نکته های کاربردی برای انتخاب شلوار مردانه
کد خبر: ۱۵۲۵۹
تاریخ انتشار: 2015 October 26    -    ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
عامل مهم دیگر که باید به آن توجه داشت، سایز است. شلوارتان نباید بسیار گشاد یا بسیار تنگ باشد زیرا تیپ‌تان را به هم خواهد زد.
تنوع شلوارهای مردانه در بازار بسیار زیاد است و طرح‌های آنها به نسبت مدهای روز تغییر می‌کنند. هر یک از انواع شلوارها با هدف خاصی طراحی شده‌اند بنابراین، همه باید مجموعه‌ای از آنها را داشته باشند تا بتوانند برای شرکت در مراسم مختلف براحتی از میان آنها انتخاب کنند. عامل مهم دیگر که باید به آن توجه داشت، سایز است.  شلوارتان نباید بسیار گشاد یا بسیار تنگ باشد زیرا تیپ‌تان را به هم خواهد زد. شلوار کاری ضد چروک انتخاب خوبی است زیرا لازم نیست وقت خود را صرف اتو کردن آن کنید و مراقبت خاصی هم نیاز ندارد. شلوار بگی و شلوار جین برای رویدادهای اجتماعی و دورهمی‌های غیررسمی طراحی شده‌اندT اما سلیقه شخصی شما در انتخاب نهایی از همه مهم‌تر است. استخوان‌بندی و سایز افراد در انتخاب جنس تأثیرگذار است زیرا برخی براحتی به تن افراد درشت‌هیکل می‌روند و برخی برای افراد ریزنقش مناسب‌ترند. این راهنمای جامع، به بررسی انواع شلوارهای فوق‌العاده‌ای می‌‌پردازد که هم جذاب هستند و هم بادوام. اگر در مورد همه انواع شلوار اطلاعاتی داشته باشید، بهترین سایز و بادوام‌ترین آن‌ها را خواهید خرید.

نکته های کاربردی برای انتخاب شلوار مردانه

شلوارهای مردانه جنس و انواع مختلفی دارند؛ اما اگر در مورد انواع شیک و مد روز آن‌ها اطلاعات مختصری داشته باشید، خرید کردن برای‌تان بسیار آسان و حتی لذت‌بخش خواهد شد.
اگر قصد خرید شلواری راحت هم برای جلسات کاری و هم برای روزهای کاری عادی دارید، بهترین گزینه‌های شما ازاین‌قرار است.

شلوارهای پلیسه‌دار و بدون پلیسه

شلوارهای پلیسه‌دار مرسوم‌تر هستند اما شلوارهای بدون پلیسه هم رقابت نزدیکی با آنها دارند. آنها را می‌توان براحتی با پیراهن، بلوز، گرم‌کن، تیشرت، پیراهن پولو و لباس‌های دیگر ست کرد. انواع آستردار و بدون آستر آنها در بازار موجود است. آنها معمولاً از جنس پشم، نخ، لینن و مواد مصنوعی هستند. هنگام انتخاب به شرایط آب‌وهوایی و میزان راحتی آنها توجه کنید. با وجوداینکه شلوارهای پلیسه‌دار کمتر امروزی هستند اما ازآنجا که مد همیشه خود را تکرار می‌کند، به‌تدریج دوباره رواج پیدا خواهند کرد. اگر می‌خواهید ظاهری هوشمندانه و شیک داشته باشید، آن‌ها را با بلوز یا پیراهن‌های رسمی ست کنید. شلوارهای بدون پلیسه، انتخاب خوبی برای داشتن ظاهری جوان‌تر هستند و اگر پاهای بلند داشته باشید، جذابیت بی‌نظیری به شما می‌بخشند.


شلوار بگی

شلوارهای بگی برای آخر هفته‌ها ساخته شده‌اند و انتخاب خوبی برای گذراندن روزی آرام در خارج از خانه هستند. درست است که آن‌ها جیب‌های فراوانی دارند و برای نگهداری همه‌چیز می‌توان به آنها اعتماد کرد اما جیب‌هایشان را به حدی پر نکنید که مانند فروشگاه موبایل به نظر آیید! آنها را با پیراهن‌های پولو یا پیراهن‌های غیررسمی یقه‌گرد ست کنید تا همه بدانند که شما چیزی از مد سرتان می‌شود. رنگ‌های معمولی که در بازار وجود دارد، مشکی، سبز، قهوه‌ای یا خاکستری است و جنس آن به‌گونه‌ای است که رنگ‌های تیره‌تر آن شیک‌تر هستند.


شلوار جین

انتخاب شماره یک همه مردان شلوار جین است، فقط دقت کنید که سایز کمر آن درست باشد چراکه شلوار جین به‌مرورزمان گشاد می‌شود. با اینکه رنگ آبی جین، رنگ کلاسیک این نوع شلوار است اما تولیدکنندگان مختلف آن را در رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌کنند. تنها سلیقه شخصی می‌تواند به شما در انتخاب شلوار جینی که در آن احساس راحتی کنید، کمک کند زیرا هر برند ویژگی‌های –به لحاظ دوخت و سایز- منحصربفرد خود را دارد. شلوار جین را می‌توان باهمه انواع پیراهن‌ها، تیشرت‌ها و کفش‌ها ازجمله بوت، یا کفش بدون بند ست کرد. شلوار جین هرگز از مد نیفتاده است و لزوماً تصوری غیررسمی ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید برندهایی پیدا کنید که بتوان آن‌ها را در مهمانی‌ها و مراسم نیمه‌رسمی پوشید و ظاهری شهری و لوکس داشت.


شلوار راحتی

درست است که باید در میهمانی‌ها و محل کار به مد توجه داشت اما شیک بودن هنگام پیاده‌روی و ورزش هم اهمیت دارد و شلوار راحتی نقش اصلی را در این بخش دارد. شلوار راحتی در دسته شلوارهای گرم‌کن و شلوارهای ورزشی قرار می‌گیرد و جنس آن‌ها نخی یا مواد دیگری است که بادوام هستند. معمولاً جنس آن به‌گونه‌ای است که عرق اضافه را جذب می‌کند و حرکت را برای شما راحت می‌کند. حتماً باید چند تا از آن‌ها داشته باشید زیرا تعویض آن‌ها به‌طور منظم به سلامت شما مربوط است.

نکته‌هایی برای خرید شلوار مردانه

- درست است که سلیقه‌ها متفاوت است اما حتماً دقت کنید که مدل مناسبی انتخاب کنید که حداکثر دوام و راحتی را داشته باشد و درعین‌حال جذاب و به‌روز باشد. جنس پارچه هم اهمیت دارد.
- از فروشنده برای تشخیص تفاوت بین پارچه‌ها کمک بگیرید. پارچه‌های ضد چروک، مخلوطی از جنس‌های مختلف هستند و سریعاً احساس گرما ایجاد می‌کنند. قبل از خرید به این نکته توجه کنید.
  - شلوارهای بدون پلیسه‌ای که جیب‌هایشان در جلو قرار دارد، نخرید. شلوارهای پلیسه‌دار و بدون پلیسه دارای جیب بغل شیک‌تر هستند.
- ذبافت شلوار را مطابق با مورد استفاده انتخاب کنید. طرح‌ها و بافت‌های سخت و ناهموار مانند جین مخصوص مراسم غیررسمی و بافت‌ها یا طرح‌های نرم و ظریف مخصوص رویدادهای تجاری و کاری است.
- مدل و سایز شلوارها در برندهای مختلف کاملاً باهم فرق دارد. حتی گاهی یک برند هم مدل و سایزبندی متفاوتی دارد به همین دلیل بهتر است قبل از خرید ابتدا آن را پرو کنید.
حال که می‌دانید چگونه شلوار را انتخاب کنید، بهتر است آن را به‌تناسب ظاهر و راحتی خود بخرید و درعین‌حال به محبوبیت و مدل آن هم توجه کنید. شلوار باید ظاهری جذاب داشته باشد و درعین‌حال به حدی در آن راحت باشید که بتوانید چندین ساعت آن را تحمل کنید. به دلیل اینکه ظاهر شما ارتباط مستقیمی با آنچه می‌پوشید دارد، بهتر است نوع و مدل شلوار خود را بر اساس نیاز و مد روز انتخاب کنید تا همه از شما تعریف و تمجید کنند.

مدآنلاین

نکته های کاربردی برای انتخاب شلوار مردانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار