معرفی سایت آموزشی یوکسیم
کد خبر: ۱۳۱۹۰۶
تاریخ انتشار: 2018 December 30    -    ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
در این مطلب یکی از بهترین سایت‌های آموزشی به زبان فارسی را به شما معرفی می‌کنیم. وب سایتی که در آن به راحتی می‌توانید به یادگیری نرم افزارهای گرافیکی بپردازید.

در این مطلب یکی از بهترین سایت‌های آموزشی به زبان فارسی را به شما معرفی می‌کنیم. وب سایتی که در آن به راحتی می‌توانید به یادگیری نرم افزارهای گرافیکی بپردازید. با اینکه این وب سایت تازه تاسیس است، اما دوره‌های آموزشی بسیار خوبی در آن وجود دارد.

آموزش طراحی گرافیک

 

یوکسیم

یوکسیم با آدرس Learn.Uxeem.Com وب سایت آموزشی تازه تاسیسی است که دارای آموزش‌های بسیار عالی و استاندارد در زمینه طراحی گرافیک با نرم افزار های فتوشاپ، ایلوستریتور و افتر افکت می‌باشد. آموزش‌های وب سایت بصورت ویدیوهایی به زبان فارسی در دوره های مختلف منتشر می‌شوند.

 

ویژگی های یوکسیم

  • آموزش‌های استاندارد
  • مدرس‌های با تجربه و حرفه ای
  • دوره‌های رایگان
  • کیفیت بالای ویدیو‌ها
  • دسترسی دائم به دوره‌ها
  • امکان دانلود و مشاهده آفلاین آموزش‌ها
  • بروز رسانی برخی از دوره‌ها

 

یک بار و برای همیشه با یوکسیم یاد بگیرید

دوره های آموزشی

هر نرم افزاری که علاقه دارید را یک بار و برای همیشه در یوکسیم مشاهده کنید و آن را بطور کامل یاد بگیرید. دوره های مختلف هر ماه در یوکسیم منتشر می‌شود و شما به راحتی می‌توانید نرم افزار مورد علاقه خود را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید. دوره‌های آموزشی یوکسیم تماماً استاندارد بوده و هر بخش از نرم افزار‌های مختلف بطور کامل آموزش داده می‌شود.

 

آموزش فتوشاپ

در وب سایت یوکسیم دوره‌های مختلفی برای آموزش فتوشاپ منتشر شده است. شما می‌توانید در هر یک ثبت نام کنید تا به ویدیو های آموزشی آن دوره دسترسی داشته باشید. در هر دوره موضوع مختلفی آموزش داده می‌شود که هر یک نه تنها باعث افزایش مهارت شما در این نرم افزار می شود، بلکه در کنار یکدیگر تمام آموزش‌ها باعث یادگیری کامل فتوشاپ می‌شود.

 

آموزش ایلوستریتور

در دسته بندی آموزش ایلوستریتور یوکسیم شما می‌توانید بهترین دوره مقدماتی ایلوستریتور به زبان فارسی را بیابید. دوره‌ای که در آن ریز به ریز تمام بخش های مهم این نرم افزار به زبان ساده توضیح داده شده است و در آن خود به طراحی پروژه های واقعی خواهید پرداخت.

 

آموزش افتر افکت

در حال حاضر تعدادی دوره برای آموزش افتر افکت در دست کار است. اما فعلا می‌توانید کار خود را با دوره مقدماتی افتر افکت شروع کنید. دوره ای که در آن بطور کامل کار با این نرم افزار بصورت مبتدی را خواهید آموخت. حتی اگر یک بار هم این نرم افزار را مشاهده نکرده باشید، با این دوره آموزشی می‌توانید به راحتی در کمتر چند هفته به بسیاری از بخش های آن مسلط شوید.

 

در کمتر از چند روز یک نرم افزار را یاد بگیرید

آموزش آنلاین

آموزش‌های یوکسیم وقت شما را تلف نمی کند! تماما بخش های مهم هر نرم افزار در ویدیو های کوتاه بطور کامل توضیح داده شده است و می‌توانید هر یک را چندین بار مشاهده کنید و هر گاه بطور کامل آن بخش را یاد گرفتید و به سراغ ویدیو های بعدی بروید.

با ثبت نام در دوره، دسترسی شما به تمام ویدیوهای آن دوره باز می شود و از این پس سرعت یادگیری در دستان خود شماست. می‌توانید در یک روز تمام ویدیوها را مشاهده کنید، یا تعدادی خاص را در برنامه روزانه خود قرار دهید. بسته به سرعت مشاهده و تمرین شما، یادگیری هر دوره می‌تواند بین چند روز تا چند هفته باشد!

 

مدرس‌های با تجربه

از نمونه طرح‌هایی که در دوره ها آموزش داده می شود، گرافیک خود وب سایت، طرح هایی که برای دوره ها  در نظر گرفته می شود و... می توانید اطمینان کامل را بدست بیاورید که افراد کاملاً حرفه‌ای به شما آموزش می‌دهند.

 

ثبت نام رایگان

شما برای ثبت نام در این سایت هزینه‌ای نمی‌پردازید. حساب کاربری یوکسیم شما بطور رایگان ایجاد می‌شود و می‌توانید از طریق حساب کاربری خود به مشاهده دوره‌های رایگان بپردازید.

 

دوره‌های رایگان

هر از چند گاهی دوره‌هایی بصورت کاملاً رایگان در این وب سایت منتشر می شود. دوره‌هایی که تماماً به آموزش کامل یک بخش از نرم افزار یا طراحی پروژه‌های مختلف می‌پردازند.

 

مطالب بلاگ

جدا از دوره‌های آموزشی، آموزش های کاملاً اختصاصی بطور کامل در زمینه‌های مختلف در بخش بلاگ قرار می‌گیرد. از آموزش دانلود از یوتیوب به بیش از 20 روش گرفته تا آموزش ساخت ایمیل در انواع سرویس‌های ایمیل دهی.

 

درخواست دوره و آموزش

شما می‌توانید از طریق بخش تماس با ما، درخواست تولید یک دوره خاص را کنید! دوره‌هایی که در یوکسیم قرار می‌گیرد همگی به درخواست کاربران آن تولید می شود.

 

شروع کنید

وقت خود را تلف نکنید! وارد وب سایت Learn.Uxeem.Com شوید و شروع به یادگیری یک مهارت جدید کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار