فال روزانه یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۴۱۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
امروز فرزندان شما یا فرزندان خواهر و برادر‌ها یا حتی همسایه هایتان بخش مهمی از روز شما را به خود اختصاص خواهند داد. شاید در یک مهمانی که به افتخار یک کودک گرفته است شرکت کنید و یا در جمع دیگری حضور پیدا کنید که تعداد زیادی بچه در آن هستند. شما و این بچه‌های یک عالمه حرف برای گفتن به یکدیگر خواهید داشت ...

فال روزانه یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

فال روزانه یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸«تابناک باتو» ـ دوست عزیزی که ۲۵ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، مثبت اندیش، واقع بین، مسئولیت پذیر و با صداقت هستید، اما اگر می‌خواهید افراد بیشتری را به خود جذب کنید باید روی ضعف‌های شخصیت خود کمی بیشتر کار کنید. امسال ار لحاظ سلامتی در تمام طول سال خیلی خوب خواهید بود، اما اگر می‌خواهید تناسب اندام خود را حفظ کنید باید توجه بیشتری به رژیم غذایی خود داشته باشید. همچنین انجام ورزش‌هایی مانند یوگا می‌تواند در کنار سلامت روان به سلامت جسمانی شما نیز کمک کند. اگر می‌خواهید در آینده به مشکلی برخورد نکنید چکاپ‌های سالانه تان را به موقع انجام دهید. امسال شما یک معامله‌ی ملکی انجام خواهید داد که سود زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت و مبلغ قابل توجهی را روانه‌ی حسابتان خواهد نمود. اگر قصد سرمایه گذاری روی طلا یا مسکن را دارید به شما توصیه می‌شود که احتیاط بیشتری داشته باشید، زیرا به نظر می‌رسد برخی خطر‌های پیش بینی نشده شما را تهدید کنند. به شرکای جدید خود اعتماد نکنید، زیرا احتمال اینکه بخواهند سرتان کلاه بگذارند اصلا کم نیست. با توجه به اینکه شما شخص بسیار سخت کوشی هستید در محل کارتان عملکرد فوق العاده‌ای را از خود به نمایش خواهید گذاشت. سعی کنید سطح دانشتان را بالا ببرید تا شانس موفقیتتان بیشتر شود. اگر هنوز شریک راهتان را پیدا نکرده اید امسال بهترین فرصت ممکن برای این کار خواهد بود. اگر هم متأهل هستید در هر شرایط دشواری مورد حمایت همسرتان خواهید بود. اردیبهشت، تیر، آبان و دی بهترین ماه‌های سال هستند.

فروردین
امروز فرزندان شما یا فرزندان خواهر و برادر‌ها یا حتی همسایه هایتان بخش مهمی از روز شما را به خود اختصاص خواهند داد. شاید در یک مهمانی که به افتخار یک کودک گرفته است شرکت کنید و یا در جمع دیگری حضور پیدا کنید که تعداد زیادی بچه در آن هستند. شما و این بچه‌های یک عالمه حرف برای گفتن به یکدیگر خواهید داشت و با تعریف خاطرات و داستان هایتان هم آن‌ها را به خود مجذوب خواهید کرد و هم خودتان لذت خواهید برد. اشکالی ندارد اگر کمی جزئیات خیالی به ماجراهایتان اضافه کنید، مطمئنا باشید که آن‌ها از این کار شما لذت خواهند برد. مصاحبت با بچه‌ها کودک بازیگوش درونتان را برای مدتی هر چند کوتاه آزاد و رها خواهد گذاشت.

اردیبهشت
کتاب‌هایی که هدیه گرفته اید یا مشغول خواندنشان هستید امروز ذهن شما را به مسائل معنوی و فلسفی مشغول خواهند کرد. ذهن شما خیلی سریعتر از حالت عادی کار می‌کند و در نتیجه می‌توانید مفاهیم و موضوعات پیچیده را هم به خوبی درک کنید. شاید ذهن منطقی شما بخشی از آنچه می‌خوانید و عملی بودن یا نبودن آن را زیر سوال ببرد، اما فعلا ذهن خودتان را با این افکار مشغول نکنید. با مرور زمان این افکار در ذهنتان سر و سامان خواهند گرفت. لباس‌های گران قیمتی که قصد خریدنشان را دارید می‌توانند دیگران را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهند، اما آیا خریدن آن‌ها شما را از لحاظ مالی به دردسر نخواهد انداخت؟

خرداد
امروز سطح انرژی ذهنی و جسمانی شما بسیار بالاست و از آنجایی که این اواخر در خوردن کمی زیاده روی کرده اید امروز فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا با ورزش کردن، آن هم چند برابر حالت عادی، کالری‌های اضافه‌ای که دریافت کرده اید را بسوزانید. با این حال بهتر است حتما زمانی را هم به مطالعه و فعالیت‌های ذهنی اختصاص دهید، زیرا مغز شما در حال حاضر به چالش و فعالیت نیاز دارد. اگر از انرژی مضاعفی که امروز در اختیارتان قرار گرفته است به خوبی استفاده کنید در پایان روز احساس رضایت و آرامش خاطر خواهید داشت، در غیر این صورت احساس بیقراری و حس اینکه چیزی را گم کرده اید دست از سر شما برنخواهد داشت.

تیر
رویا‌های شب گذشته تان خاطرات زیادی را در ذهن شما زنده کرده اند و شاید همراه با آن‌ها چند ایده‌ی ناب و جدید هم به فکرتان رسیده باشد. از آنجایی که فعلا سرتان شلوغ است و کار‌های زیادی در انتظارتان هستند، بد نیست این ایده‌ها را یک جا یادداشت کنید که بعدا بتوانید به آن رجوع کنید و آن‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید، در غیر این صورت خیلی زود آن‌ها را فراموش خواهید کرد. الان زمان خوبی برای اینکه در دنیای درونیتان غرق شوید به نظر نمی‌رسد و کار‌های زیادی در دنیای واقعی به عهده تان گذاشته شده اند که انجام ندادن آن‌ها عواقب خوبی را برایتان به همراه نخواهد داشت. امروز برای درس خواندن فرصت فوق العاده‌ای خواهد بود.

مرداد
امروز پیامی که از طرف یکی از دوستانتان دریافت خواهید کرد روز شما را خواهد ساخت. خبر‌های خوبی که دریافت می‌کنید ممکن است در ارتباط با سفر، پول و یا روابط عاطفی باشند، در هر صورت آنچه می‌شنوید درست همان چیزی خواهد بود که دلتان می‌خواسته است. شما همچنین به منظور تدریس و یا نوشتن یک مقاله‌ی علمی، قصد تحقیق در مورد یک موضوع پیچیده‌ی تخصصی را دارید که خوشبختانه خیلی خوب پیش خواهد رفت. شاید بخواهید با دوستانتان به سفری کاری یا مطالعاتی بروید که امروز باید برای آت برنامه ریزی کنید. امروز در کل روزی شلوغ و پر کار، اما خوشایند خواهد بود.

شهریور
انرژی کیهانی موجود شما را در حالتی متفکر فرو برده است. این اواخر فرصت‌های بسیاری در اختیار شما قرار گرفته اند و شما در حال حاضر دارید سعی می‌کنید از بین راه‌هایی که پیش رویتان باز شده اند بهترین گزینه‌ی ممکن را برای خودتان انتخاب کنید و در تلاش برای پیدا کردن راهی هستید که به پیشرفت و موفقیت بیشتر شما خواهد انجامید. گاهی لازم است کمی به خودمان فرصت بدهیم و در آرامش گزینه‌های پیش رویمان را سبک و سنگین کنیم و در حال حاضر شما هم در چنین شرایطی قرار گرفته اید فعلا بیخیال این تصمیم گیری‌های مهم شوید و سعی کنید خوش باشید و احساسات منفی و نگرانی‌ها را از خود دور نگه دارید.

مهر
در یک جمع دوستانه یا خانوادگی بخث یک سفر دسته جمعی به منطقه‌ای دوردست و تا حدودی ناشناخته مطرح خواهد شد. شاید عده‌ای از حاضرین این بحث‌ها را فقط به منظور سرگرمی مطرح کرده باشند، اما حداقل چند نفر پیدا خواهند شد که قصدشان جدی باشد. اگر شما هم تصمیمتان را گرفته اید و مصمم هستید که به این مسافرت بروید خوب به حرف‌های آن‌هایی که تصمیم شان جدی است گوش کنید، شاید تا آخر شب حتی تاریخ سفرتان را هم تعیین کرده باشید. امروز کار مهمی برای انجام دادن دارید که خیلی کند دارد پیش می‌رود، شاید کارتان خیلی بیشتر از حالت عادی طول بکشد، اما خیالتان راحت باشد که در نهایت انجام خواهد شد.

آبان
شاید مسائل کاریتان طی چند روز آینده آن طوری که خودتان انتظار دارید پیش نروند، اما این وضعیت موقتی است و آینده‌ی حرفه ایتان دور از آن چیزی که خودتان انتظارش را دارید نخواهد بود. شما دوست دارید به وضعیت مالی خود بهبود ببخشید و خوشبختانه فرصت‌هایی هم سر راهتان قرار گرفته اند، اما اگر بیش از اندازه معطل کنید و بخواهید همه چیز را تجزیه و تحلیل کرده و تمام موانع احتمالی را مورد سنجش قرار دهید احتمال این که این فرصت‌ها را از دست بدهید بسیار زیاد خواهد بود. شاید مسائل کاری در وضعیت حساسی قرار داشته باشند، اما نباید اجازه دهید این شرایط شما را از عزیزانتان غافل کند.

آذر
در چند روز گذشته چنان ایده‌های هیجان انگیزی به ذهنتان رسیده و یا به شما پیشنهاد شده اند که هضم آن‌ها برای شما دشوار شده است و افکارتان دارند با سرعتی سرسام آور در سرتان می‌چرخند. حتی بخشی از آنچه شنیده اید آنقدر برایتان دور از ذهن است که برای درک آن به زمان احتیاج دارید. شاید نوشتن افکار و ایده هایتان به شما کمک کند درک بهتری از شرایط موجود پیدا کنید. بعد از نوشتن افکارتان کمی به خودتان استراحت بدهید و از این فضا فاصله بگیرید تا افکارتان کمی سر و سامان بگیرند. تماشای تلویزیون می‌تواند به شما کمک کند از این افکار فاصله گرفته و کمی استراحت کنید.

دی
امروز بین شما و شخصی که دوست دارید مکالمه‌ای عمیق و صمیمانه شکل خواهد گرفت. اگر این رابطه زیاد جدی نباشد این مکالمه می‌تواند باعث شود احساس نزدیکی و صمیمیت بین شما بیشتر شود و شاید حتی تصمیم بگیید برای آینده‌ی مشترکتان برنامه ریزی دقیق تری را انجام دهید. اگر هنوز در مورد ازدواج به توافق نرسیده باشید صحبت‌های امروزتان می‌توانند زمینه ساز رفتن شما به خانه‌ی بخت باشند. در هر صورت نتیجه‌ی نهایی این مکالمه هر چه که باشد باعث خوشحالی هر دوی شما خواهد شد. زندگی شما خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکر می‌کنید. کمی منطقی‌تر فکر کنید و نعمت‌هایی که دارید را به دقت بشمارید تا خودتان هم به این واقعیت پی ببرید.

بهمن
امروز صبح که از خواب بیدار می‌شوید تصاویری که در شب گذشته در خواب دیده اید خیلی واضح جلوی چشم هایتان خواهند بود. این خواب‌ها ایده‌های الهام بخشی را برای شما به همراه خواهند داشت که اگر در زمینه‌ی کار‌های هنری و خلاقانه فعالیت کنید می‌توانند به شما کمک کنند آثار فوق العاده‌ای را به وجود بیاورید. شاید یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان با کار‌ها و رفتار‌های خود روی اعصاب شما پیاده روی کند و شما تحریک شوید که واکنش تندی از خود نشان دهید، اما به شدت به شما توصیه می‌کنیم که به اعصاب خود مسلط باشید و رفتار‌های این شخص را به دل نگیرید، مطمئن باشید هیچ منظور بدی در کار نیست.

اسفند
امروز در خانه یک سری کار‌های اضافه در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. نظافت گوشه و کنار‌های دور از نظر، پرداخت صورت حساب ها، نظم بخشیدن به کمد‌ها و گنجه‌ها و شاید تغییر دکوراسیون خانه تان شاید وقت زیادی از شما بگیرند، اما از انجام آن‌ها احساس خستگی نخواهید کرد. شما امروز حال و هوای بسیار مثبتی دارید و تمام کار‌هایی که به عهده دارید را با انرژی مضاعفی به انجام خواهید رساند. در پایان روز برای وقت گذراندن با دوستان و اعضای خانواده تان هم به اندازه‌ی کافی انرژی خواهید داشت. شاید حتی بتوانید یک شام خوشمزه پخته و بقیه را به خانه تان دعوت کنید تا از یک غذای خانگی خوشمزه لذت ببرند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
من فال روزانه ام را در پایان روز خوندم و از اینکه هیچکدام از پیش بینی ها اتفاق نیفتاد خندم گرفت.بیچاره اون کسانی که باور کنن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار