کاهش 9 درصدی آمار سرقت در کشور
کد خبر: ۱۳۶۴۹
تاریخ انتشار: 2015 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: با تلاش های موثر پلیس در بازه زمانی مهر ماه 93 تا مهر ماه 94 آمار انواع سرقت در پایتخت 9 درصد کاهش یافت.
 
سردار حسین ساجدی نیا روزسه شنبه در آیین صبحگاه مشترک یگان های نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: در این بازه زمانی کاهش 9 درصدی در جرایم قتل و کاهش 18 درصدی سرقت مسلحانه را شاهد هستیم.

وی گفت: در زمینه سوانح و حوادث رانندگی نیز به رغم افزایش وسایل نقلیه موفق به کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در پایتخت شده ایم.

سردار ساجدی نیا با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاقچیان از دغدغه های اصلی شهروندان تهرانی است اظهار کرد: در این خصوص پلیس موفق به بالابردن آمار 34 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و افزایش قابل توجه کشفیات شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ در خصوص جمع آوری معتادان ضمن اعلام کاهش 10 درصدی آمار های آن گفت: به رغم تلاش های پلیس به دلیل عدم اهتمام لازم متولیان امر در سایر سازمان ها و نبود امکانات بازپروری این برنامه نیروی انتظامی همچنان معطل مانده است.

در این صبحگاه مشترک که با حضور جانشین فرمانده انتظامی کل ناجا برگزار شد سردار ساجدی نیا به موفقیت های پلیس پایتخت در زمینه های علمی و مدیریتی در سطوح مختلف اشاره کرد و افزود: در جشنواره مالک اشتر پلیس فاتب به لحاظ دریافت بیشترین جایزه توسط فرماندهی و معاونین در سال 94 موفق به کسب رتبه اول شدیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ یکی از کارهای برتر و سازنده پلیس فاتب را راه اندازی مرکز فوریت های پلیسی 197 دانست و گفت: راه اندازی این سامانه در راستای رعایت حقوق شهروندان و صیانت کارکنان است.

سردار ساجدی نیا ابراز کرد: در راستای پاسخگویی به همه اقشار مختلف جامعه ارائه خدمات متنوع انتظامی و نیز افزایش راه های ارتباطی با شهروندان، اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی 110110 کردیم تا شهروندانی که دارای مشکل گفتاری هستند و یا در مواقع خاصی نیاز به کمک دارند در طیف دریافت کنندگان خدمات از پلیس قرار گیرند.

ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار