شیک بودن به سبک انگلیسی
کد خبر: ۱۴۷۳۳۷
تاریخ انتشار: 2019 June 10    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
نگاه اهالی دنیای مد و لباس به محصولات هفته مد مردان در لندن دوخته شده است، که طراحان آخرین نوآوری‌های خود را برای مجموعه‌های بهار / تابستان ۲۰۲۰ ارائه می‌کنند.طراحان جوان و قدیمی مجموعه‌های خود را در نمایش‌هایی که از آخر هفته شروع شده و تا دوشنبه ادامه می‌یابد ارائه می‌دهند.

شیک بودن به سبک انگلیسی«اختصاصی تابناک باتو» نگاه اهالی دنیای مد و لباس به محصولات هفته مد مردان در لندن دوخته شده است، که طراحان آخرین نوآوری‌های خود را برای مجموعه‌های بهار/ تابستان ۲۰۲۰ ارائه می‌کنند. طراحان جوان و قدیمی مجموعه‌های خود را در نمایش‌هایی که از آخر هفته شروع شده و تا دوشنبه ادامه می‌یابد ارائه می‌دهند. از جمله خانه‌های مد شرکت کننده در هفته مد مردان لندن می‌توان به خانه مُد الکساندر مک کوئین، ادوارد کراچلی و... اشاره کرد.

 

شیک بودن به سبک انگلیسی

خیابان جِرمین در مرکز پایتخت که به عنوان خیابان معروف فروش پوشاک شناخته می‌شود به مناسبت هفته مد مردان، نمایشگاه پوشاکی را در فضای باز برگزار کرد.

شیک بودن به سبک انگلیسی

بنا گزارش شرکت پژوهش بازار منتل، هزینه لباس مردان در بریتانیا سال گذشته ۳.۵ درصد افزایش یافت و به ۱۵.۵ میلیارد پوند افزایش یافت و این شرکت در سال جاری نیز انتظار افزایش مشابهی را دارد.

شیک بودن به سبک انگلیسی

با این حال پیش بینی میشود رشد بخش پوشاک با وجود افزایش هزینه‌های مردم در این بخش، به کندی صورت بگیرد. برآورد‌ها حاکی از آن است که تولید لباس تا سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۵.۴ درصد افزایش یابد در حالی که در پنج سال گذشته تولیدات آن ۲۶.۶ درصد بوده است.

شیک بودن به سبک انگلیسی

گرچه هفته مد لباس مردان در لندن نسبت به موارد مشابه در میلان، پاریس و نیویورک کوچک است، اما برای طراحان سنتی و استعداد‌های جوان محبوب به شمار می‌رود.

شیک بودن به سبک انگلیسی

گفتنی است خیابان جرمین یک خیابان یک‌طرفه در لندن، انگلستان است. مغازه‌های خیابان جرمین به صورت سنتی محل فروش پیراهن و دیگر لباس‌های آقایان همانند کلاه، کفش، ادکلن، بندشلوار می‌باشد.

شیک بودن به سبک انگلیسی

 

شیک بودن به سبک انگلیسی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار