پنجعلی: با دیدن مراسم هوس مردن کردم
کد خبر: ۱۳۳۲۱
تاریخ انتشار: 2015 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
پیشکسوت پر‌سپولیس با تشکر از همه اهالی فوتبال به خاطر حضور در مراسم درگذشت "هادی نوروزی" گفت که پوشیدن پیراهن مشکی تا پایان فصل از سوی پرسپولیسی‌ها حرکت زیبایی است.

محمد پنجعلی با ابراز تاسف از درگذشت مرحوم "هادی نوروزی" درباره این بازیکن گفت: نوروزی بازیکنی محجوب و افتاده بود. بسیار کم‌حرف و متعصب بازی می‌کرد. تعصب او به شکلی بود که حتی مساوی او را اذیت می‌کرد. آن مرحوم فردی خانواده‌دوست و عاطفی بود و همه دیدیم که روز گذشته همسرش چقدر بی‌تاب او بود. خواهش می‌کنم که از طرف من به عنوان عضو کوچک خانواده‌ پر‌سپولیس از همه مردم به خصوص مسئولان و هو‌اد‌ا‌ران استقلال جهت همدردی با پر‌سپولیسی‌ها در مراسم درگذشت هادی نوروزی تشکر کنید.

وی افزود: در این فو‌تبا‌ل کمتر این فضاها را می‌بینیم که مردم و مسئولان فارغ از رنگ‌ها در کنار هم باشند. جوی که ایجاد شده بود، دیدنی بود. برای مردم ما در این موارد رنگ جایگاهی ندارد و انسانیت رنگ اصلی است.

پیشکسوت پر‌سپولیس در پاسخ به این پرسش که به نظرش دلیل تشییع پیکر پرشکوه نوروزی چه چیزی است، عنوان کرد: دلیلش این است که مردم حق‌شناس هستند. برای آنها چهره‌های شاخص و محبوب ارزشمند است و دیدید که روز گذشته همه برای نوروزی گریه می‌کرد‌ند. برای خدا بیامرز حجازی هم همین گونه بود. در گذشت نوروزی شوک ناگهانی بود اما تشییع پیکرش با آن عظمت خیلی زیبا بود. باور کنید که روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه آزادی با دیدن آن همه عظمت و شکوه آرزو کردم که اگر قرار است به آن دنیا برویم چقدر خوب است که این گونه برویم. شاید باورتان نشود ولی با دیدن آن مراسم هوس مردن کردم. من افتخار می‌کنم که بیشتر عمرم را برای پر‌سپولیس دویده‌ام تا دل مردم را شاد کنم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر با مشکی پوشیدن پر‌سپولیس تا پایان فصل موافق است، بیا‌ن‌ کرد: ظاهرا تصمیم بر این شده که این اتفاق رخ دهد. به نظرم کار خیلی قشنگی است. من دلم می‌خواهد بازیکنان پر‌سپولیس بعد از این اتفاق با انگیزه و تلاش بیشتری به میدان بروند تا دل مرحوم نوروزی را شاد کنند. آنها باید بدانند که نوروزی با هر برد پر‌سپولیس روحش شاد می‌شود و با هر باخت پر‌سپولیس ناراحت. به نظرم بازیکنان پرسپولیس باید برای شادی روح آن مرحوم تلاش کنند تا حداقل یک جام بیاورند.

پنجعلی در پایان باز هم به تمجید از شخصیت نوروزی پرداخت و گفت: نوروزی همیشه تبسم بر لب داشت و آرام صحبت می‌کرد. به بزرگ‌تر احترام می‌گذاشت و تعصب خاص او به پر‌سپولیس مثال‌زدنی بود.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار