برایتان پیش خواهند آمد . بهتر است از آنها استفاده کنید وگرنه این فرصت ها مانند دیگر فرصت هایی که از آنها استفاده نکرده اید بر باد می روند.

مرداد

آیا می خواهید که به مکان جدیدی نقل مکان کنید؟ اگر چنین است این نقل مکان مسیر کل زندگیتان را مشخص خواهد کرد. شاید اطلاعات جدید و غیر منتظره ای درباره راه های ممکن برای کسب درآمد به دستتان برسد. این کسب درآمد به شما کمک می کند که از نظر اقتصادی بر روی پاهای خود بایستید. فرصت های جدیدی به وجود می آیند که تغییر عظیمی در شیوه زندگیتان ایجاد می کنند. این فرصت ها که بر اساس لیاقت شما به وجود آمده اند، سکوی پرتاب شما به سوی جایگاه بالاتر اجتماعی و اقتصادی خواهند بود. با جدیت به دنبال پیشرفت در همه ی زمینه ها باشید چرا که زمان پیشرفت فرا رسیده است.

شهریور

حساسیت فوق العاده ی شما در رابطه با یک موضوع خاص باعث شده است که نتیجه گیری های اشتباهی در مورد آن داشته باشید و واقعیت ماجرا را نبینید یا نپذیرید. شما بی آن که تمام واقعیت ها را بدانید و یا درک کنید شروع به فرضیه پردازی می کنید و این روش باعث می شود که بدترین احتمالات ممکن را در نظر بگیرید و در نتیجه نگران و آشفته شوید. احساسات خود را تحت کنترل دربیاورید و واقع بین باشید. حقیقت با آن چیزی که در ذهن شما می گذرد خیلی فرق دارد. امروز ممکن است بین شما و فرزندتان اختلافاتی پیش بیایند. کمی خودتان را جای او بگذارید، وقتی همسن او بودید چنین رفتارهایی از جانب والدین تان چه تأثیری روی شما می گذاشت؟

مهر

فعالیت های گروهی یا رویداد های اجتماعی در محل زندگیتان شما را با افراد جدید و جالبی آشنا خواهند کرد. چه بسا شما با آنها رابطه دوستی برقرار کنید. اهداف مشترک شما و آنها و همچنین علایق مشترکتان ممکن است برنامه هایی را پی ریزی کنند که منجر به شروع پروژه های بلند پروازانه ای خواهند شد. اگر همه اعضای گروه کارهایشان را با جدیت انجام دهند، هر آنچه با حمایت آنها انجام می دهید به احتمال زیاد به موفقیت شما ختم خواهد شد. عصر امروز سعی کنید با شریک زندگیتان وقتتان را به شادی بگذرانید و برای تفریح بیرون بروید. صبر شما در مواجهه با مشکلات بسیار زیاد است پس کارهایتان را با صبر و حوصله انجام دهید .

آبان

امروز از همه طرف اطلاعات جدیدی به سوی شما روانه خواهند شد. کتاب ها، مجلات، تلویزیون، اینترنت و حتی مکالماتی که با اطرافیانتان دارید اطلاعات جالبی را برای شما به همراه خواهند داشت که برخی از آنها تأیید کننده ی افکار و تصورات قبلی خودتان هستند. حس ششم شما امروز خیلی خوب عمل می کند و بینشتان در کنار آنچه از دیگران یاد می گیرید غوغایی به راه خواهند انداخت. افکارتان را حتما یک جا یادداشت کنید چون حتما بعدا به فکر عملی کردن ایده هایتان خواهید افتاد و اگر آنها را ننوشته باشید به یادشان نخواهید آورد. کمی رسیدگی به وضعیت ظاهریتان حال و هوایتان را حسابی تغییر خواهد داد.

آذر

امروز احساسات آشفته ای که شاید ندانید از کجا آمده اند تمام روز شما را با خود درگیر خواهند کرد و تأثیراتی منفی روی عملکرد شما به ویژه در زمینه ی کاری خواهند داشت. اگر می خواهید این اوضاع روزتان را خراب نکند خودتان را برای رویارویی با اتفاقات غیرمنتظره آماده کنید. کلید موفقیت شما در این است که واکنش های تند و شدید از خودتان نشان ندهید. هر چه بیشتر خونسردی خود را حفظ کنید و شاد و سرزنده باشید همه چیز بهتر پیش خواهد رفت. قبل از واکنش نشان دادن به هرچیزی کمی صبر کنید و حداقل از یک تا ده بشمارید و نفس های عمیق بکشید. مطمئن باشید این روش نتایج فوق العاده ای را برایتان به همراه خواهد آورد.

دی

شما احساس می کنید که در ارتباط با برخی مسائل به آزادی بیشتری نیاز دارید. اینکه این آزادی را چه کسی یا چه چیزی از شما گرفته است زیاد فرق نمی کند. خواه احساساتتان شما را محدود کرده باشند، خواه هنجارهای اجتماعی یا روابط خانوادگی، شما دوست دارید که خودتان را از این قید و بندهایی که احساس می کنید رها کنید، با این حال بهتر است مواظب باشید کار اشتباهی نکنید که بعدا از آن پشیمان شوید. در رابطه ی عاطفی جدیدی که به تازگی آغاز کرده اید باید مواظب باشید نیازی که به صمیمیت و نزدیکی به طرف مقابلتان احساس می کنید باعث نشود رفتاری از خود نشان دهید که شما را در چشم او کوچک کند.

بهمن

شاید امروز مجبور شوید جذابیت ذاتی و ذکاوت منحصر به فرد خود را به کار بگیرید تا با چالشی دشوار روبرو شوید. شما سعی دارید مشکلی که پیش رویتان قرار گرفته است را نادیده بگیرید و با لبخندی ساختگی سعی کنید حواستان را به چیزهای دیگری معطوف کنید که شما را به چالش نمی کشند. شاید این رویکرد شما را برای مدتی کوتاه از رویارویی با مشکلاتتان نجات دهد، اما دیر یا زود مجبور خواهید بود با واقعیت روبرو شوید و راهی برای حل مشکلات خود بیابید. حس ششم شما امروز راه های خیلی خوبی را برای بهتر کردن وضعیت مالیتان در اختیار شما قرار خواهد داد. این ایده های ناب را نادیده بگیرید.

اسفند

امروز شرایطی غیر عادی ممکن است به وجود بیایند که در افکار خلاقانه ی شما تغییر جهتی جدی را به وجود خواهند آورد. با به کار گیری اطلاعاتی که دیگران در اختیارتان می گذارند و به اشتراک گذاری اطلاعاتی که خودتان دارید ممکن است فرصت های غیر منتظره ای برای تغییر دادن شغل، خانه و یا چیز دیگری که برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است برایتان فراهم شوند. پیش از هر اقدام جدی و تصمیم قطعی خوب فکر کنید. در پایان روز سعی کنید با شخصی که دوست دارید خلوت کنید و در رابطه با مسائلی که در طول روز پیش آمده اند با او صحبت کنید، اما یادتان باشد فقط در مورد مسائل کاری حرف نزنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار