گیتی خامنه در پشت صحنه سریال نوستالژی +عکس
کد خبر: ۱۳۳۱۶
تاریخ انتشار: 2015 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
سریال «در خانه» قصه سه پسر شیطان را روایت میکرد که در همسایگی هم زندگی میکردند. در این سریال بازیگرانی چون اکبر عبدی، شهلا ریاحی، رویا افشار و … بازی میکردند.

یاری درباره این عکس نوشته است

 گیتی خامنه در پشت صحنه سریال نوستالژی +عکس

«مجریهای خوب تلویزیونی، در حافظه جمعی تماشاگرانشان همیشه ماندگار و فراموش نشدنی اند. آنها که مجری برنامههای کودک بودهاند، تاثیرگذارینوستالژیکی در ذهن و روح مخاطبانشان داشتهاند.
 
احترام برومند، مولود عاطفی، نگار استخر، شیده معاونی، مینا هاشمی، الهه رضایی، سونیا پوریامین، گیتی خامنهای و بسیاری دیگر چهرههای مورد علاقه میانسالان جامعه امروز اند که دوره کودکیشان را با این مجریهای مهربان و دوست داشتنی، طی کردهاند.
خانم گیتی خامنهای جدا از مجریگری به پشتصحنه برنامههای تلویزیونی هم علاقه زیادی داشت و گاه و بیگاه سرصحنه تولید سریالها سر میزد. اینجا او خودش را به خانهای در جنوب تهران رسانده، جاییکه سریال «درخانه» به کارگردانی بیژن بیرنگ و زندهیاد مسعود رسام با شرکت اکبر عبدی در حال ضبط بود.
خانم پوریامین هم جدا از مجریگری، کارگردان تلویزیونی  بود. ما در برنامههای زیادی با هم کار کردیم. همسرشان مهدی رحیمیان، دوست و همکار من بود، کتاب ترجمه میکرد و در مجله سروش هم مطلب مینوشت


مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار