سزارین نسل‎کشی بدون جنگ
کد خبر: ۱۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 June 03    -    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
پدر طب اسلامی از سزارین به‌عنوان نسل‌کشی بدون جنگ نام برد.

حجت الاسلام «تبریزیان» در نشست هم‎اندیشی با اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: 75 درصد زایمان‎ها در کشور به شیوه‌ی سزارین است، با این حال ما ناراحت نیستیم، اما در اروپا این میزان 14 درصد است و آنها از این میزان سزاراین نگران هستند.

وی با بیان این‌که طب اسلامی به مانند خود اسلام تحریف نشده است، اظهار کرد: درمان MS برای طب اسلامی به مانند درمان سرماخوردگی است، چون ما علت این بیماری را می‎دانیم، اما غربی‎ها چون علت آن را نمی‎دانند از درمان آن عاجز هستند.

پدر طب اسلامی تصریح کرد: افتخار طب مدرن این است که بیمارستان هزار تختخوابی افتتاح می‎کنند، اما در واقع اتفاقی که باید بیفتد این است که علم پزشکی باید کاری کند که انسان‎ها بیمار نشوند.

تبریزیان خاطرنشان کرد: طب اسلامی کلیه از کار افتاده را درمان می‎کنند، اما در طب نوین هر روز تکه‎ای از انسان را دور می‎ریزند و با این حال این درمان نیست.

وی تصریح کرد: بزرگترین کارخانه‎های تولید دارو در آلمان قرار دارند اما 90 درصد مردم این کشور خود را با داروهای گیاهی را درمان می‎کنند و این معنایش این است که اساس داروهای شیمیایی فرو ریخته است.

پدر طب اسلامی در ایران خاطرنشان کرد: قرص‎های شیمیایی از فرآورده‎های معدنی درست می‎شوند و معادن هم از خاک شکل گرفته‎اند و این در حالی بوده که در اسلام خوردن خاک حرام و طبیعتاً چیزی هم که حرام باشد خوردن آن برای بدن مضر است.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
0
برای اثبات نظرمان لازم نیست آمار دروغ ارائه دهیم. ایشان مصرف 90 درصد مردم آلمان از داروعای گیاهی را از کجا آوردند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار