فال روزانه چهارشنبه 12 تیر 1398
کد خبر: ۱۴۹۵۱۸
تاریخ انتشار: 2019 July 03    -    ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما به طور ذاتی عاشق کتاب و مطالعه هستید و بهترین جای دنیا برای شما در میان کتاب هاست! شما معلم خیلی خوبی هستید و می توانید به راحتی هر چیزی که بلد باشید را به دیگران یاد بدهید. اگر در جستجوی کار هستید امسال می توانید روی پیدا کردن شغلی در زمینه ی تدریس تمرکز کنید و خیالتان هم راحت باشد که از انجام این کار احساس رضایت خاطر نیز خواهید داشت. به شما توصیه می شود که در این سال جدید از زندگیتان در تصمیم گیری هایتان احتیاط بیشتری به خرج داده و از گرفتن تصمیم های عجولانه پرهیز کنید. در زمینه ی مسائل عاطفی شما امسال با اعتماد به نفس خیلی بیشتری رفتار خواهید کرد و از گرفتن تصمیم هایی که ممکن است چندان به مذاق اطرافیانتان خوش نیایند هراسی نخواهید داشت. آنهایی که قرار است امسال به خانه ی بخت بروند احساس از نظر مالی با هیچ مشکل و کمبودی مواجه نخواهند شد و تمام مراسم هایشان به خوبی پیش خواهند رفت و بعد از ازدواج هم احساس سعادت و خوشبختی خواهند داشت. در محل کار هم رؤسا و مقامات بالاتر کارو تلاش شما را خواهند دید و پاداش زحمات خود را دریافت خواهید کرد، اما باید مواظب باشید خودتان را درگیر مسائل غیر حرفه ای نکنید و در زندگی شخصی همکارانتان مداخله نکنید. امسال برای شما با اتفاقات زیادی همراه خواهد بود، یادتان باشد که برای خودتان از کاه کوه نسازید و چیزهای پیش پا افتاده را زیاد جدی نگیرید. ماه های مرداد، دی و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

هفته های آینده در زندگی شخصی شما اتفاقات بسیار زیادی خواهند افتاد و شاهر تغییرات زیادی خواهید بود. روابطتان به میزان قابل مشاهده ای متحول خواهند شد و احساس نزدیکی بیشتری به دوستان و اعضای خانواده تان خواهید داشت. فقط باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که سعی نکنید بیش از اندازه دیگران را تحت کنترل گرفته و روی آنها اعمال قدرت کنید. حواستان به خودتان باشد! شما باید دست از تلاش برای تحمیل نظرات و ایده های خود به دیگران بردارید و به آنها حق انتخاب بدهید. شما بخش مهمی از اهداف حرفه ای خود را فراموش کرده اید. امروز روز خوبی است برای اینکه پیشرفت خود را بررسی کرده و به جزئیاتی که نیاز به توجه دارند رسیدگی کنید.

اردیبهشت

بعضی افراد بیش از اندازه خجالتی هستند و حتی برای زنده بودن و نفس کشیدنشان هم احساس خجالت و شرمساری می کنند، به همین دلیل هم سعی دارند تا جای ممکن خودشان را از چشم بقیه و مرکز توجه دور نگه دارند. شما احساس می کنید که در دسته ی این افراد قرار دارید، اما کاملا در اشتباه هستید. تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که اندکی مورد تأیید قرار بگیرید تا تمام توانایی ها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارید. منتظر تأیید دیگران نمانید و سعی کنید خودتان مشوق اصلی خودتان باشید. درست است که شما از بودن در میان جمع دوستان و عزیزانتان لذت می برید، ولی اگر می بینید عشقتان این جمع را خیلی دوست ندارد او را مجبور نکنید برای مدتی طولانی در کنار شما در این جمع ها بماند.

خرداد

امروز اوضاع برای شما روبراه خواهد بود و می توانید به سادگی از روی هر مانعی که در سر راهتان قرار بگیرد پریده و به راهتان ادامه بدهید، پس نگران هیچ چیزی نباشید. شما ذهنی تیز و حس ششمی قوی دارید. به جزئیات توجه کرده و آنها را مورد بررسی قرار داده و حرکت بعدی خود را برنامه ریزی کنید. چیزهایی که دیگر به دردتان نمی خورند را سر و سامان داده و دور بیندازید. با گرفتن کمک از دوستان و نزدیکانتان بار خود را سبک کنید. به جای این که با دوستان مجردتان بیرون رفته و عشقتان را ناراحت کرده و تنها بگذارید، سعی کنید با دوستان متاهل خود برنامه ای جالب و تفریحی بچینید و از بودن در کنار عشقتان و دوستانتان به طور همزمان لذت ببرید.

تیر

شما به طور ذاتی از جذابیت زیادی برخوردار هستید و امروز این جذابیت ذاتی دو برابر شده است و هیچکس نمی تواند در مقابل پیشنهاداتی که می دهید مقاومت کرده و یا با نظراتتان مخالفت کند. انگار شما چوبی جادویی پیدا کرده و با یک اشاره ی آن همه را به همان راهی که خودتان دلتان می خواهد هدایت می کنید. از این فرصت خوبی که برایتان فراهم شده است به بهترین شکل ممکن بهره ببرید، اما از مهربانی و خوبی دیگران سوء استفاده نکنید. از الان برای یک تعطیلات یکی دو روزه برنامه ریزی کنید و چند روزی را از دود و دم زندگی شهری فاصله گرفته و به دل طبیعت بکر سفر کنید. فقط حواستان باشد همسفرهایتان را طوری انتخاب نکنید که به شما خوش نگذرد.

مرداد

امروز برای شما روز آرام و بی دردسری خواهد بود. شما قدرت فوق العاده ای را در درون خود احساس می کنید و آماده اید تا هر کاری را که به عهده می گیرید به بهترین شکل ممکن انجام دهید و هر مسئولیتی که به عهده تان گذاشته شود را تا زمانی که تکمیل نشده باشد رها نخواهید کرد. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت تا تغییرات لازم را در پروژه هایی که در دست انجام داشته اید به وجود بیاورید. در نتیجه ی این تغییرات در زمانتان صرف جویی قابل توجهی خواهید کرد و در تیجه می توانید وقت آزادتان را در کنار دوستانتان بگذرانید. امروز حضور در جمعی دوستانه شما را با اشخاص جدید و جالبی آشنا خواهد کرد.

شهریور

آیا رویاهای خود را فراموش کرده اید و نمی دانید که به دنبال چه هستید؟ امروز فرصت مناسبی است برای این که به خواسته هایتان فکر کنید و تصویری که از آینده تان در ذهن دارید را برای خود بازسازی کنید. اما به جزئیات زیاد توجه نکنید و نگذارید کمال گرایی شدیدی که دارید شما را فلج کرده و مانع شما بشود. به افکار خود در رابطه با عشق و زندگی سر و سامان بدهید. چنانچه سر و کله عشق قدیمیتان پیدا شده است با او خیلی منطقی و حساب شده حرف بزنید تا مبادا از حرف های شما برداشت اشتباهی بکند. در برنامه امروزتان حتما زمانی را به دیدن پدر و مادرتان اختصاص بدهید، آنها خیلی زود به زود دلشان برای شما تنگ می شود.

مهر

شما امروز با یکی از اعضای خانواده تان اختلاف نظرهایی خواهید داشت. شما سعی در حل آنها و کنار گذاشتن مشکلات دارید اما به نظر می رسد که طرف مقابلتان هیچ تمایلی به حل مشکلات ندارید. شما از وضعیتی که بینتان به وجود آمده است ناراحت هستید و احساس می کنید که رابطه تان برای همیشه تحت تأثیر این اختلافات قرار گرفته است. تنها راه رهایی از این وضعیت و نجات این رابطه صحبت کردن و تلاش متقابل برای حل مشکلات است. اگر رابطه عاطفی تان عمر زیادی ندارد فکر نکنید که همه چیز را در مورد طرف مقابلتان را می دانید. با او حرف بزنید، از او سوال بپرسید و او را بشناسید. عشق واقعی و پایدار تنها با شناخت کامل طرف مقابلتان به وجود خواهد آمد.

آبان

شما شخصی احساساتی هستید و خیلی راحت، تنها با دیدن صحنهای دلخراش در تلویزیون یا خواندن خبری ناخوشایند در روزنامه، حالتان دگرگون و ذهنتان آشفته می شود. چرا خودتان را تا این حد درگیر مشکلات دنیای اطرافتان می کنید؟ اگر برای کاهش خشونت دنیای بیرحم امروز کاری از دستتان ساخته است آن را انجام دهید، حتی اگر می توانید همین امروز دست به کار شوید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا حس بهتری نسبت به خودتان و دنیای اطرافتان پیدا کنید. اگر امروز باید در مورد چیزی تصمیم گیری کنید کاری را انجام دهید که برایتان بهتر است. اصلا فکر نکنید که به خاطر اشتباهات گذشته و عذاب وجدانتان موظف به انجام کارهایی هستید که دوست ندارید.

آذر

آیا برای رها کردن آنچه که مدتی است شما را عقب نگه داشته است آماده اید؟ شاید تا بحال حتی متوجه این موضوع نشده باشید که چه چیزی مانع جلو رفتن شما شده است. کمی دست نگه دارید و به ندای درونیتان که سعی در راهنمایی کردن شما دارد گوش کنید. خودتان را به دقت بررسی کنید تا به کشف شهود رسیده و به موانع درونیتان پی ببرید. مجردها باید در مورد آنچه که از یک رابطه عاطفی انتظار دارند با دوستانشان حرف بزنند. این کار به آنها اطلاعات کافی را می دهد تا از خواسته های شما با خبر شده و اگر کسی را با مشخصات مورد نظرتان می شناسند به شما معرفی کنند؛ باور کنید این روش ارزش امتحان کردن را دارد.

دی

چند روز گذشته انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته بودند، حالا دیگر وقت آن رسیده که کمی به آرامش خودتان اهمیت بدهید و کار و مسائل مربوط به آن را کاملا کنار گذاشته و بدون هیچ فکر و دغدغه ای کمی استراحت کنید. به جزئیات زندگی خصوصیتان که این چند وقت نادیده گرفته شده اند توجه کرده و در صورت لازم به آنها رسیدگی کنید. در حال حاضر باید به درون خودتان نگاه بیندازید و به دنیای اطرافتان کاری نداشته باشید. اگر در عشق خود اسیر عادت شده اید اکنون فرصتی بسیار مناسب برای رهایی از این وضعیت است. همراه با عشقتان به کارهایی تازه بپردازید که تا کنون نکرده اید. می توانید در مورد این مسئله نظر او را جویا شده و از او راهنمایی بگیرید.

بهمن

تمام هفته گذشته دلتان خواسته که با دوستان نزدیکتان وقت بیشتری بگذرانید و دور دوستانی که صمیمیت کمتری با آنها دارید را خط بکشید. الان وقت مناسبی برای بررسی دوستان و اطرافیانتان است. شما می توانید کسانی را که فکر می کنید دوستان واقعی شما نیستند را از لیست دوستانتان خط بزنید تا بتوانید وقت و انرژی بیشتری برای دوستان حقیقی خود بگذارید. در واقع الان بهترین فرصت است تا با عزیران و نزدیکان خود باشید و از مصاحبت آنها لذت برده و به آنها نشان دهید چقدر دوستشان دارید. اگر با همسرتان مشکلی دارید از همین حالا دست به کار برنامه ریزی شوید و سعی کنید این آخر هفته همه چیز را فراموش کرده و تعطیلات خوبی را بگذرانید.

اسفند

در حال حاضر فرصت خوبی برای رسیدن شما به اهدافتان فراهم شده است. یک سرمایه گذاری مناسب می تواند برای شما سود بسیار زیادی به همراه داشته باشد. اخبار را دنبال کنید و فرصت هایی که در محل کارتان پیش می آیند را بررسی کنید. اگر فرصت کاری جدید و یا شراکت قابل قبولی به شما پیشنهادشده است که فکر می کنید ارزش آن را دارد که روی آن سرمایه گذاری کنید فرصت را از دست نداده و دست به کار شوید. اگر کسی را دوست دارید اکنون فرصت خوبی است که نظر خانواده خود را هم در مورد او جویا شوید، درست است که شما می خواهید با او زندگی کنید، ولی خانواده تان هم زمان زیادی را با او باید بگذرانند و از آن گذشته قطعا بد شما را نمی خواهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار