گریم های دیدنی دختر جوان به شکل سلبریتی های معروف
کد خبر: ۱۴۰۱۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 25    -    ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
هه یونگ گریمور چینی ۲۷ ساله، به لطف توانایی شگفت انگیزش به تبدیل صورت خود به چهره های معروف جهانی تنها با استفاده از میکاپ، تبدیل به یکی از ستاره های اینترنتی شده است. گریم های دیدنی این میکاپ آرتیست چینی را در زیر مشاهده خواهید کرد.

گریم های دیدنی دختر جوان به شکل سلبریتی های معروف«تابناک باتو» هه یونگ گریمور چینی ۲۷ ساله، به لطف توانایی شگفت انگیزش به تبدیل صورت خود به چهره های معروف جهانی تنها با استفاده از میکاپ، تبدیل به یکی از ستاره های اینترنتی شده است. گریم های دیدنی این میکاپ آرتیست چینی را در زیر مشاهده خواهید کرد.

گریم های دیدنی

خانم هه که از سال گذشته به شهرت رسیده، عکس ها و ویدیوهایی از کارهایش را در شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارد و در یکی از کارهایش، از مهارت خود برای تغییر چهره خود به مونالیزا، اثر معروف لئوناردو داوینچی استفاده کرده که توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

گریم های دیدنی

گریمور چینی هه یونگ

ویدیوی این اثر در ویبو شبکه اجتماعی چین به سرعت میلیون ها بار بازید شد و به سرعت در شبکه های اجتماعی دیگر نیز تبدیل به یکی از ویدیوهای جنجالی شد. از آن زمان، یونگ با تبدیل خود به سلبریتی های معروف نظیر جانی دپ و تیلور سوئیفت و یا چهره های معروفی نظیر انیشتین، بیشتر موجب شگفتی هواداران خود شده است.

گریم های دیدنی

مراحل گریم به شکل تابلوی مونالیزا اثر داوینچی

این هنرمند جوان کار خود را با تبدیل چهره خود به سلبریتی ها آغاز کرد ولی سپس به پیشنهاد هواداران، شروع به تبدیل چهره خود به شکل تابلوهای هنری کرد و در این کار نیز بسیار موفق عمل کرد.

خانم هه در مصاحبه ای با خبرگزاری دیلی میل گفت:“من خودم عاشق تابلوهای رنگ روغن هستم. بنابراین وقتی بازخوردهای مثبت هواداران را نسبت به مونالیزا دیدم، تابلوی “بانویی با قاقم” را طراحی کردم تا تم داوینچی را ادامه دهم.”

گریم های دیدنی

گریم دیدنی هنرمند چینی شبیه چهره تیلور سویفت

گریم های دیدنی به شکل سلبریتی ها

ظاهرا هر گریم صورت بین ۴ تا ۶ ساعت زمان برده است و در حالی که این هنرمند جوان بسیار از واکنش ها و حمایت های هواداران نسبت به کارهایش خوشحال شده ولی مطمئن نیست در ادامه چه شخصیت هایی را روی چهره اش طراحی خواهد کرد و هوادارانش تنها باید منتظر باشند تا چهره بعدی او را ببینند.

پیش از این نیز شاهد کارهای چشمگیر میکاپ آرتیست های حرفه ای روی صورت هایشان بودیم ولی درجه واقع گرایی خانم هه بسیار بیش تر از حد انتظار است تا حدی که بسیاری از کاربران تصور می کردند شاید وی از ابزار ویرایش دیجیتالی روی این تصاویر استفاده کرده است.

گریم های دیدنی

گریم صورت به شکل آن هاتوی

گریم های دیدنی

تبدیل چهره به شکل انیشتین

گریم های دیدنی

گریم هنرمند چینی به شکل ستاره معروف جانی دپ

گریم های دیدنی

تبدیل صورت به چهره های معروف جهانی تنها با میکاپ و گریم

گریم های دیدنی

تبدیل چهره به شکل کیت بلانشت تنها با گریم

گریم های دیدنی

نیک صالحی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
3
از این به بعد وقتی مثلا عادل فردوسی پور رو توی تلویزیون دیدیم باید اول از اورجینال بودنش مطمئن شیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
1
5
شگفت انگیزه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار