افزایش تعرفه واردات گوشت با ارز آزاد
کد خبر: ۱۳۱۴۱
تاریخ انتشار: 2015 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
محمود حجتی ‌پیش از ظهر امروز در بازدید از یکی از واحدهای دامداری نمونه استان اصفهان اظهار کرد: بازدید خوبی بود و خوشحالیم که چنین واحدهایی داریم
 
وی با بیان اینکه سیاست‌‌ دولت ثبات قیمت شیر است هر‌ چند‌ محدودیت‌هایی نیز دارد، افزود: ‌مصرف سرانه شیر در کشور ما نصف سرانه مصرف جهانی است پس باید تلاش کنیم تولید را افزایش داده و مصرف نیز افزایش یابد.
 
حجتی با اشاره به افزایش تعرفه گوشت تصریح کرد: برای واردات گوشت ارز آزاد در نظر ‌گرفته تا از تولیدکننده داخلی حمایت شود.
 
وزیر جهاد کشاورزی افزود: مسائل و مشکلات تولیدکنندگان را به خوبی می‌دانیم و پیگیر مشکلات آنها در حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی هستیم.
 
وی با بیان اینکه سال گذشته اشتباهاتی در خرید ذرت شکل گرفت اما در هر حال تولیدکنندگان ذرت را حمایت می‌کنیم، گفت: ذرت باید به قیمت تضمینی خریداری شود و از تولیدکنندگان این محصول حمایت‌های لازم شکل گیرد.
 
حجتی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان شیر گفت: از تولیدکنندگان شیر می‌خواهیم به سمت صنعت پیش بروند. با توسعه صنعت شیر مخالفیم ولی اگر دامداری بخواهد صنعت شیر را ایجاد کند از او حمایت می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: اگر هم تولیدکنندگان شیر به صورت انفرادی توانایی ورود به صنعت را ندارند می‌توانند با تشکیل تعاونی به صنعت وارد شوند، ما نیز حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم و امیدواریم مشکلات تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف صنعت کشاورزی هرچه زودتر برطرف شود.‌
فرهنگ نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار