نجات 15 نفر از حریق یک اتوبوس در انگلیس
کد خبر: ۱۳۵۳۱
تاریخ انتشار: 2015 October 05    -    ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
یک اتوبوس بین شهری حامل اعضای انجمن گلف در انگلیس طعمه حریق شد اما مسافران با هوشیاری راننده این اتوبوس نجات یافتند.

اعضای انجمن گلف Mitcheldean هنگام بازگشت به خانه‌هایشان با اتفاق غیرمترقبه‌ای روبه‌رو شدند؛ اتوبوس آنها آتش گرفت و به سرعت در زبانه‌های آتش محصور شدند.

با احتساب راننده، 15 نفر سوار اتوبوس بین شهری H&H بودند که در مسیر بزرگراه M4 از بریستول بازمی‌گشت.

خودروهایی که از کنار این اتوبوس می‌گذشتند، به راننده در مورد بروز مشکل در موتور اتوبوس واقع در قسمت عقب خودرو هشدار می‌دادند. راننده، اتوبوس را در کنار جاده متوقف کرد تا موضوع را بررسی کند و در این لحظه متوجه آغاز آتش‌سوزی در این قسمت شد.

او بلافاصله مسافران اتوبوس را تخلیه و تلاش کرد آتش را خاموش کند اما برای انجام این کار دیر شده بود؛ آتش، اتوبوس را فراگرفته بود و کپسول دستی آتش‌نشانی نیز توانایی اطفای این حریق را نداشت.

جو بریجز آبری از کارمندان اتوبوس‌رانی H&H، در مصاحبه با خبرگزاری Ross Gazette تشریح کرد: راننده یک اتوبوس گذری به ما محبت داشت و توقف کرد و پس از پیشنهاد ارائه خدمات، مسافران را با سلامتی کامل به مقصد رساند. ما از زمان بروز حادثه به طور مرتب با مسئول برگزاری این سفر در ارتباط نزدیک بوده‌ایم و او در این مدت همواره از اقدامات راننده اتوبوس قدردانی کرده است.

یکی از سرنشینان این اتوبوس، جولیان نایت از شهر Ross-on-Wye بود. او بعد از حادثه، اظهار کرد: تمام مسافران قبل از آنکه متوجه آتش‌سوزی اتوبوس شوند، بدون هیچ جراحتی تخلیه شدند. فقط وسایل گلفمان از بین رفت.

عصر خبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار