به هیچ وجه در این سریال بازی نمی‌کنم
کد خبر: ۱۳۲۰۶
تاریخ انتشار: 2015 October 02    -    ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵

«کیفر ساترلند» - بازیگر سریال تلویزیونی «24» - اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش نمی‌کند.

با این‌که شبکه «فاکس» اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد با بازیگر جدیدی ضبط سریال جاسوسی «24» را آغاز کرده، مخاطبان این مجموعه امیدوار بودند «کیفر ساترلند» باز هم در نقش «جک بائر» ظاهر شود. اما این بازیگر شناخته‌شده اخیرا در مصاحبه‌ای که با «بی‌.بی‌.سی» انجام ‌داد، گفت: «24» به طور قطع برای من تمام شده است.

وی در سخنان اخیر خود اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی به این سریال تلویزیونی بازنمی‌گردم. «24» یکی از بزرگترین هدیه‌هایی بود که به عنوان یک بازیگر به من داده شد، اما حالا این جریان بدون من ادامه دارد. من می‌خواهم کارهای دیگری انجام دهم.

«ساترلند» هنرپیشه کانادایی است که در دهه 1980 با فیلم‌هایی چون «پسر گمشده» و «سلاح‌های جوان» به شهرت رسید، کار خود را در تلویزیون آغاز کرد و سپس پا به عرصه سینما گذاشت.

این بازیگر همچنین افزود: می‌خواهم بیشتر در تلویزیون کار کنم. تجربه من در «24» باورنکردنی بود. اما مهمترین سود آن این بود که کاری را انجام می‌دادم که مردم واقعا تماشا می‌کردند و از آن لذت می‌بردند. فیلم‌هایی بوده که در آن بازی کرده‌ام. مردم ممکن است از آن‌ها لذت برده باشند، اما شاید تعداد کمی واقعا آن‌ها را تماشا کرده باشند. بنابراین «24» برای من خیلی شورانگیز بود. مهمترین ویژگی آن این بود که این سریال در دسترس تعداد زیادی از مردم قرار داشت. این‌که بدانم آن‌ها لذت برده‌اند خیلی برایم ارزشمند بود.


«ساترلند» همچنین گفت: فکر نمی‌کنم رسانه‌ای بهتر از تلویزیون در حال حاضر وجود داشته باشد؛ بنابراین دوست دارم بیشتر دنبال پروژه‌های تلویزیونی باشم تا این تجربه را تکرار کنم. باید زمان صرف کرد تا کارهایی مثل این پیدا شود و این به این معناست که باید کمتر کار کنیم؛ بنابراین من صبر می‌کنم تا کاری که ارزش و پتانسیل جذب مخاطبان به اندازه بینندگان «24» را داشته باشد، پیدا شود.


به گزارش بی‌بی‌سی، کیفر ساترلند در سریال‌های مختلف تلویزیونی از جمله «پسران گمشده»، «چراغ‌های روشن، شهر بزرگ»، «چند مرد خوب» و «باجه تلفن» نقش‌آفرینی کرده است، اما بازی او در نقش «جک بائر» در فصل هشتم سریال پربیننده‌ی «24» او را به یک بازیگر مشهور تبدیل کرد و جایزه‌ بهترین بازیگر مرد جوایز «امی» سال 2006 را برایش به ارمغان آورد.

سریال تلویزیونی «24» محصول شبکه تلویزیونی «فاکس» آمریکاست، ساخت این سریال از نوامبر 2001 آغاز شد و پس از ساخت 192 قسمت در 24 می 2010 سرانجام به پایان رسید. این سریال چندین جایزه از جشنواره‌های «امی» و «گلدن گلوب» به عنوان بهترین سریال درام در سال 2003 دریافت کرده‌است. شخصیت اصلی این سریال «جک بائر» است که در هشت فصل این سریال ساترلند نقش او را بازی کرده ‌است.

بائر در «سی.‌تی‌.یو» یا همان سازمان ضدتروریستی که شاخه‌ای از سازمان «سیا» است کار می‌کند. هر فصل، یک روز تلاش او را برای متوقف ‌کردن حملات تروریستی نشان می‌دهد و در قسمت بیست‌وچهارم روز او تمام می‌شود. هر فصل این سریال، 24 قسمت دارد که از لحاظ داستانی بیست‌وچهار ساعت یک روز را شامل می‌شود و مدت هر قسمت حدوداً 40 دقیقه است که با ترکیب پیام‌های بازرگانی دقیقاً یک ساعت می‌شود.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار