نکاتی در مورد آراستگی زنان و مردان
کد خبر: ۱۵۰۶۷۸
تاریخ انتشار: 2019 July 19    -    ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
اگر موهایتان را رنگ می کنید، چه برای زیباتر کردن چهره ی خود و چه برای پوشاندن موهای سفیدتان، از رنگی استفاده کنید که با رنگ صورتتان هماهنگ باشد و کارهای خیلی افراطی روی رنگ موهایتان انجام ندهید. هدف بهتر به نظر آمدن شما است، نه جار زدن این موضوع که در آرایشگاه تان پول خیلی زیادی خرج کردید.

نکاتی در مورد آراستگی زنان و مردان

نکاتی در مورد آراستگی زنان و مردانبه گزارش «تابناک با تو»؛ پوشیدن لباس های تمام عیار و داشتن زبان بدن درست هیچ اثر مثبتی نخواهد داشت اگر آراسته نباشید!

موهای کثیف یا ناخن های چرک یا آرایش غلیظ می تواند شیک ترین لباس ها را خراب کند و تأثیر منفی ایجاد کند. برای بهبود آرایش و آراستگی شخصی تان به راهبردهای زیر توجه کنید:

-به خوبی مراقب پوست صورتتان باشید و آن را تمیز و کاملا مرطوب نگه دارید. اگر با چربی اضافی پوست تان مشکل دارید، از پودرهای بدون چربی برای کاهش براقی صورت تان استفاده کنید.

– برای زیباتر کردن چهرهی خود از لوازم آرایشی استفاده کنید و به خودتان یک ظاهر تمام و کمال بدهید، اما از لوازم آرایشی به مقدار کم استفاده کنید. آرایش غلیظ مبتذل به نظر می رسد و مسلما برای یک محیط کاری نامناسب است.

-مالیدن رژ لب اطراف فنجان یا دستمال سفره تان، یک اشتباه بزرگ است!

برای جلوگیری از این اشتباه مطمئن شوید که بعد از رژ زدن با یک دستمال از غلظت آن کم می کنید. هم چنین دندان هایتان را چک کنید تا مطمئن شوید هیچ اثری از رژ لب روی آنها نمانده باشد.

-ناخن های دست تان را در اندازه ی معقول نگه دارید و مطمئن شوید که آنها را مرتب سوهان می کشید. اگر لاک میزنید، رنگی که خیلی درخشان یا تند نیست انتخاب کنید، مگر این که قصد رفتن به یک مهمانی شبانه را دارید.

-مدل مویی را انتخاب کنید که به صورت تان می آید و می توانید به راحتی آن را زیبا و خوش حالت نگه دارید. مطمئن شوید که ظاهرتان را امروزی نگه میدارید – هر چند سال یک بار سبک موهایتان را تغییر دهید.

-اگر موهایتان را رنگ می کنید، چه برای زیباتر کردن چهره ی خود و چه برای پوشاندن موهای سفیدتان، از رنگی استفاده کنید که با رنگ صورتتان هماهنگ باشد و کارهای خیلی افراطی روی رنگ موهایتان انجام ندهید. هدف بهتر به نظر آمدن شما است، نه جار زدن این موضوع که در آرایشگاه تان پول خیلی زیادی خرج کردید.

نکاتی در مورد آراستگی مردان

ممکن است لباس ها آدم را خوب جلوه دهند، اما این هم ممکن است که بهداشت شخصی تان باعث شود که قراردادی بسته یا فسخ شود. به یاد داشته باشید که غیررسمی بودن به معنای آراسته نبودن نیست – پس همیشه تمیز و مرتب باشید. در این مورد مطالب بیشتری در زیر بخوانید:

-ممکن است تصور کنید مراقبت از پوست تنها مختص به زنان است، اما پوست سالم برای هر انسانی حسن محسوب می شود. مرتب صورت خود را بشویید و اگر پوست خشکی دارید، از مرطوب کننده استفاده کنید. اگر مشکل آکنه دارید یا یک زگیل یا خالی دارید که می خواهید آن را بردارید، با یک متخصص پوست مشورت کنید.

-موهایتان را اصلاح شده و تمیز و به شکل خوش ترکیبی نگه دارید. قوانین آراستگی موهای صورت نیز به همین منوال است!

-مطمئن شوید که موهای اضافی پشت گردن تان را هم هنگام کوتاه کردن موهایتان بتراشید.

-موهایی که از گوشها یا سوراخ های بینی تان بیرون زده اصلاح کنید.

-ناخن هایتان را کوتاه نگه دارید و لبه های ناهموار ناخن هایتان را سوهان بکشید. اگر در حیاط یا دوروبر خانه کار کرده اید، زیر ناخن هایتان را بررسی کنید تا کثیفی باقی نمانده باشد.

منبع: یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار