عینک سلنا گومز را از روی صورتش دزدیدند+ عکس
کد خبر: ۱۳۶۱۸
تاریخ انتشار: 2015 October 08    -    ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

در 28 سپتامبر 2015، سلنا گومز پس از بازدید از یک ایستگاه رادیویی در پاریس، با جمعیتی از طرفداران خود مواجه شد و تصمیم گرفت با تمام آنها عکس یادگاری بیاندازد.
در 28 سپتامبر 2015، سلنا گومز پس از بازدید از یک ایستگاه رادیویی در پاریس، با جمعیتی از طرفداران خود مواجه شد و تصمیم گرفت با تمام آنها عکس یادگاری بیاندازد. همه چیز به خوبی پیش می رفت تا زمانی که یکی از طرفداران او در مقابل چشمهایش عینک او را از صورت اش دزدید و پا به فرار گذاشت.

دزدیده شدن عینک سلنا گومز توسط طرفدارش

سلنا گومز از رفتار او به شدت دلگیر شد و او را دیووانه خواند. دزد عینک هم که گویا طرفدار این ستاره هالیوودی است در جواب گفت: «تو باید با هوادارانت مهربان باشی.»

این طور به نظر می رسد که این دو در شبکه های اجتماعی نیز با هم درگیر شده اند. بخشی از مکالمه آنها را در توییتر برایتان آورده ایم.

سلنا گومز: «تو طرفدار من نیستی.  به نظر من این کار تو خیلی آزار دهنده بود. از این به بعد سعی می کنم طرفداران بهتری را، نه مثل تو، دور خود جمع کنم. »

«تو عینک من را دزده ای و در ازای آن می خواهی برایت یک بلیط مجانی بفرستم؟ تو من را تهدید می کنی؟ مطمئن باش که من آن عینک را هیچوقت به چشم هایم نخواهم زد.»

برترین ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار