روبات دو پای فورد برای حمل و نقل پستی +عکس
کد خبر: ۱۴۵۹۰۲
تاریخ انتشار: 2019 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸

سرویس پستی آمریکا در سال گذشته موفق به ارسال بیش از 6 میلیون مرسوله به خانواده‌های آمریکایی شد. این میزان دو برابر مرسولات پستی در 10 سال گذشته است.

به منظور تسریع این فرآیند، فورد روباتی به نام "دیجیت" معرفی کرده که مرسولات پستی را از ون تا در خانه با احتیاط حمل می‌کند.

روبات دو پای فورد برای حمل و نقل پستی

فورد در فرآیند ساخت این روبات با شرکت Agility Robotics همکاری داشته است.

این روبات مانند انسان با دو پا طراحی شده و با شناسانی موانع، به راحتی از روی آنها رد شده یا مانند انسان روی آن قدم می‌گذارد.

از آنجا که آینده حمل و نقل در جهان در حال تغییر است و حمل و نقل خودران‌ها چشم اندازی بزرگ در آینده دارد، فورد برای رساندن محموله‌های پستی از خودروهای حامل تا در منازل تمهیداتی اندیشیده است.

روبات دو پای فورد برای حمل و نقل پستی

اگر یک خودران پستی برای رساندن محموله به خانه شما بیاید، همچنان برای انتقال محموله پستی به خانه به یک نیروی انسانی نیاز است. در اینجا دیجیت، روبات دوپای فورد فعال شده و بسته پستی شما را از پله‌ها بالا آورده و تحویلتان می‌دهد.

روبات دو پای فورد می‌تواند بسته‌های سبک 18 کیلوگرمی را به راحتی جابه‌جا کند. این روبات به راحتی از پله‌ها بالا و پائین رفته و به آسانی و بدون از دست رفتن تعادل روی زمین‌های ناهموار حرکت می‌کند.

روبات دو پای فورد برای حمل و نقل پستی

اگرچه "دیجیت" مجهز به حسگرهای "لیدار" (LiDAR) و دوربین‌های استریو برای حرکت بهتر است، اما از اطلاعات نقشه‌برداری که توسط خودروی خودران جمع‌آوری و به صورت بی‌سیم به آن فرستاده می‌شود نیز استفاده می‌کند.

اگر "دیجیت" با یک مانع غیر منتظره مواجه شود، به وسیله نقلیه پیام هشدار ارسال می‌کند تا یک راه حل پیدا شود. اگر خودروی تحویل برای پیدا کردن یک مسیر مشکل پیدا کند نیز "دیجیت" می‌تواند درخواست کمک خود را به سیستم ابری آن ارسال کند.

روبات دو پای فورد برای حمل و نقل پستی

برای انتقال بهتر، دست و پای دیجیت جمع شده تا فضای کمتری ر در خودروی حمل و نقل پست اشغال کند.

عصرایران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار