آیا پهنای باند اینترنت افزایش می‌یابد؟
کد خبر: ۱۳۴۶۷
تاریخ انتشار: 2015 October 05    -    ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵
حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به تشریح جلسه امروز این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت:‌ جلسه امروز با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه پیرامون فضای مجازی و بحث توسعه اینترنت، افزایش سرعت همچنین تحقق پیدا کردن دولت الکترونیک بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در این جلسه پیرو سرعت‌بخشی به فضای مجازی و دستیابی به اینترنت با سرعت بهتر و قابل قبول‌تر نیز مباحثی مطرح شد چرا که این مسئله فواید بسیار زیادی دارد.

گروسی در ادامه مطرح کرد:‌ بالا رفتن سرعت اینترنت و توسعه آن در مصرف سوخت صرفه‌جویی کرده همچنین در جلوگیری از آلایندگی و افزایش سلامت مردم و صرفه‌جویی اقتصادی تسریع می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات نیز به استماع نظرات نمایندگان و اعضا پرداخت و مباحثی را در این خصوص مطرح کرد چرا که وزارت ارتباطات باید این موضوع را هدایت و رهبری کند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت ضعیف شبکه‌های آی‌تی در کشور عنوان کرد: کشور ما از لحاظ آی‌تی نسبت به کشورهای دیگر ضعیف‌تر عمل می‌کند همچنین در بحث فیبر نوری نسبت به برخی از کشورها عقب هستیم.

به گزارش فارس، گروسی در خاتمه به جمع‌بندی این جلسه پرداخت و یادآور شد: آقای واعظی در انتهای این جلسه مباحثی را مطرح کرده و قول دادند که سطح فیبر نوری را توسعه داده و در مناطقی که وجود ندارد آن را ایجاد نماید.


آفتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار