واکنش عجیب رئیس جمهور ترکمنستان به شایعه فوتش
کد خبر: ۱۵۲۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 08    -    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
تلویزیون رسمی دولت ترکمنستان، کلیپ‌هایی از «قربان‌قلی بردی‌محمدوف» را در حال انجام فعالیت‌های متنوع تفریحی منتشر کرد. قربانقلی در تصاویر منتشر شده سوار بر خودروی مسابقه، در حال رانندگی دور میدان گازی معروف در کشورش به نام «دروازه‌های جهنم» است تا...

واکنش عجیب رئیس جمهور ترکمنستان به شایعه فوتشاختصاصی «تابناک باتو»ـ تلویزیون رسمی دولت ترکمنستان، کلیپ‌هایی از «قربان‌قلی بردی‌محمدوف» را در حال انجام فعالیت‌های متنوع تفریحی منتشر کرد. قربانقلی در تصاویر منتشر شده سوار بر خودروی مسابقه، در حال رانندگی دور میدان گازی معروف در کشورش به نام «دروازه‌های جهنم» است تا با این روش شایعه فوتش را که به تازگی به دلیل غیبت طولانی مدت از ماه ژوئن به بعد در این کشور منتشر شده را تکذیب کند.

 

واکنش عجیب رئیس جمهور ترکمنستان به شایعه فوتش

دروازه جهنم یا دروازه دوزخ (به ترکمنی: Jähennem derwezesi/جهنم دروازه‌سی) یک میدان گازی در استان آخال ترکمنستان است. گودالی عظیم به قطر حدود ۷۰ و گودی ۲۰ متر که در آتش ناشی از تراوش گاز طبیعی بیش از ۴۰ سال در حال سوختن است و بوی گاز و ترکیبات دارای گوگرد آن تا مسافت زیادی در اطراف گودال به مشام می‌رسد.

واکنش عجیب رئیس جمهور ترکمنستان به شایعه فوتش

رئیس جمهور ترکمنستان همچنین در یک کلیپ دیگر در حال خوشامدگویی و استقبال از همراهانش است که همه آن‌ها لباس‌های فرم یکدست پوشیده اند و در یک صحنه دیگر در حال بازی بولینگ است و سه ضربه می‌زند.

واکنش عجیب رئیس جمهور ترکمنستان به شایعه فوتش

بنا به گزارش روزنامه «دیلی میل» انگلستان، «قربان‌قلی بردی‌محمدوف» به انتشار کلیپ‌هایی از خود در تلویزیون دولتی این کشور شهرت دارد تا خود را در کسوت یک رئیس جمهور قدرتمند به نمایش بگذارد و با همین روش، تمام شایعاتی را که گاهی درباره اش شکل می‌گیرد را پاسخ می‌دهد و تکذیب می‌کند.

واکنش عجیب رئیس جمهور ترکمنستان به شایعه فوتش

چندی پیش نیز، قربان قلی بردی محمدوف در یک جلسه رسمی با هیئت دولت خود، با نمایش وزنه برداری، تناسب اندام خود را به رخ حاضرین کشید.

محمدوف دومین رئیس جمهور ترکمنستان از زمان استقلال پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروری در سال ۱۹۹۰ میلادی به شمار می‌رود.

واکنش عجیب رئیس جمهور ترکمنستان به شایعه فوتش

بنا به ادعای "دیلی میل"، دولت ترکمنستان یکی از کشور‌هایی است که آزادی کمی در دنیا دارد، به طوریکه سازمان غیر دولتی «فریدام هاوس» در زمینه پژوهش‌های دموکراسی، که مقر آن در ایالات متحده قرار دارد، میزان حقوق سیاسی و آزادی‌های مدنی در این کشور را ۴ درصد اعلام کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یه نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
2
با تمام کبکبه و دبدبه چه راحت میتوان فراموششان کرد و مرگ و نیستی را برایشان به ارمغان آورد تا برای اثبات زنده بودنشان به هر دستاویزی چنگ بزنند.این فانی بودن این دنیا و بی ارزشی پست و مقام را میرساند و چه بسیار مردمان که برای جاه و مقام از هر ظلمی فروگذاری نکردند.و بعد هم در درازنای تاریخ محو و نیست میشوند.آنچه میماند انسانیت است و بس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار