رویاها به تصاویر سه‌بعدی تبدیل می‌شوند
کد خبر: ۱۳۴۲۵
تاریخ انتشار: 2015 October 04    -    ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
یک سایت اینترنتی جدید با نام The Never Ending Stories (داستان‌هایی که هرگز تمام نمی‌شوند) راه‌اندازی شده است که می‌تواند رویای انسانی را به معنای واقعی کلمه به تصویر بکشد و خواب دیدن‌های مردم را به صورت واقعی نمایش دهد.

در نخستین مرحله پنج داوطلب به حسگرهای Beddit جهز شدند تا تمام حرکات و علایم حیاتی آنها در طول چرت زدن مانیتور شود و اطلاعات مربوط به آن از طریق فناوری بی‌سیم بلوتوث به آیفون یا گوشی‌های اندرویدی منتقل شود.

پس از این مرحله داده‌ها با رابط کاربری سایت اینترنتی The Never Ending Stories وارد تعامل می‌شوند و هر زمان که فرد خواب ببیند، تمام تصاویر مربوطه به صورت سه‌بعدی به نمایش درمی‌آیند.

اگرچه این خواب‌ها به صورت خلاصه نمایش داده‌ می‌شوند، ولی این نوآوری برای تصویر کشیدن خواب‌ها و رویاهای انسان می‌تواند گام موثری در این زمینه محسوب شود.

شرکت سوئدی Reach for Change که در زمینه کنترل نیروهای اجتماعی برای ارتقا زندگی کودکان فعالیت می‌کند، با سرمایه‌گذاری روی این فناوری در تلاش است اختلالات خواب و درگیری‌های روانی برای انسان‌ها را از میان بردارد.

این مرکز می‌گوید که سایت اینترنتی The Never Ending Stories به وسیله خواب‌ها و رویاهای مردم مدیریت می‌شود و زمانی که مردم به خواب می‌روند، رویاهای آنها می‌تواند بدون حد و مرز در سراسر جهان پرواز کند.

موبنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار