ژاوی بهترین بازیکن ماه سپتامبر
کد خبر: ۱۳۱۲۷
تاریخ انتشار: 2015 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
ستاره سابق بارسلونا که الان برای السد قطر بازی می‌کند به عنوان بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر در ماه سپتامبر انتخاب شد.

ژآوی هرناندس کاپیتان سابق بارسلونا در فصل جابجایی تابستانی از این تیم جدا شد و السد قطر را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. این بازیکن اسپانیایی خیلی سریع در تیم جدیدش جا افتاده است و بازی‌های درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشته است.

ژاوی به عنوان بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر در ماه سپتامبر انتخاب شد. او در هر سه بازی السد در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به میدان رفته است و آمار خوبی را از خود به جای گذاشته است. السد در سه بازی نخست خود دو پیروزی و یک تساوی به دست آورده است که سهم ژاوی یک گل و سه پاس گل بوده است.

کاپیتان سابق بارسلونا 289 دقیقه برای السد به میدان رفته است. او 113 پاس داده که 105 پاس آن درست بوده است و این نشان می‌دهد که او چه بازیکن تاثیر گذاری برای السد بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الکاس قطر، ژاوی از اینکه به عنوان بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر انتخاب شده است بسیار خوشحال است. او گفت: واقعا برایم خوشحال کننده است که بازیکنی تاثیر گذار برای السد بوده‌ام. این انتخاب و جایزه باعث می شود تا بازی‌های بهتری را برای السد به نمایش بگذارم و در آینده بهتر ظاهر شوم. این جایزه را به همه بازیکنان السد، کادر فنی، هواداران و سران باشگاه تقدیم می کنم.

او ادامه داد: لیگ ستارگان قطر لیگ خوبی است و رقابت در آن شدید است. امیدوارم که بتوانم با السد بازی‌های درخشانی را به نمایش گذارم و عنوان قهرمانی را به دست آورم.

الریان در هر سه بازی خود در فصل جدید لیگ ستارگان قطر به پیروزی رسیده است و با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داد. العربی هم که اشکان دژاگه را در اختیار دارد با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد.

آفتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار