عجیب ترین نامزدهای ریاست جمهوری از شکارچی زامبی تا گربه خپل!
کد خبر: ۱۳۶۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
فهرستی که برای تان شرح می دهیم تنها نامزدهای عجیب و غریب ریاست جمهوری در آمریکا نیستند و مسلما خیلی ها از قلم افتاده اند اما از آنجا که سال 2016 برای آمریکایی ها، سالی سرنوشت ساز است...

همه جای زمین، دیوانه دارد؛ ‌دیوانه هایی که گاهی در عرصه هایی حساس، علایم بیماری شان آشکار می شود. می پرسید کجا ؟ نگاهی به شرح اوضاع و احوال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بیندازید تا مصادیقش را پیدا کنید.

فهرستی که برای تان شرح می دهیم تنها نامزدهای عجیب و غریب ریاست جمهوری در آمریکا نیستند و مسلما خیلی ها از قلم افتاده اند اما از آنجا که سال 2016 برای آمریکایی ها ، سالی سرنوشت ساز است که باید در آن یک رئیس جمهور تازه برای آمریکا انتخاب شود و باراک اوباما و خانواده اش از کاخ سفید خداحافظی کنند، بد نیست مروری بر برخی از نامزدهای غیرعادی ریاست جمهوری در این کشور داشته باشیم.

رئیس جمهور: برایتان زامبی شکار می کنم

ورمین ساپرم، نه فقط قول داد به هر آمریکایی کمک­ خرج بلاعوض بدهد بلکه گفت زامبی های کشور را هم شکار می کند و از انرژی مغزشان، برای حل مشکل کمبود انرژی استفاده می کند! او یکی از عجیب ترین نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در سال 2012 است که اخیرا اعلام کرده در سال 2016 هم وارد میدان خواهد شد اما بیشتر مردم اعتقاد دارند با توجه به آن کلاه عجیب که روی سرش می گذارد و ایمان قوی اش به وجود زامبی ها و برنامه ریزی برای شکارشان و گرفتن برق از مغزشان شاید بهتر باشد ، کمدین شود.

رئیس جمهور 15 ساله اما محبوب

مردمی که به ورمین ساپرم و وعده هایش درباره شکار زامبی ها می خندند ، خودشان وقتی پای انتخاب می رسد، کم خنده دار نیستند چون بر اساس آمارها در یک سنجش اولیه آرا در مرداد امسال ، بین سه نامزد ریاست جمهوری که یکی از آنها هیلاری کلینتون ، یکی دونالد ترامپ و یکی دیزی نوت 15 ساله بود ، حدود 9 درصد مردم در سه ایالت آمریکا یعنی آیووا، مینه سوتا و کارولینای شمالی به نوت رای دادند که اسم واقعی اش بردی اولسون است ، هنوز دبیرستان می رود و نه عکسی از خودش منتشر کرده است و نه برنامه خاصی برای ریاست جمهوری دارد.

در این رای گیری ، 38 درصد آرا مربوط به هیلاری و 40 درصد مربوط به ترامپ بود. اولسون یک نامزد ریاست جمهوری مستقل است و وابسته به هیچ حزبی نیست و به گفته خودش، طرفدارهایش از 23 ایالت آمریکا تماس گرفته اند تا کمپینی برای حمایت از او تشکیل بدهند.

همجنسگرا هم شد رئیس جمهور ؟

" بیا بوش را له کنیم ، 92 " شعار انتخاباتی جوآن جت بلاک در سال 1993 بود. او ساکن شیکاگو، سیاهپوست و همجنسگراست که برای انتخابات با یک اسلحه بزرگ در دستش عکس گرفته بود. جوآن در سال 1996 هم یکبار نامزد ریاست جمهوری آمریکا شد و هر بار از سوی زنان همجنسگرا حمایت شد اما مردم ، او را انتخاب نکردند و البته مردهای همجنسگرا هم تمایلی به انتخابش نداشتند و فکر می کردند ظاهر این زن ، زیادی خشن است و توی ذوق می زند!

رئیس جمهوری با معاون قاتل

جیلو بیافرا هم یکی از آن نامزد های غیرعادی ریاست جمهوری در آمریکاست او خواننده یک گروه راک بود که مجرمی محکوم به مرگ به نام مومبا ابوجمال را به عنوان معاونش در مبارزات ریاست جمهوری انتخاب کرد. مومبا روزنامه نگار و فعال اجتماعی آمریکایی بود که در سال 1981 پلیسی را به قتل رسانده بود. بیافرا بعدها طرفدار یکی از رقبای خودش شد .

این گربه هم می خواهد رئیس جمهور شود

وقتی یک شکارچی زامبی، یک پسربچه 15 ساله، یک همجنس باز اسلحه به دست و یک خواننده با معاونی قاتل می توانند نامزد ریاست جمهوری شوند چرا یک گربه مخملی راه راه خپل نتواند داوطلب این سمت شود ؟

نام این گربه لیمبربوت ماکوبینز است و امیلی صاحبش قصد دارد او را در سال 2016 نامزد ریاست جمهوری کند و توجیهش این است که « گربه من ، حقوق شهروندی دارد و هرکس حقوق شهروندی دارد می تواند نامزد رئیس جمهور شود ! » با این توجیه امیلی، خیلی از آمریکاهای دیگر هم دچار عذاب وجدان شده اند که چرا حیوانات خانگی شان را نامزد ریاست جمهوری نکرده اند. به هر حال حرف امیلی گرچه با عقل جور نیست اما هیچ اشکال قانونی نمی شود به آن گرفت جز این که لیمبربوت 5 ساله است و برای ریاست جمهوری زیادی جوان به نظر می رسد!

پای مریخی ها را به انتخابات باز کرد

گابریل گرین یک متخصص یوفو بود که در سال های 1960 و 1972 نامزد ریاست جمهوری شد. اصطلاح یوفو ، برای اشیایی که برخی دانشمندان و مردم آنها را سفینه های آدم فضایی ها می دانند، به کار می رود و گابریل کسی بود که عمرش را صرف شناسایی همین یوفوها کرده بود. او وقتی نامزد ریاست جمهوری شد به مردم گفت با آدم فضایی ها در ارتباط است . گرین بعدها به دره یوکا رفت و مدعی بود که مشغول ارتباط گرفتن با همان دوست فضایی اش است.

اگر رئیس جمهور می شد ، همه می خندیدند

این نامزد ریاست جمهوری یک کمدین بود که تا سال 1996 ، 5 بار در انتخابات شرکت کرد و سرانجام در 69 سالگی، مرگ نگهش داشت تا بیش از این خودش را با شکست های پی در پی در انتخابات، خسته نکند. پت پالسون ، به همه ایالت های آمریکا برای رای جمع کردن سر زد و در هر ایالت به رسانه های محلی می گفت « این جا بهترین ایالت آمریکاست» تا این که سرانجام مجموعه تیترهای روزنامه های محلی که جمع شدند و کنار هم قرار گرفتند معلوم شد پت ، چیزی جز این جمله در تعریف یک ایالت بلد نیست.

من هیچکی ام ولی شما رای بدهید

کمپین « هیچکی رئیس جمهور نشه » ، هم یکی از عجیب ترین کمپین ها در انتخابات ریاست جمهوری است که واوی گراوی و کورتیس اسپانگلر ، آن را اداره می کردند. واوی که شخصیت اصلی این کمپین بود می گفت نامزد ریاست جمهوری نیست بلکه مدیر کمپین است و اگر کسی به او رای بدهد در واقع به کمپین « هیچکی رئیس جمهور نشه » رای داده است .

واوی و رفیقش با اتوبوس خیلی از ایالت های آمریکا را گز کردند تا رای جمع کنند. او با آرایش و ظاهر دلقک ها در سخنرانی هایش ظاهر می شد و از آنجا که دندان های پلاستیکی برای مسخره شدن ظاهرش، توی دهانش می چپاند چندین بار وقت سخنرانی ، دندان هایش از دهانش بیرون افتاده بودند. جالب است که این گروه در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کردند و خیلی ها با آنها درباره این که هیچکس رئیس جمهور نشود، هم عقیده بودند.

مریم یوشی زاده - خبرنگار جام جم آنلاین

  جام جم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
1
8
دونالد ترامپ رو هم به لیست اضافه کنید دست کمی از این افراد نداره
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
0
یک سال دیگر در همین سایت:
پرزیدنت ترامپ به روسیه اولتیماتوم داد ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار