خودرو‌های تمام خودرون اوبر رونمایی شد+عکس
کد خبر: ۱۴۷۸۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

شرکت تاکسی اوبر با همکاری شرکت ولوو از خودروی تمام خودران خود رونمایی کرد.

خودروی تمام خودران اوبر که با همکاری شرکت صنایع خودروسازی سوئدی ساخته شده « "XC۹۰ SUV"» نام دارد و اوبر تصمیم دارد تعداد این خودرو را تا سال آینده افزایش دهد.

میهوفر، مدیر اجرایی اوبر می‌گوید: خودروهای تمام خودرانی که با همکاری شرکت ولوو ساخته شده مجهز به دوربین با پوشش 360 درجه و سیستم 360 درجه لیدار و رادار است.

خودرو‌های تمام خودرون اوبر رونمایی شد+عکس

همچنین، کابین این خودرو برای نخستین بار است که طرای شده و در این خودروی تمام خودران به کار گرفته شده است.

هاکان ساموئلسون، رئیس شرکت سوئدی ولوو می‌گوید: فناوری خودروهای خودران علاوه بر اینکه عملکرد خودروها را بهبود می‌بخشد، ایمنی آنها را نیر افزایش می‌دهد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Armin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
8
خوب به سلامتي! ما هم در ايران زه درب پرايد و ضبط صوت رو به عنوان آپشن ميخريم تا چند وقت ديگر هم يحتمل بوق و چرا و هم به اين نداشته هاي أوليه اضافه ميشن ! تازه ماشين را هم با كلي منت گذاشتن شركتهاي توليدي با آن كيفيت و قيمت و خدمات پس از فروش كذايي ميخريم !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
و در ایران هنوز خودروی پراید که نه خودش میتونه خودشو کنترل کنه نه راننده اش با قیمت پنجاه میلیون تومن به فروش میرسد و حتی برای خریدش مردم صف میکشند...
پ.ن: عزیزانی که همچنان معتقدند سرعت پیشرفت در ایران مانند سرعت نور است بلافاصله خود را به نزدیک ترین بیمارستان روانی جهت بستری شدن معرفی کنند و انشالله شفا یابند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار