قهرمان تکواندو هم بازیگر سریال شد +عکس
کد خبر: ۱۳۹۴۰۹
تاریخ انتشار: 2019 March 17    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

یوسف کرمی قهرمان تکواندوی جهان به مراحل پایانی تصویربرداری سریال "شش قهرمان و نصفی" ملحق شد.

 در مراحل پایانی تصویربرداری سریال، یوسف کرمی قهرمان تکواندوی ایران و جهان که سابقه ایفای نقش در فیلم سینمایی "قهرمانان کوچک" را دارد به پروژه شش قهرمان و نصفی تلویزیون پیوست. وی با حضور در مراحل فیلمبرداری این سریال در شمال کشور، به بازی در این سریال کمدی رزمی پرداخت.

حضور این ورزشکار نام آشنا در مراحل پایانی تصویربرداری "شش قهرمان و نصفی" همزمان با سالگرد تولد وی بود و همین تقارن، منجر به برگزاری جشن تولد کرمی در پشت صحنه سریال توسط عوامل پروژه با حضور حسین توکلی قهرمان وزنه برداری جهان شد.

قهرمان تکواندو هم بازیگر سریال شد +عکس

"شش قهرمان و نصفی" عنوان سریال نوروزی است که عید امسال در قالب کمدی رزمی و با مخاطب قرار دادن خانواده‌ها و فرزندان ایرانی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. کارگردانی و نویسندگی این سریال را حسین قناعت و تهیه کنندگی آن را پرویز امیری برعهده دارد.

اکبر عبدی، شهرام قائدی، بیژن بنفشه خواه، بهاره رهنما، حامد آهنگی، ارژنگ امیرفضلی، رؤیا میر علمی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، امیر غفار منش، حامد هایدی، حسین رفیعی، ساناز سماواتی، عباس محبوب، علیرضا درویش، مرتضی زارع، نفیسه روشن، نادیا فرجی و علی عبدالشاهی و نغمه ملکوتی راد نیز از جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند. امیرکیان عبدی، محمد شاکری، ایمان امیری، پارسیا شکوری، یاس نوروزی، مانلی قناعت هم از بازیگران خردسال و نوجوان این سریال هستند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار