محور‌های شمالی اشباع شد؛ فعلا به جاده نزنید
کد خبر: ۱۴۶۸۹۵
تاریخ انتشار: 2019 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

رئیس پلیس راهور گفت: محورهای شمالی کشور در حال حاضر به علت حجم بالا تردد اشباع شده است.

سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی گفت: محورهای شمالی کشور در حال حاضر به علت حجم بالا تردد اشباع شده است.

محور‌های شمالی اشباع شد؛ به جاده نزنید

وی افزود: در خواست پلیس از هموطنان عدم مراجعه به این محورها تا اطلاع ثانوی است و امیدواریم که هموطنان به شهدارهای پلیس اهمیت بدهند.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج به چالوس (از ابتدای محور تا کیلومتر ۴) سنگین و طول محور پر حجم و روان است.
وی اضافه کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت (محدوده‌های تونل منجیل و رودبار) سنگین و فوق سنگین و طول محور نیمه سنگین است.

محور‌های شمالی اشباع شد؛ به جاده نزنید

سردار هادیانفر با اشاره به وضعیت ترافیکی دیگر محورهای مواصلاتی گفت: همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده گالری امام زاده هاشم) نیمه سنگین و (محدوده‌های گزنک تا بایجان و سه راهی چلاو) سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

هراز و فیروزکوه قفل شد

رییس پلیس راه شرق استان تهران از قفل شدن محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی اظهار کرد: همزمان با روز عید سعید فطر و نیز تعطیلات در روزهای پایانی هفته بار دیگر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران شاهد ترافیک سنگین به سوی استان‌های شمالی کشور هستند.

وی افزود: در حال حاضر مسافران زیادی از مسیر ارتباطی هراز قصد ورود به استان مازندران را دارند و ترافیک این محور سنگین است و و رفته رفته حجم ترددها بیشتر و سنگین‌تر می‌شود.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران اضافه کرد: از بامداد امروز با وجود ترافیک بسیار سنگین در جاده هراز، شاهد تردد سنگین در محور فیروزکوه نیز هستیم و ترافیک این محور نیز به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است.

وی ترافیک در محور امام رضا (ع) را نیز سنگین خواند و در خصوص آزادراه حرم تا حرم نیز گفت: این محور مواصلاتی که دارای بار ترافیکی پرحجم است، همچنان افزایش ترافیک برای تردد به سوی حرم حضرت معصومه (س) و نیز مشهد مقدس را تجربه می‌کند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار