ازدواج غافل‌گیرکننده دو بازیگر معروف+عکس
کد خبر: ۱۵۱۶۸۰
تاریخ انتشار: 2019 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

بزودی زنگ ازدواج جذاب دیگری در هالیوود به صدا در خواهد آمد!

رونی مارا و خواکین فینیکس بزودی زن و شوهر خواهند شد زیرا نامزدی این دو توسط رسانه ها و به طور ضمنی، خود این دو بازیگر سرشناس هالیوودی تایید شده است. رونی مارا، ۳۴ ساله، ماه گذشته با یک حلقه بزرگ الماس نشان در انگشت خود دیده شد و این موضوع باعث شد که طرفداران بیش از پیش از خود سوال کنند که آیا خواکین فینیکس بالاخره بانوی مورد نظرش را برای ازدواج پیدا کرده است یا خیر.

مارا و فینیکس اولین بار در فیلم تحسین شده «او» (Her) در سال ۲۰۱۳ با هم همکاری کردند و سه سال بعد پس از همکاری دیگری در فیلم «ماری مگدالن» (Mary Magdalene) در سال ۲۰۱۶، رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند. آن ها برای اولین بار مراسم فرش قرمز مشترکشان را در فستیوال فیلم کن ۲۰۱۷ و در مراسم اختتامیه آن تجربه کردند.

فینیکس پس از این اتفاق تایید کرد که او و مارا یک زندگی بسیار خصوصی را در هالیوود هیلز آغاز کرده اند. یکی از نزدیکان این دو در مورد روابط مارا و فینیکس چنین گفته است: «آن ها زیاد دوست ندارند بیرون بروند. آن ها اصولاً دوست دارند فقط در کنار هم باشند، فقط خودشان. آن ها نقطه امید یکدیگر هستند».

ازدواج غافل‌گیرکننده دو بازیگر معروف+عکس

رونی مارا در مرحله پیش تولید جدیدترین فیلم خود با عنوان «خانه ای در آسمان» ( A House in the Sky) قرار دارد در حالی که جدیدترین فیلم خواکین فینیکس یک فیلم بسیار بزرگ است که در ماه های آینده منتشر خواهد شد. فینیکس، ۴۴ ساله، در فیلم بسیار مورد انتظار «جوکر» (The Joker) از کمپانی برادران وارنر نقش آرتور فلک را بازی می کند که قرار است ۴ اکتبر منتشر شود.

ازدواج غافل‌گیرکننده دو بازیگر معروف

او همچنین خود را برای بازی در فیلم «ستاره بسیار روشن در دوردست» (Far Bright Star) آماده می کند که در آن یک بار دیگر فینیکس با کیسی افلک، کارگردان فیلم او در «من هنوز اینجا هستم» (I’m Still Here) کار خواهد کرد. در ادامه مطلب ویدیو کوتاهی از خارج شدن این دو بازیگر سرشناس هالیوودی از یک باشگاه ورزش های رزمی که اخیراً اتفاق افتاده را تماشا کنید.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار