راز پنهان پشت کادو دادن یک مرد به زن چیست؟
کد خبر: ۱۳۷۰۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 21    -    ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
هدیه گرفتن را دوست دارید؟ این بخشی از طبیعت خانم‌هاست. تحقیقات علمی نشان داده که خانم‌ها بیشتر از آقایان از هدیه گرفتن خوشحال می‌شوند و اگر هدیه یکسانی به هر هدیه دادن مرد به زن دو جنس داده شود، زنان از دریافت آن بیشتر خوشحال می‌شوند.

راز پنهان پشت کادو دادن یک مرد به زن چیست؟

راز پنهان پشت کادو دادن یک مرد به زن چیست؟«تابناک باتو» ـ برای تداوم عشق در زندگی زناشویی بهتر است به شریک زندگیتان بدون مناسبت کادو بدهید؛ اما باید بدانید هدیه ای که برای همسرتان می خرید چه چیزی باشد که هم هوشمندانه و جذاب باشد و هم همسرتان را شگفت زده کند

هدیه گرفتن را دوست دارید؟ این بخشی از طبیعت خانم‌هاست. تحقیقات علمی نشان داده که خانم‌ها بیشتر از آقایان از هدیه گرفتن خوشحال می‌شوند و اگر هدیه یکسانی به هر هدیه دادن مرد به زن دو جنس داده شود، زنان از دریافت آن بیشتر خوشحال می‌شوند.

شاید به همین دلیل است که خانم‌ها بیشتر از آقایان هدیه می‌گیرند اما معمولا یک سؤال در ذهن بسیاری از دختران و زنان وجود دارد و آن هم این است که پشت‌سر این هدیه که همکار، نامزد،‌خواستگار یا همسرشان به آنها داده است چه رمز و رازی وجود دارد. این مطلب را بخوانید تا بتوانید از هر هدیه‌ای که می‌گیرید رمزگشایی کنید.

کادو دادن بلیت به همسر چه نشانه ای دارد؟

این هدیه‌ای است که در نگاه اول می‌توان معناهای مختلفی برای آن پیدا کرد، بعضی خانم‌ها ممکن است فکر کنند «همسرم از این همه کار خسته است و می‌خواهد فرصتی برای استراحت پیدا کند و کمی بخوابد.» برخی دیگر هم ممکن است فکر کنند «همسر من به دنبال بازیافتن هیجان روزها و ماه‌های اول ازدواج است.» اما می‌دانید اصلی‌ترین پیام چنین هدیه‌ای چیست؟ در واقع چنین هدیه‌ای به این معناست که همسرتان ازدواجش را دوست دارد و شما را عاشقانه می‌پرستد.

کادو دادن باعث تداوم عشق می شود

این هدیه به آن معناست که همسرتان می‌خواهد تک‌تک لحظات یک یا چند روز را با شما و در کنار شما بگذراند و این به آن معناست که شما را واقعا دوست دارد. اما خب، شاید تنها مشکل اینچنین هدیه‌ای این باشد که برنامه‌های شما را به هم می‌ریزد، زیرا شما برای رفتن به سفر برنامه‌ریزی نکرده‌اید. شاید بد نباشد که یک بار بدون بهانه با همسرتان صحبت کنید و به او بگویید که یکی از دوستان‌تان چنین هدیه‌ای را به صورت سورپرایز دریافت کرده که چون برنامه کاری‌اش را هماهنگ نکرده بود نتوانسته است به آن سفر برود و… .

راز پنهان پشت کادو دادن یک مرد به زن چیست؟

هدیه دادن مرد به زن کارت بانکی به همسر

می‌دانید که یک ضرب‌المثل معروف در این زمینه وجود دارد؛ «برای هدیه دادن فکر لازم است، نه پول».ب رای همین است که یک کارت هدیه با هر رقمی که روی آن نوشته شده باشد،‌ هدیه جذابی به خصوص برای زنان نیست، هدیه دادن مرد به زن البته درست است که با کارت هدیه خیلی کارها می‌توانید انجام دهید و اصلا می‌توانید چیزهایی را بخرید که واقعا دوست دارید یا واقعا به آنها نیاز دارید اما خانم‌ها به این نیاز دارند که حس کنند مرد زندگیشان برای آنها زمان گذاشته،‌ فکر کرده، مشورت کرده، احساس خود را در نظر گرفته و در نهایت از روی عشق، علاقه و احساسش هدیه‌ای را انتخاب کرده است.


هدیه دادن مرد به زن زیورآلات برای همسر چه فوایدی دارد؟

شاید ماجرای خواستگاری جانی دپ از ونسا پارادایز را شنیده باشید. بعد از یک مهمانی شام، جانی دپ یک جعبه جواهر به ونسا پارادایز هدیه داد، گردنبندی که به آن حلقه ازدواج به جای آویز وصل بود و اینگونه جانی دپ از همسر آینده‌اش خواستگاری کرد. خب، این روش خلاقانه‌ای بود اما حتی اگر چنین حلقه‌ای به هدیه شما متصل نبود بدانید مردی که چنین هدیه‌ای به شما می‌دهد احتمالا روی شما سرمایه‌گذاری کرده و شما را برای آینده خود در نظر گرفته است. به هر حال جواهرات و زیورآلات سمبل جهانی عشق، علاقه و محبت است.

مردان دوست دارند اینگونه هدیه‌ها را به همسران بدهند تا زنان هروقت به دست یا گردن خود نگاه می‌کنند آنها را به خاطر بیاورند.

برخی از مردان آنقدر هوشمند هستند که هدیه‌های اینگونه خود را به ماه تولد یا خصوصیات روحی همسر یا نامزدخود پیوند می‌زنند و در واقع هم هدیه‌ای گرانبها یا چشم‌‌نواز و هم هدیه‌ای هوشمندانه را انتخاب می‌کنند.

هدیه دادن یک هنر است هدیه هوشمندانه انتخاب کنید

اما در مورد این هدیه یک تبصره وجود دارد، ممکن است شما از آن گروهی باشید که بسیار به طلا، جواهرات و زیورآلات علاقه دارید و این علاقه خود را آشکار کرده‌اید، اگر اینگونه باشد این احتمال وجود دارد که مرد زندگی شما صرفا بر اساس علاقه شما برایتان هدیه می‌خرد و هر بار فقط قیمت هدیه خود را بالا و پایین می‌کند.

اما از کجا بفهمیم که این هدیه نشانه‌ای از عشق است یا نشانه تنبلی و راحت‌طلبی؟ اگر مرد زندگی شما یک‌بار یا یکی، دو بار هدیه‌ای از جنس طلا و جواهر به شما داد و هدیه‌های دیگرش متفاوت بود یعنی او هر بار به هدیه خریدن برای شما فکر می‌کند اما اگر همیشه و در همه حال فقط برای شما همین نوع هدیه را می‌خرد یعنی شاید خیلی حوصله تفکر و ارائه خلاقیت ندارد.

در مورد این هدیه هم باید گفت که می‌توان ۲ سناریوی کاملا متفاوت را در نظر گرفت، اولی این است که این مرد بر اساس نظر خود شما،‌ لباسی را که می‌دانسته آن را دوست دارید (مثلا خود شما یک روز به آن اشاره کرده‌اید)هدیه دادن مرد به زن یا بر اساس نظر کسانی که شما را می‌شناسند، آن را خریداری کرده است که این به آن معناست که این فرد برای شما اهمیت قائل است اما شاید کمی محافظه‌کار است و نمی‌خواهد

به سلیقه خودش برای شما خرید کند یا اینکه سعی می‌کند رضایت شما را به دست بیاورد، در کل شاید چنین حالتی نشانگر این باشد که چنین مردی شاید شجاعت کافی برای قبول مسئولیت و پذیرفتن زندگی زیر یک سقف با شما را نداشته باشد یا اینکه تا حدود زیادی تحت تاثیر شما بوده و شخصیت منفعلی داشته باشد.

اما سناریوی دوم این است که این مرد بر اساس سلیقه و فکر خودش برای شما لباس، به صورت تک‌لباس یا مجموعه‌ای از لباس‌ها (یک‌ست) را بخرد که در این صورت مشخص می‌شود این مرد استقلال شخصیتی دارد و در عین حال برای شما ارزش قائل است که قدرت، خلاقیت و تفکر خود را به کار گرفته است تا لباس‌ یا لباس‌هایی برای شما بخرد که هم آنها را دوست داشته باشید و هم آن لباس‌ها به شما بیاید.

راز پنهان پشت کادو دادن یک مرد به زن چیست؟

کادو دادن گل به چه معناست؟

خیلی‌ها به‌خصوص خیلی از زنان گل و دسته‌گل را هدیه نمی‌دانند بلکه آن را نماد و نشانه‌ای از علاقه و ابراز عشق می‌دانند. اما این را بدانید مردی که برای شما دسته‌ای گل رز هدیه خریده است سعی کرده است به شما نشان دهد که چقدر احساساتی و رمانتیک است.

اما این را هم بدانید که رنگ رزهای انتخاب شده هم نکته مهمی را در خود پنهان دارد. اگر مردی به شما رز زرد هدیه بدهد به احتمال زیاد نشانگر این است که او به شما به عنوان یک دوست نگاه می‌کند نه یک شریک زندگی یا همسر آینده. اگر رز صورتی به شما هدیه داده ‌شود یعنی اینکه این مرد به شما حس دارد، اما در واقع شاید هنوز تکلیف خودش را با این احساس نمی‌داند و شاید هنوز به جمع‌بندی در مورد شما نرسیده است.

اما اگر رز قرمز به شما هدیه داده ‌شود این به آن معناست که این مرد به شما به عنوان همسر احتمالی آینده خود فکر می‌کند. اما رز سفید را روانشناسان نشانه‌ای از اعتماد و معصومیت می‌دانند و معتقدند که مردی که به زن موردعلاقه خود رز سفید هدیه می‌دهد در واقع میزان عشق و علاقه خود را به او نشان می‌‌دهد و در عین حال به صورت ناخودآگاه از این زن می‌خواهد که زمان بیشتری را با او بگذراند.

بیشتر بدانید فواید کادو دادن به همسر

هدیه دادن به همسر حتماً نباید به مناسبت روز تولد یا روز خاصی باشد، بلکه در غیر مناسبت هدیه دادن نیز تاثیر بیشتری بر روح و روان یک فرد دارد و این را می‌توان با راهکار‌های آموزشی در جامعه نهادینه کرد. هدیه دادن و گرفتن در فرهنگ ما یک عادت بسیار خوب و زیبا تلقی می‌شود که می‌تواند آغازی خوب برای یک زندگی مشترک باشد و از بین برنده سوء تفاهم یا ختم دعوای زناشویی باشد که در تمامی موارد این کار زیبا موجب بهبود زندگی زناشویی است که باید بیشتر از این‌ها در فرهنگ کشور نهادینه شود و به صورت یک عادت درآید.

هدیه دادن در هر حالتی بسیار خوب و ارزشمند است اما چه بهتر که این عمل زیبا همیشه در روز مناسبت خاصی داده نشود و در برخی موارد زوجین بهدیه دادن مرد به زن ا دادن یک هدیه بدون هیچ گونه مناسبتی می‌توانند همسر خود را غافلگیر و به اصطلاح امروزی سورپرایز کنند.

هدیه دادن به همسر حتماً نباید به مناسبت روز تولد یا روز خاصی باشد، بلکه در غیر مناسبت هدیه دادن نیز تاثیر بیشتری بر روح و روان یک فرد دارد و این را می‌توان با راهکار‌های آموزشی در جامعه نهادینه کرد. خانم‌ها علاقه بیشتری به دریافت هدیه از سوی همسر خود دارند و این در حالی است که آقایان کمتر ذوق و علاقه به این موضوع پیدا می‌کنند هدیه دادن مرد به زن و با توجه به نقش حمایتی که در زندگی دارند معمولا آقایان بیشتر برای دادن هدیه علاقه نشان می‌دهند.

بزرگترین هدیه ای که می توانید به همسران خود بدهید، عشق بی قید و شرط است. عشق بدون قید و شرط نه تنها به فردیت هر کس احترام می گذارد بلکه آن را پرورش می دهد، حتی اگر جدایی یا از دست دادن همدیگر را به همراه داشته باشد.

منبع: مجله زندگی ایده آل

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
4
1
وقتی نمی شود او را دید چطور می توان هدیه داد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
6
4
مردای ایرانی انسانیت داشته باشن و حقوق زنارو پایمال نکنن کادو پیشکش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار