پراستفاده ترین گوشواره کیت میدلتون و یادگار مادرشوهرش دایانا
کد خبر: ۱۳۶۳۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
دوشس کمریج بار‌ها از گوشواره خاصی که زمانی متعلق به پرنسس دایانا بود، در دیدار‌های رسمی و غیررسمی اش استفاده کرده است. در زیر با محبوب‌ترین گوشواره کیت میدلتون و مادرشوهرش دایانا آشنا خواهید شد.

پراستفاده ترین گوشواره کیت میدلتون و یادگار مادرشوهرش دایانادوشس کمریج بار‌ها از گوشواره خاصی که زمانی متعلق به پرنسس دایانا بود، در دیدار‌های رسمی و غیررسمی اش استفاده کرده است. در زیر با محبوب‌ترین گوشواره کیت میدلتون و مادرشوهرش دایانا آشنا خواهید شد.

گوشواره کیت میدلتون

کیت ۳۷ ساله اخیرا بار دیگر با گوشواره الماس و یاقوت کبود مشاهده شد و آن را با یک کت آبی و سبز چهارخانه از برند محبوبش الکساندر مک کوئین ست کرده بود.

گوشواره مذکور یک تک سنگ یاقوت کبود است که دورتا دور آن با ده الماس پوشیده شده و یکی از محبوب‌ترین جواهرات پرنسس دایانا بود و ظاهرا اکنون نیز یکی از گوشواره‌های مورد علاقه کیت میدلتون است.

پراستفاده ترین گوشواره کیت میدلتون و یادگار مادرشوهرش دایانا

کیت میدلتون با گوشواره یادگار مادرشوهرش در ژانویه ۲۰۱۹

این گوشواره بخشی از یکی از معروف‌ترین کلکسیون جواهرات پرنسس دایاناست که زمانی به عنوان هدیه ازدواج از طرف ولیعهد فهد بن عبدالعزیز (پادشاه اسبق عربستان) به او اهدا شده بود.

این جواهر که به عنوان “ست سعودی” شناخته می‌شود حاوی یک ساعت، گوشواره، دستبند حلقه و گردنبند یاقوت است.

معروف است دایانا عاشق سنگ یاقوت کبود بود و ست کامل این مجموعه جواهرات را در سال ۱۹۸۳ در ضیافت رسمی بریزبن استفاده کرد، ولی اغلب هر یک از آن‌ها را به طور جداگانه امتحان می‌کرد.

پراستفاده ترین گوشواره کیت میدلتون و یادگار مادرشوهرش دایانا

پرنسس دایانا با گوشواره یاقوت کبود در استرالیا ۱۹۸۳

علاوه بر این گوشواره مذکور حاوی چند سنگ یاقوت اشکی قابل جدا شدن بود که دایانا آن‌ها را جدا کرد و نتیجه باقی مانده یک گوشواره میخی به شکل یک سنگ بزرگ یاقوت کبود با ده الماس کوچک به دورش بود که آن را در سال ۱۹۸۴ در تولد پسرش هری استفاده کرد.

همچنین دایانا با یک جفت گوشواره کوچکتر از الماس و یاقوت کبود دیده شده بود که برخی بر این باورند این گوشواره از برداشتن سنگ‌های موجود بر روی ساعت این ست، ساخته شده است.

گوشواره یاد شده ظاهرا بخشی از ارثیه او به پسرانش بوده چراکه مدت کمی پس از نامزدی دوک و دوشس کمبریج در سال ۲۰۱۰، پرنس ویلیام آن را به همسرش اهدا کرد.

پراستفاده ترین گوشواره کیت میدلتون و یادگار مادرشوهرش دایانا

کیت میدلتون با گوشواره یاقوت کبود در سال ۲۰۱۵ (راست) و در جولای ۲۰۱۱ (چپ)

کیت نیز به سهم خود تغییراتی در این جواهر ایجاد کرد و آن را تبدیل به یک گوشواره آویزی کوچک کرد و در تور کالیفرنیا در جولای ۲۰۱۱ استفاده کرد.

مگان مارکل، دوشس ساسکس نیز تاکنون بار‌ها چندین تکه از جواهرات دایانا را در موقعیت‌های مختلف استفاده کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به النگو طلا چشمگیری اشاره کرد که او اخیرا آن را برای حضور در تالار رویال آلبرت در لندن استفاده کرد.

وی همچنین در زمان اعلام بارداری اش در اکتبر سال ۲۰۱۸ در استرالیا نیز، گوشواره ظریف پروانه‌ای دایانا را به گوش داشت.

پراستفاده ترین گوشواره کیت میدلتون و یادگار مادرشوهرش دایانا

نیک صالحی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
2
گل گوشواره یکی ولی شکل قرارگرفتن روی لاله گوش متفاوت است. گوشواره کیت آویزاست ولی دایانا مرحوم مدل میخی است.
کوشا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
4
3
چرا ما باید درباره گوشواره کیت مدیلتون خبر منتشر کنیم و خبر بخوایم. او کیست؟ با این فرهنگ چه قرابتی دارد؟ خواندن خبر درباره گوشواره او چه دردی از ما درمان میکند؟ آیا این کار ترویج فرهنگ غرب نیست؟
ناشناس
|
Thailand
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
3
2
چرا تا این حد وارد زندگی خصوصی خاندان سلطنتی انگلیس میشوید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار