جدیدترین جزئیات از ازدواج آزاده نامداری
کد خبر: ۱۳۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
حاشیه های ازدواج دوم آزاده نامداری در حالی بالا گرفته است که این مجری پرحاشیه صدا و سیما هنوز به عقد رسمی سجاد عبادی در نیامده است.

خانواده عبادی که مدتها بدور از هیاهوی رسانه ای بودند، اکنون از حجم انتشار اخبار ضد و نقیض درباره فرزندشان دچار آشفتگی شده اند.

انتشار تصویر صفحه دوم شناسنامه عروس سابق این خانواده و مطالب منتسب به سجاد عبادی و آزاده نامداری و اتهام ارتباط این دو در زمان تاهل سجاد،یکی از این حاشیه های ناراحت کننده بوده است.

لازم به ذکر است که مهسا آبومگر از مدتها پیش با سجاد عبادی اختلاف زناشویی داشته است.

شنیده ها حکایت از این دارد رحیم عبادی که سابقه معاونت رییس جمهور در دولت اصلاحات را دارد نارضایتی شدیدی از رفتار پسرش و آزاده نامداری دارد.

ظاهرا اعلام این خبر به اصرار آزاده نامداری بوده است، وی به سجاد عبادی گفته است از این که رسانه ها هر روز شایعه ازدواج مرا با یک نفر منتشر کنند، خسته شدم و برای پایان دادن به این ماجرا باید این خبر را علنی کنیم.

حتی خبرهایی از بحث و ناراحتی شدید میان پدر و پسر در خانواده عبادی وجود دارد که بیان جزییات آنها خلاف اخلاق رسانه ای است.
خبر ایرانی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هشمهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
0
چرا بعضی از ادمها فقط دنبال حریم خصوصی افراد هستند و به زندگی و خلوت دیگرات سرک میکشند واقعا جای تاسف داره این خانم هم مثل خیلی خانم و اقاهای دیگه جدا شده و زندگی دوباره ای را میخواد شروع کنه. بسه این همه کنجکاوی همینه که توسعه و پیشرفت نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار