کارتن‌خوابی عراقی‌ها تکذیب شد
کد خبر: ۱۳۲۳۷۹
تاریخ انتشار: 2019 January 04    -    ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

تیم ملی عراق که اردوی آماده‌سازیِ پیش از جام ملت‌های آسیا را همانند تیم ایران در کشور قطر برگزار کرد، شب گذشته راهی امارات، محل برگزاری این رقابت‌ها شد ولی در طی سفر آنها شایعات عجیبی درباره مشکلاتی که در مسیرشان با آن مواجه بودند، انتشار پیدا کرد.

از صبح امروز رسانه‌های زیادی خبر دادند که ملی پوشان عراق پس از آنکه دوحه قطر را ترک کرده و به دلیل سفر به امارات باید به کشور ثالث پروازی انجام می‌دادند تا راهی ابوظبی شوند، به دلیل تاخیر ۹ ساعته پروازشان در مسقط عمان مجبور به کارتن خوابی در سالن فرودگاه مسقط شدند.

تصاویر بازیکنان عراق در زمان رسیدن‌شان به فرودگاه ابوظبی امارات، نشان می‌داد که آنها گرمکن و شلوار سرمه‌ای رنگ دارند، اما عکس‌هایی که از آنها انتشار پیدا کرده و عنوان شده بود آنها کارتن‌خوابی کرده بودند، رنگ سبز داشت.

از سوی دیگر در حالی که گفته شد عراقی‌ها ۹ ساعت در فرودگاه مسقط عمان معطل شدند، اما تمام زمان مسیری که تیم ملی عراق از دوحه قطر به مسقط و پس از آن تا امارات داشته، ۶ ساعت بوده است.

همچنین محمد الراوی، روزنامه‌نگار سرشناس عراقی گفت: «عراقی‌ها ساعت ۲۱:۳۰ پنج‌شنبه دوحه را ترک کرده و بعد از حضور در عمان، ساعت ۰۳:۳۰ بامداد امروز جمعه به ابوظبی رسیدند.»

او ادامه داد: «مدت زمان سفر اعضای تیم عراق از دوحه تا مسقط و بعد از آن، ابوظبی امارات، ۶ ساعت بوده و به دلیل اینکه ارتباط هوایی بین دوحه و کشور امارات وجود ندارد، سفر آنها این مدت زمان طول کشیده است.»

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار