خودروهای دوگانه‌سوز به صورت رایگان گاز‌سوز شوند
کد خبر: ۱۳۹۶
تاریخ انتشار: 2015 June 01    -    ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
معاون شهردار تهران با بیان اینکه افزایش نرخ سوخت باعث افزایش هزینه برای رانندگان تاکسی و اتوبوس می‌شود، گفت: دولت باید نظام جبرانی در نظر بگیرد.
سید جعفر تشکری هاشمی‌ با اشاره به افزایش نرخ سوخت گفت: با افزایش نرخ به رانندگان تاکسی و بخش اتوبوسرانی هزینه‌های اضافی تحمیل می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ادامه داد: باید تصمیم‌گیرندگان نظام جبرانی برای تهمیدات لازم برای این اقشار جامعه در نظر بگیرند البته بهتر بود قبل از اجرا این کار صورت گیرد اما حالا که این اقدام صورت گرفته باید چاره‌اندیشی لازم انجام شود.

وی با تاکید بر این موضوع که دولت باید نظام جبرانی برای رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی در نظر بگیرد، گفت: 50 درصد رانندگانی  سوخت دیزلی دارند و هزینه‌هایی به آنها تحمیل شده و اگر سیاست تشویقی برای جبران هزینه‌ها در نظر گرفته نشود مشکلاتی ایجاد می‌شود.

تشکری با اشاره به اینکه تک نرخی شدن بنزین طرح خوبی است، گفت: اما باید آسیب‌هایی که بر روی اقشار جامعه ایجاد می‌شود بررسی شود تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

وی در پاسخ به این پرسش که احتمال افزایش دوباره نرخ در سال 94 وجود دارد، گفت: پیگیری‌هایی می‌کنیم تا این امر رخ ندهد اما باید دولت نظام جبرانی ایجاد کند.

وی همچنین درخواست کرد خودروهای دوگانه سوز به صورت رایگان گاز سوز کنند تا این افراد از سوخت کمتری استفاده کنند.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: اگر دولت راهکاری برای نظام جبرانی نداشته باشد با نمایندگان شورای شهر موضوع را در میان گذاشته تا چاره‌اندیشی صورت گیرد.

تشکری تأکید کرد که افزایش نرخ به صلاح مردم نیست.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار