مرد کودک ربا، بچه را پس آورد
کد خبر: ۱۳۶۱۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

دختر یک سال و نیمه که به‌طرز مرموزی از خانه پدربزرگش ربوده شده بود ۲۴ ساعت بعد پیدا شد.

سه‌شنبه ۱۶ بهمن مرد جوانی به همراه خانواده‌اش برای شرکت در مراسم جشن عقد یکی از بستگان به خانه پدرش رفت، اما وقتی دختر ۱۸ ماهه‌اش در حیاط بازی می‌کرد ناگهان ناپدید شد. با اعلام خبر گم شدن فاطمه زهرا به پلیس و انتشار عکس وی در فضای مجازی مأموران تحقیقات خود را برای یافتن او آغاز کردند. پدر فاطمه زهرا در این باره گفت: بعد از ناپدید شدن دخترم، در تماس‌هایی که با ما گرفته شد دوبار بچه را دیده بودند که در آغوش یک مرد ناشناس بوده که گدایی می‌کرده است.
عمه فاطمه‌زهرا نیز گفت: ساعت حدود ۹ شب بود که شوهر من به همراه دایی بچه و یکی دیگر از اقوام می‌خواستند به پارکی در منطقه شهرری بروند. دایی بچه از آن‌ها می‌خواهد تا قبل از رفتن او را مقابل خانه پیاده کنند تا لباس‌هایش را عوض کند. اما ناگهان با فاطمه‌زهرا جلوی در خانه مواجه می‌شود. یک شیشه شیر هم کنار بچه بود، اما هیچ آثار جراحتی روی بدنش نبود و بچه کاملاً سالم است. ظاهراً مرد کودک ربا خودش بچه را برگردانده بود.

روزنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
2
جه عجيب!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
4
خاک بر سر مادرش که بچه یکساله را درحیاط به حال خودش رها کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
1
اما خوشحالم كه نظارت بر مسئله كودك ربايي اينقدر دقيق در حال انجام هست كه كودك ربايان براي چندمين بار كودكان را پس از ربايش از ناچاري رها مي كنند. جاي تبريك دارد و اين خبر بسيار خوشحال كننده است.
اين هوش سيستم پيگيري و رصد دقيق مسائل مرتبط با اين افراد و جلوگيري از وقوع اين گونه حوادث را نشان مي دهد و انشاءا... پيامد اين مسئله باندهاي مرتبط با اين مسائل را هر انگيزه اي به دليل ناكامي خود به خود به دليل عدم موفقيت منحل شوند. اينگونه با اين همدلي و هشياري مردم و مسئولين مي توان فساد را ريشه كن كرد و افسار آن را جهت كنترل بدست گرفت.
الا ملك ايران بزي جاودان!
اي مرز پر گهر
هميشه بر و بومت آباد باد.
خداوند يار و ياور برادران و خواهران پر همت ما در اين كار باد و خوب مي دانم كه اين يك كار تيمي و يك رصد بسيار دقيق و مناسب است. انشاءا... كه اين هشياري ميان مردم و مسئولين همچنان مداوم و پاينده باشد تا خواب مخلان آسايش جامعه و مفسدان از اين دست بر آنان حرام گردد و فرار را بر قرار ترجيح دهند و يا از اين رويكردهاي زشت دست بردارند. انشاءا...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار