راهنمای لایه برداری پوست صورت
کد خبر: ۱۴۷۶
تاریخ انتشار: 2015 June 04    -    ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
ما نکاتی مهم در خصوص لایه برداری پوست در منزل به شما معرفی می کنیم…
افراد بسیاری برای لایه برداری پوست به آرایشگاه یا مراکز پوست و مو مراجعه می کنند. امّا عدّه ای ترجیح می دهند برای صرفه جویی در وقت و هزینه، این کار را در خانه انجام بدهند.
این کار عاقلانه است امّا مشکل این جاست که با وجود داشتن وسایل و مواد لازم برای لایه برداری، نمی دانیم چطور باید از آن ها استفاده کنیم و یا از روش های مراقبت از پوست صورت بعد از لایه برداری آگاه نیستیم. ما نکاتی مهم در خصوص لایه برداری پوست در منزل به شما معرفی می کنیم…

۱- هیچ گاه لایه برداری را فراموش نکنید.

این کار ترفند از بین بردن لایه های سلول پوست مرده پوست و آلودگی هایی است که منافذ پوست را می بندند و مانع درخشندگی طبیعی پوست می شوند. محصولات حاوی آلفا هیدروکسی اسید و اسید لاکتیک لایه برداری ملایمی انجام می دهند و پوست را درخشان می کنند.

۲- از برس پاک کننده ی صورت استفاده کنید.

گاهی اوقات، حتی بعد از اینکه صورت تان را می شویید، باز هم مقداری آرایش روی صورت باقی می ماند و این لایه ی باقی مانده، باعث جوش زدن صورت می شود. استفاده از برس لایه بردار مخصوص صورت همراه با پاک کننده ی مناسب صورت، مواد آرایشی را که وارد منافذ پوست شده اند، پاک می کند. برس، پوست را عمیق تر از انگشتان تان پاک می کند.

۳- اول بشویید بعد لایه برداری کنید.

برای شستن صورت، ابتدا از یک پاک کننده ی ملایم صورت استفاده کنید تا صورت تمیز شود. سپس لایه بردار را به آرامی به صورت بزنید. شاید این کار اضافه به نظر برسد اما برای لایه برداری، به یک زمینه ی تمیز نیاز دارید تا لایه بردار بر خارج کردن چربی و آلودگی های سمجی که در عمق منافذ پوست هستند، تمرکز کند.

۴- به خوبی با آب بشویید.

باقی ماندن مواد پاک کننده روی صورت به معنای باقی ماندن آلودگی و چربی است. صورت را با آب ولرم به خوبی آب بکشید تا تمیز شود و دیگر لغزنده یا صابونی نباشد.

۵- زیر دوش لایه برداری کنید.

بخار حمام منافذ پوست را باز می کند و این طور، آلودگی به خوبی پاک می شود.

۶- صورت را با ضربات خیلی آرام و آهسته خشک کنید.

پاک کردن صورت با مالیدن و یا سایش حوله به پوست، اشتباه است و ممکن است آسیب هایی جدی به پوست صورت وارد کند.

باغ دارو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار