سر کودکی در خانه شیطانی بریده شد!
کد خبر: ۱۳۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
قاتل پس از ربودن این کودک بینوا او را به خانه خود انتقال داد و در اقدامی هولناک در طی یک مراسم جادوگری زنده‌زنده سر برید!


تیرومالا رائو 35 ساله، به اتهام ربودن کودکی 5 ساله از مهدکودک یک مرکز بهداشتی در پورکورا و قتل او دستگیر شد. این مرد پس از ربودن این کودک بینوا او را به خانه خود انتقال داد و در اقدامی هولناک در طی یک مراسم جادوگری زنده‌زنده سر برید!

 

طبق گزارش‌ها وی پیش از بریدن سر قربانی، خون او را در کاسه‌ای جمع و سپس به درودیوار خانه پاشید! زمانی از این حادثه شوم پرده برداشته شد که مادر کودک برای بردن او به مهدکودک مراجعه کرد و متوجه شد که فرزندش ناپدیدشده است. یکی از دوستان خانوادگی‌شان به وی اطلاع داد که رائو او را با خود برده است. پس‌ازآن بود که مادر به همراه گروهی از روستاییان به خانه قاتل رفت و با وحشتناک‌ترین صحنه زندگی‌اش روبه‌رو شد؛ جسد بی‌سر کودک یک‌گوشه و سر کودک در گوشه دیگر اتاق گذاشته و خون او همه‌جا پخش‌شده بود!

 

به گزارش ایندین اکسپرس، اهالی خشمگین دهکده  فراری را گرفتند و پس از یافتنش، او را به ستونی بسته و به آتش کشیدند. در حین اجرای محاکمه زمزمه‌هایی از میان جمع به گوش رسید که شاید او بتواند پسربچه را زنده کند! با سر رسیدن پلیس، او به بیمارستان انتقال داده شد و در حال حاضر نیز شرایط جسمی اش بحرانی است.


جام نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
0
مردک دیوانه وحشی .باید سرش و از تنش جدا می کردن درست مثل کاری که با اون بچه کرده ،خدا میدونه اون طفل معصوم چقدر ترسیده بوده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار