سورپرایز هادی نوروزی برای تیمش!
کد خبر: ۱۳۱۳۴
تاریخ انتشار: 2015 October 02    -    ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵
خبر فوت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس جامعه فوتبال و همچنین جامعه پرسپولیسی‌ها را در شوک فرو برده است. هیچ کس باورش نمی‌شود که کاپیتان خوش اخلاق پرسپولیس که 30 سال داشت از این دنیا رفته باشد اما تقدیر الهی این طور بوده تا دیگر هادی نوروزی را در زمین فوتبال نبینیم.

شب گذشته (چهارشنبه) و در محل تمرین پرسپولیس هادي نوروزي دقایقی با رئیس کمیته مشوقین باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و قرار بر این شد با توجه به اینکه نوروزی تا حال سه گل به استقلال زده بود در صورت اینکه در دربی پیش رو هم گلی به ثمر برساند و چهار گله شود، برای هواداران پرسپولیس سورپرایز ویژه‌ای داشته باشد.

قرار بر این بود که نوروزی اگر موفق به گلزنی به استقلال شود عدد 4 را نشان دهد و همچنین پیراهنی برای این کار طراحی شود تا پرسپولیسی‌ها هم مانند استقلالی‌ها به رقیب خود عدد 4 را نشان دهند. همچنین قرار بود نوروزی پیراهنی ویژه‌ای زیر پیراهن اصلی تنش کند تا به این صورت پس از گلزنی احتمالی به استقلال برای هواداران سورپرایز ویژه‌ای داشته باشد اما متاسفانه بامداد امروز (پنجشنبه) سورپرایز ویژه نوروزی برای هواداران پرسپولیس فوتش بود نه شادی گلش.

مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار