وقتی خیابانی، قهرمان المپیک را نشناخت
کد خبر: ۱۳۳۰۲
تاریخ انتشار: 2015 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
علیرضا حیدری ملی‌پوش سابق کشتی کشورمان از روزی می‌گوید که جواد خیابانی او را نشناخت.

علیرضا حیدری؛ او حالا یک بیزینس‌من موفق است، همانطور که روزگاری یک کشتی‌گیر موفق بود و وقتی روی تشک می‌رفت آدرنالین خون هوادارانش را به اوج می‌رساند.

خودش می‌گوید از جنگیدن با حریف قوی لذت می‌برد و حریف ضعیف برایش جذابیتی نداشته؛ برای همین هم زمانی تغییر وزن داد و به وزن عباس جدیدی رفت تا یک حریف قدر در انتخابی داشته باشد و از این مبارزه لذت ببرد.

حیدری بعد از کشتی به تجارت روی آورد و گرچه همچنان در کنار تیم ملی کشتی مانده و از هیچ حمایتی برای موفقیت این رشته ورزشی تلاش نمی‌کند، ولی یک پایش هم در معدن‌هایی است که دارد و به تکان بازار آهن و رهایی اقتصاد از نفت فکر می‌کند و در پاسخ به این سوال که چرا مثل خیلی از هم دوره‌ای‌هایش وارد سیاست نشده می‌گوید: «حاضر نیستم به هر قیمتی پست و مقام بگیرم. اگر وقتی تخصص من برایشان اهمیت داشت می‌روم، ولی تا وقتی که ظاهرم بخواهد اهمیت داشته باشد، اهلش نیستم.»

او از خاطراتش در دوران کشتی هم می‌گوید: «یک بار وسط یک برنامه پخش زنده نزدیک بود استودیو را ترک کنم؛ با خیابانی دعوایم شده بود چون من را نمی‌شناخت و می‌گفت معرفی کن. می‌گفتم برو یک ذره مطالعه‌ات را زیاد کن! بعد با هم رفیق شدیم. زورم آمده بود مگر چند تا قهرمان المپیک داریم من قهرمان المپیک بودم و او من را نمی‌شناخت.»

خبر آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار