اعجوبه های امسال چه کسانی هستند؟+عکس
کد خبر: ۱۳۷۳۴
تاریخ انتشار: 2015 October 07    -    ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
با داوری تبریزی، سراج، نعمت الهی، میرزایی،صفایی و رشیدپور؛ مسابقه اعجوبه های ایرانی به کار خود پایان داد.



مسابقه اعجوبه‌های ایرانی که برای دومین سال متوالی توسط آپارات برگزار می‌شد، 10 مهر ماه به کار خود پایان داد. اختتامیه این مسابقات پنجشنبه 16 مهرماه طی مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد و در این مراسم از برندگان تقدیر و جوایز به آنان اهدا خواهد شد.

این مسابقه در 5 بخش بازیگری، ورزشی، خوانندگی پاپ و سنتی و استعداد عجیب برگزار و به برندگان هدایای نفیسی اهدا می‌شود. داوری این مسابقه را کمال تبریزی برای بازیگری، حسام الدین سراج برای خوانندگی سنتی، روزبه نعمت الهی برای خوانندگی پاپ، مزدک میرزایی برای استعداد ورزشی، مهدی صفایی برای ورزش رزمی و رضا رشیدپور برای استعداد عجیب به عهده دارند.

این مسابقات از 21 مرداد آغاز شد و قرار بود در 21 شهریور به کار خود پایان دهد که به علت استقبال زیاد و درخواست کاربران تا 10 مهر ماه تمدید شد.

در خلال این مسابقه مجموعا 3097 ویدئو برای آپارات ارسال شد و این ویدئوها توسط داوران هر بخش بررسی و ویدئوهای برتر انتخاب می‌شود. در هر رشته نیز یک ویدئو با آرای مردمی انتخاب و از برنده این بخش نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

هم اکنون ویدئوها برای داوران ارسال شده تا از میان آثار رسیده، داوران ویدئوهای برتر را برای تقدیر و اهدا جوایز در روز اختتامیه انتخاب کنند.

علاقه‌مندان و شرکت کنندگان می توانند پس از مراسم اختتامیه از لیست برندگان هر رشته مطلع شوند.
ایسکانیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار