پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها
کد خبر: ۱۳۶۳۰۰
تاریخ انتشار: 2019 February 15    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
رژ لب یکی از مهمترین و پرکاربردترین اجزاء آرایشی است که تقریبا همه خانم‌ها در آرایش روزانه خود از آن استفاده می‌کنند. به همین جهت خرید رژلب و انتخاب بهترین مارک رژ لب اهمیت زیادی پیدا می‌کند. با توجه به مصرف بالای رژ لب در کشور ما، آیا خانم‌ها و دختران جوان برترین برند‌های رژلب را می‌شناسند؟

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم هارژ لب یکی از مهمترین و پرکاربردترین اجزاء آرایشی است که تقریبا همه خانم‌ها در آرایش روزانه خود از آن استفاده می‌کنند. به همین جهت خرید رژلب و انتخاب بهترین مارک رژ لب اهمیت زیادی پیدا می‌کند. با توجه به مصرف بالای رژ لب در کشور ما، آیا خانم‌ها و دختران جوان برترین برند‌های رژلب را می‌شناسند؟ در اینجا ۱۰ تا از بهترین مارک‌های پرطرفدار و با کیفیت را معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین‌های برند رژلب در دنیا:

وقتی صحبت از آرایش و لوازم آرایشی می‌شود، خانم‌ها باید بسیار هوشیار عمل کنند و در انتخاب مواد آرایشی دقت کرده و اولویت را مراقبت از پوست خود قرار دهند. در ترکیب بسیاری از مواد آرایشی، برای افزایش ماندگاری این محصولات، از دسته‌ای از مواد شیمیایی استفاده می‌شود که می‌تواند برای پوست صورت و بدن بسیار مضر باشد به علاوه این مواد به دلیل تماس مستقیم با پوست می‌توانند جذب بدن شده و باعث ایجاد مسمومیت و انواع حساسیت‌ها در استفاده کننده شوند. به همین دلیل لازم است که از برند‌ها و مارک‌های آرایشی استفاده کنید که به شما اطمینان می‌دهند از مواد اولیه شیمیایی در ترکیب محصولاتشان به کار نبرده اند.

بهترین مارک رژلب

اگر به سلامت لب‌های خود اهمیت می‌دهید برای خرید یک رژ لب، خوب هزینه کنید و بدنبال رژ لب بدون سرب و با کیفیت باشید. داشتن دو رنگ رژلب از مارک‌های معتبر بهتر از آن است که ده‌ها رژ لب رنگارنگ ارزان قیمت داشته باشید.

پیش از خرید رژ لب باید به این نکته توجه کنید که لب‌های شما یکی از جلوه گر‌ترین اجزا صورتتان به شمار می‌روند پس با انتخاب یک رژلب مناسب و خوش رنگ جلوه گری آن‌ها را دائمی کنید. اگر میخواهید مطمئن شوید که ماندگاری و جلوه رژلب بر روی لب‌های شما خوب است یا نه می‌توانید از تستر آن برند امتحان کرده و در نور طبیعی آن را امتحان کنید. تست رژلب زیر نور مصنوعی فروشگاه می‌تواند شما را گمراه کند پس بهتر است به کمک یک آینه در زیر نور آفتاب آن را بسنجید.

در ادامه متن قصد داریم برترین برند‌های رژلب و دلایل محبوبیت آن بین خانم‌ها را برای شما عزیزان بیان کنیم. در زیر لیستی از ده مارک پر فروش و محبوب رژلب به انتخاب بانوان سراسر جهان آورده شده که کمک بزرگی به شما برای انتخاب یک رژلب مناسب خواهد کرد.
۱. رژلب MAC

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها

یکی از شگفت انگیز‌ترین برند‌های آرایشی جهان MAC است که بیشترین امتیاز و ابراز علاقه را از سوی خانم‌ها دریافت کرده است. یک طیف گسترده از رنگ‌های مات و براق که ظاهری بسیار مخملی و طبیعی به لب‌ها می‌دهند چیزی است که برند مک به عنوان یک معجزه گر در صنعت تولید رژلب برای شما به ارمغان آورده است. در آغاز هر فصل کمپانی مک به کمک برترین متخصصان حوزه آرایشی و بهداشتی با توجه به ترند‌های محبوب بانوان، مجموعه آرایشی با رنگ‌هایی محبوب برای بانوان ارائه می‌کند.
۲. رژلب Lancome

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها

لانکوم یکی دیگر از مارک‌های معتبر و خارق العاده در بخش لوازم آرایشی است که رژلب‌هایی فوق العاده به بازار عرضه می‌کند. به دلیل داشتن سایه‌ها و رنگ‌های جذاب، رژلب‌های لانکوم مورد توجه آرایشگران، فعالان مد و بانوان سراسر جهان قرار گرفته و به طور شگفت آوری بر چهره بسیاری از خانم‌ها می‌درخشد.
۳. رژلب Nars

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها

مجموعه Climax که از ابداعات کمپانی نارس می‌باشد به خوبی نشان می‌دهد که تا چه اندازه این نام تجاری، طبیعی و برگرفته از طبیعت می‌باشد!

نارس، برند درخشان آرایشی بهداشتی، یک مارک همه چیز تمام است. نارس با عرضه رژ‌هایی که می‌تواند هم به عنوان رژلب، هم رژگونه و سایه چشم به کار گرفته شود و شما را به زیباترین شکل ممکن بیاراید در جهان به شهرت رسید و همچنان به عنوان یکی از برترین مارک‌های آرایشی جهان مطرح است. رژلب‌های این برند همواره در لیست پرفروش‌ترین‌ها در بسیاری از کشور‌های جهان قرار دارد و در حال مبدل شدن به انتخاب اول همه خانم‌ها است.

اگر قصد خرید و تهیه رژلب‌های فوق العاده از برند نارس دارید نیاز نیست خیلی تلاش و جست و جو کنید. اکثر فروشگاه‌های آرایشی و سایت‌های اینترنتی معتبر محصولات این برند را ارائه می‌دهند و شما قادر هستید با استفاده از رژلب‌های نارس زندگی را برای خود و کسانی که با شما در ارتباط هستند رنگی کنید.
۴. رژلب Chanel

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها

رژلب‌های برند شانل بسیار تجملی و فاخر بوده و قیمت مناسبی هم دارند و انتخاب بسیار مقرون به صرفه‌ای هستند چرا که با صرف هزینه‌ای متوسط نسبت به دیگر برند‌های آرایشی معروف می‌توانید یکی از رژلب‌های بی نظیر این مارک را داشته باشید. رژلب‌های شانل بسیار خوش رنگ و ماندگار هستند، پس شک نکنید که کاملا ارزش هزینه‌ای که برای خرید آن متحمل می‌شوید را دارند و شما می‌توانید به راحتی از این برند خرید کنید. رنگ قرمز این برند بسیار مشهور و محبوب است و رنگی بسیار دلپذیر و جذاب بر لب‌های شما به جا می‌گذارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم این رنگ فوق العاده را حتما امتحان کنید و از جذابیتی که به لب هایتان می‌دهد لذت ببرید.
۵. رژلب Dior

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها

دیور نام تجاری محبوبی در زمینه عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی است که به طور گسترده در بازار‌های جهانی موجود بوده و دارای طیف وسیعی از سایه‌ها و رژ‌های فوق العاده و افسانه‌ای برای خانم‌ها است. این برند یکی از معروف‌ترین علائم تجاری است که توسط مشاهیر و شخصیت‌های VIP جهان استفاده می‌شود.
۶. رژلب Estee Lauder

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها

محبوبیت اصلی برند استی لودر به دلیل رژلب‌های بادوام آن است که پخش و ظاهر بسیار منحصر به فرد و ابریشمی بر روی لب‌های شما بر جای می‌گذارد. این رژلب‌ها بسیار شگفت انگیز، بی نقص و دارای رنگ‌های پر شور هستند.

منتظر نمانید هرچه سریع‌تر برای خرید یکی از این رژلب‌های فوق العاده اقدام کنید.


۷. رژلب Makeup forever

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها

این رژلب‌ها آنقدر خوش رنگ و جذاب هستند که در هر جمعی حضور پیدا کنید بدون تردید همه از مارک و شماره رژتان از شما سوال خواهند کرد. نکته جالب این رژلب‌ها این است که نه زیاد بر روی لب‌های شما می‌چسبند و نه زیاد چرب هستند که به راحتی از روی لب پاک شوند و می‌توانید با آن احساس راحتی طولانی مدتی داشته باشید و لذت ببرید.

رژلب‌های میکاپ فوراور لب‌های شما را به طرز بی نظیری زیبا کرده و به شما زیبایی و جذابیتی را می‌بخشد که همیشه در آرزوی آن بودید.
۸. رژلب Guerlain

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها

رژلب‌های برند گرلن یکی از بهترین مارک‌های رژلب هستند که لب‌های شما را به خوبی پوشش داده و با رنگ‌های جذاب و رویایی خود به شما احساس زیبایی و اعتماد به نفس می‌دهند. این نام تجاری محبوبیت زیادی در بین خانم‌های جوان دارد چراکه بسیار نرم بوده و به راحتی بر روی لب می‌نشینند، به علاوه طیف رنگی بسیار جذابی هم دارند.
۹. رژلب Bobbi Brown

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها

رژلب‌های بابی براون یکی از برند‌های مورد علاقه خانم‌ها هستند چرا که ظاهری جوان و شاداب برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند. رژ لب‌های مات بابی براون شهرت فراوانی در جهان به همراه آوردند چرا که بسیار نرم بوده و روی لب پخش می‌شود و ظاهری یک دست و مخملی به آن می‌دهند.
۱۰. رژلب Yves Saint Laurent (YSL)

پرطرفدار ترین برندهای رژلب در بین خانم ها

مجموعه رژلب‌های YSL در ۱۸ رنگ جادویی به دنیای مد معرفی شدند. این مجموعه رنگ‌ها آنقدر زیبا و شور برانگیز هستند که هر و زنی تمایل دارد همه این رنگ‌ها را در جعبه آرایشی خود داشته باشند. فرمول این رژلب‌های جادویی بر پایه سبکی و پوشش دهی استوار است. وقتی که این رژ‌ها را بر روی لب‌های خود می‌کشید حالت مایع دارد و مواد آن بر روی لب‌های شما به نرمی شناور می‌شود و در جای خود می‌نشیند و در نهایت ظاهری صاف و درخشان برجا می‌گذارد.

چی نیاز داری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار