خواب سنگین، آدم ربا را گرفتار کرد
کد خبر: ۱۳۶۴۴
تاریخ انتشار: 2015 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
پسر جوان وقتی دختر مورد علاقه‌اش را می‌ ربود، نمی‌دانست خواب نیم ساعته باعث دستگیری‌اش می‌شود.
 
رسیدگی به این پرونده روز یکشنبه پس از ارسال پیامک دختر جوان به خواهرش آغاز شد. دختر 20 ساله در این پیامک از ربوده شدن خود توسط پسر شروری خبر داد. خواهر 30 ساله نیز پس از مشاهده پیامک، بلافاصله به کلانتری مراجعه و ماجرا را برای ماموران تعریف کرد.

با شکایت زن جوان تیمی از ماموران همراه او به آدرسی که گروگان اعلام کرده بود، مراجعه و با رهایی تینا، پسر 25 ساله به نام مهران را درحالی که خواب بود دستگیر کردند.

روز گذشته با انتقال مهران به دادسرای امور جنایی، تینا از او به اتهام آدم ربایی و ضرب و جرح شکایت کرد.

دختر 20 ساله به بازپرس پرونده گفت: من دانشجو هستم و چندی قبل در شبکه اجتماعی با مهران آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرده و پس از چند دیدار ادعا کرد به خواستگاری ام می آید. در این مدت فهمیدم او از اراذل و اوباش است و مرا فریب داده است به همین دلیل تصمیم گرفتم رابطه ام را با او قطع کنم.

تینا ادامه داد: او دیروز در غرب تهران سد راهم شد و مرا سوار خودروی پرایدش کرد. او با ادعای این که من با پسری دوست هستم، مرا کتک زد و سپس به خانه اش در محله تهرانپارس برد. پس از ورود به خانه او در را قفل کرد و دقایقی بعد خوابش برد. من هم در این فرصت موضوع را به خواهرم گفتم. بعد هم با پیدا کردن کلید در را باز کردم. وقتی از خانه خارج شدم خواهرم همراه ماموران سر رسیدند و مهران دستگیر شد.

در ادامه پسر 25 ساله در بازجویی ها با قبول اتهام ضرب و جرح و ربودن تینا ادعا کرد: من عاشق او بودم و قصد داشتم به خواستگاری اش بروم اما یکباره رفتار او تغییر کرد و جوابگوی تماس هایم نبود. من به رفتارش مشکوک شدم و بعد از تعقیب او، فهمیدم با پسر دیگری رابطه دارد. روز گذشته به دنبالش رفتم و او را سوار خودرو کردم. از شدت عصبانیت او را کتک زدم. بعد هم برای صحبت او را به خانه بردم تا ببینم چرا جوابم را نمی دهد، اما وقتی وارد خانه شدیم من تحت تاثیر قرص های آرامبخشی که خورده بودم خوابیدم و با صدای ماموران پلیس از خواب بیدار شدم.

با اعترافات پسر 25 ساله او با دستور آرش سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی بازداشت شد و در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

جام جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار