با این تخت‌خواب از کوه آویزان شوید و بخوابید
کد خبر: ۱۴۸۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

طبیعت گردان و کوه نوردان برای آماده کردن یک جای خواب راحت و امن معمولا با مشکلات زیادی مواجه هستند، اما یک تختخواب بادی ایمن به آن‌ها امکان می‌دهد در ارتفاعی زیاد از زمین با آسودگی به خواب بروند.

به گزارش نیواطلس، طبیعت گردان و کوهنوردان برای آماده کردن یک جای خواب راحت و امن معمولا با مشکلات زیادی مواجه هستند، اما یک تختخواب بادی ایمن به آن‌ها امکان می‌دهد در ارتفاعی زیاد از زمین با آسودگی به خواب بروند.

با این تخت‌خواب از کوه آویزان شوید و بخوابید

این تختخواب بادی که G۷ Pod نام دارد، را می‌توان با تجهیزات کوهنوردی به صخره یا سنگ‌های کوه متصل کرد و پس از آویزان کردن طناب‌های آن به راحتی و بدون نگرانی از پرت شدن به استراحت پرداخت.

خوابیدن در ارتفاعات و به صورت معلق در هوا هم برای کوهنوردان لذت و هیجان به ارمغان می‌آورد و هم باعث می‌شود حیوانات وحشی و موذی توان آسیب زدن به آن‌ها را نداشته باشند.

تخت‌خواب بادی سبک مذکور که توسط شرکت کانادایی Grade VII تولید شده، به همراه تجهیزات جانبی بین ۶ تا ۱۰ کیلوگرم وزن دارد و می‌توان آن را به صورت تکنفره یا دونفره به کار برد. مدل دو نفره این تختخواب بادی را می‌توان در کنار هم قرار داد یا کاری کرد که یکی در ارتفاعی بالاتر از دیگری قرار بگیرد.

فضای خواب در دسترس از طریق این تختخواب بادی ۷۵ در ۲۱۳ سانتیمتر است. جنس تختخواب یادشده از نایلون بسیار مقاوم است و در حالت جمع شده تنها ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد و فضایی برابر با ۴۰ در ۲۰ در ۱۵ سانتیمتر اشغال می‌کند. قیمت مدل ساده این محصول ۴۱۵ دلار و قیمت مدل حفاظت شده آن ۶۵۷ دلار است.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
0
0
چند سال بايد يارانه هامو جمع كنم تا بتونم يكي از اينها بگيرم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار