ماجرای مرگ نوجوان 13 ساله در شکنجه گاه مادر+عکس
کد خبر: ۱۳۵۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 October 05    -    ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
خانم " جسیکا جنسن " 36 ساله اهل " کنمر -شمال داکوتا " در روز جمعه به قتل پسر 13  ساله خود " ایدان بوسینگهام " محکوم شد .

براساس گزارش پلیس این مادر سنگ دل و بی کفایت که در نگهداری و مراقبت از فرزندان خود احمال می کرد به طوری که براثر گرسنگی و دریغ کردن درمان بیماری از آنها باعث مرگ یکی از آنها شد .

ماجرای مرگ نوجوان 13 ساله در شکنجه گاه مادر (+عکس)

پلیس در ادامه افزود: پسر13 ساله او در هنگام مرگ فقط 21 کیلو گرم وزن داشت .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که " ایدان " بی گناه از بیماری گوارشی به مدت چند سال رنج می برد اما مادر او به سلامتی او توجهی نمی کرد به طوری که در این باره " جنسن " در گزارش خود گفت : هر وقت " ایدان" غذا می خورد بلافاصله استفراغ می کرد و چندین سال با این مشکل دست و پنجه نرم می کرد.

ماجرای مرگ نوجوان 13 ساله در شکنجه گاه مادر (+عکس)

ایدان  در مارچ 2014 جان باخت .پس از آن با گزارش پزشکان به پلیس این مادر بازداشت و دو کودک دیگر او یک پسر 14 ساله و یک دختر 7 ساله نیز که  بدون گذراندن مقاطع تحصیلی و همچنین سوء تغذیه رنج می بردند  برای مراقبت به یک سازمان نگهداری از کودکان انتقال یافتند.

ماجرای مرگ نوجوان 13 ساله در شکنجه گاه مادر (+عکس)

خانم " جنسن " در ابتدای متهم شدن در دادگاه گفته می شد که به 16 سال زندانی محکوم می شود اما او در آخرین جلسه دادگاه به 25 سال حبس محکوم شد و او پس از شنیدن حکم قاضی گریه کنان درخواست تخفیف مجازات را داشت و گفت: واقعا از این موضوع متاسف است و از کسانی که با مرگ " ایدان " قلبشان شکست عذر خواهی می کنم .

باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
1
کثافت. حیف اسم مادر نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
1
برو بمیر زنیکه پست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار