طراحی لوگو خلاقانه توسط مهران موسوی (MEHRAX.COM)
کد خبر: ۱۳۵۹۲۲
تاریخ انتشار: 2019 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
در این صفحه چند نمونه لوگو از طراحی‌های مهران موسوی را به نمایش می‌گذاریم و شرایط سفارش طراحی یک لوگو اختصاصی برای وب سایت یا شرکت شما را توضیح می‌دهیم.

طراحی لوگو خلاقانه برای سایت یا شرکت خود را به مهران موسوی (طراح گرافیک) بسپارید! وب سایت مهراکس (MEHRAX) دارای نمونه کارهای حرفه ای و خلاقانه‌ای است که تعدادی از آن‌ها را در اینجا قرار می‌دهیم.

در این صفحه چند نمونه لوگو از طراحی‌های مهران موسوی را به نمایش می‌گذاریم و شرایط سفارش طراحی یک لوگو اختصاصی برای وب سایت یا شرکت شما را توضیح می‌دهیم.

طراحی لوگو خلاقانه

شما برای مطالعه اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت شخصی خود ایشان به آدرس www.mehrax.com مراجعه کنید.

 

طراحی لوگو خلاقانه باشگاه بدنسازی بازو (Bazoo) توسط مهران موسوی

لوگو خلاقانه

نمونه لوگویی که مشاهده می‌کنید توسط مهران موسوی برای باشگاه بدنسازی بازو (Bazoo) طراحی شده است. در این لوگو حروف oo به شکل عضلات بازو طراحی شده‌اند که یک دست در حال گرفتن فیگور را به نمایش می‌کشد.

این تنها یکی از چندین نمونه کار مهران موسوی است و شما می‌توانید نمونه‌های بیشتر را در وب سایت ایشان به آدرس www.mehrax.com مشاهده کنید.

 

طراحی لوگو اختصاصی

شما می‌توانید برای کسب و کار، شرکت یا وب سایت خود سفارش طراحی یک لوگو اختصاصی را دهید. لوگو شما با توجه به درخواست‌ها و نیازهای شما طراحی می شود و زمان تحویل آن را نیز خود شما مشخص می‌کنید. هزینه طراحی بر اساس درخواست‌های شما متغیر بوده و حتی می‌تواند برای شما بسیار ارزان درآید!

لوگوهای طراحی شده توسط آقای مهران موسوی تماماً حرفه‌ای بوده و برای هر یک وقت بسیاری گذاشته می‌شود. لوگو کاملا مناسب با زمینه فعالیت شما طراحی می‌شود و به راحتی می‌توانید از آن در جهت برندسازی استفاده کنید.

 

مشاوره و بررسی کسب و کار شما پیش از طراحی لوگو

پیش از شروع طراحی لوگو، کسب و کار شما و رقبانتان بطور کامل توسط مهران موسوی بررسی می‌شود. اگر لوگو یا ایده خاصی در نظر نداشته باشید، پیشنهاداتی توسط ایشان بر اساس تجربه و بررسی‌های انجام شده داده می‌شود که مناسب فعالیت شما و در جهت پیشرفت شما خواهد بود.

 

طراحی لوگو بر اساس روانشناسی شکل و رنگ

در روند انتخاب نوع طراحی، ایده پردازی و رنگ بندی لوگوی شما، برندسازی و پیشرفت شما هدف اصلی قرار می‌گیرد. با توجه به روانشناسی شکل و رنگ بهترین طرح برای شما کار می‌شود. طرحی که شما را از رقبانتان جلو می‌اندازد.

 

برندسازی

برای برندسازی شما ابتدا نیاز به یک لوگو اختصاصی دارید. سپس از این لوگو می‌توانید در تمام فعالیت‌های کسب و کار خود استفاده کنید تا مردم شما را با لوگوی شما بشناسند نه تنها یک نام. از این لوگو می‌توانید در محصولات خود، طراحی کارت ویزیت، وب سایت یا طراحی بنر‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

 

طراحی لوگو خلاقانه یوکسیم (Uxeem) توسط مهران موسوی

لوگو خلاقانه

طراحی لوگو یوکسیم با کلمه uxeem طراحی شده است. در قسمت وسط لوگو شما می‌توانید دو حرف ee را در فضای خالی سفید رنگ بصورت دو e برعکس روبروی هم مشاهده کنید. با این دو حرف شکلی خاص به حالت چشم و دهان طراحی شده است که خود نیز به صورت جدا در جهت برندسازی وب سایت Learn.uxeem.com قابل استفاده است.

 

طراحی خلاقانه لوگو برای شما

پس از طراحی لوگوی شما، پیش نمایش‌هایی از لوگو به شما نمایش داده می شود و اگر تغییری در لوگو لازم بدانید نیز انجام می شود. با تایید نهایی شما، لوگو در فرمت‌های تصویری، رنگ بندی‌های مختلف و سایزهای بزرگ و کوچک آماده و ارسال می‌شود. شما حتی می‌توانید سفارش طراحی وب سایت یا پکیج‌های برندینگ را نیز دهید تا با لوگوی شما بصورت اختصاصی و هماهنگ طراحی شود.

 

آموزش طراحی گرافیک

شما همچنین می‌توانید خود به یادگیری طراحی گرافیک و طراحی لوگو بپردازید. در وب سایت آموزش آنلاین یوکسیم، آموزش‌های تخصصی طراحی گرافیک بصورت حرفه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای توسط مهران موسوی قرار می گیرد. آموزش‌های این وب سایت بصورت آنلاین و دوره های ویدویی به زبان فارسی می‌باشد.

 

تماس با مهران موسوی (سفارش)

از طریق اطلاعات زیر می‌توانید با مهران موسوی در تماس باشید و سفارشات طراحی گرافیک خود را به ایشان دهید.

وب سایت: www.mehrax.com

ایمیل: info[at]mehrax[dot]com

اینستاگرام: @themehrax

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار