چطور دکمه سردست ببندیم؟
کد خبر: ۱۳۰۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 October 04    -    ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
دکمه سردست یکی از اکسسوری‌های است که معمولا آقایان از آن زمانی که لباس رسمی می‌پوشد،‌با یک پیراهن مدل فرانسوی از آن استفاده می‌کند. رویدادهایی هستند که درجه رسمی بودن آنها بیشتر از یک شام یا ناهار است که در آن کت و شلوار می‌پوشید.
دکمه سردست یکی از اکسسوری‌های است که معمولا آقایان از آن زمانی که لباس رسمی می‌پوشد،‌با یک پیراهن مدل فرانسوی از آن استفاده می‌کند. رویدادهایی هستند که درجه رسمی بودن آنها بیشتر از یک شام یا ناهار است که در آن کت و شلوار می‌پوشید. میهمانی های رسمی لوکس، قرار با مقام‌های عالی‌رتبه، میهمانی‌های شام یا ناهار رسمی رویادادهایی هستند که پوشیدن یک دکمه سردست عالی شما را یک سر و گردن از بقیه عالی‌تر نشان می‌دهد.

دکمه سردست‌ها در انواع و اقسام شکل و طرح موجود هستند. اگر فرد احساساتی هستید و چندان رسمی نمی‌پوشید بهتر است از یک دکمه سردست سفارشی خودتان استفاده کنید. چیزی که برای شما و سلیقه شما ساخته شده باشد. اما اگر می‌خواهید رسمی بپوشید و دکمه سردستی که می‌پوشید کمی هم گران‌قیمت باشد،‌ باید به برند Swarovski یا  Zirconia سری بزنید و از دکمه‌های سردست آنها خرید کنید. اما فقط خریدن یک دکمه سردست کافی نیست اگر ندانید چطور باید از آن استفاده کنید.

چطور دکمه سردست ببندیم؟

گامهای لازم برای پوشیدن دکمه سردست

    قبل از هر چیز به پیراهنی نیاز دارد که به جای دکمه آستین،‌جای دکمه سردست داشته باشد و بعد برای خرید یک جفت دکمه سردست اقدام کنید.

    برای میهمانی یا رویدادی که قرار است در آن از دکمه سردست استفاده کنید، دکمه سردست مناسب پیدا کنید. هوش و وقار شما را یک دکمه سردست مناسب می‌تواند نشان دهد. بنابراین از یک دکمه مناسب استفاده کنید. حتی بد نیست برای خرید یک دکمه سردست کمی هم وسواس به خرج دهید.

    برای هر رویداد دکمه سردست مناسب آن رویداد را تهیه کنید. اگر میهمانی‌تان کمی اسپرت است، دکمه سردست اسپرت ببنید و اگر رسمی است، از دکمه سردست رسمی استفاده کنید. این اکسسوری کوچک که شاید به راحتی هم دیده نشود برای تکمیل تیپ شماست. پس از آن درست استفاده کنید.

    اگر تا حالا هیوچوقت از دکمه سردست استفاده نکرده‌اید، لازم است در منزل کمی برای باز و بسته کردن آن تمرین کنید. ممکن است در میهمانی لازم‌تان شود.

    حالا که چند نمونه مناسب از دکمه سردست در اختیار دارید، باید پیراهن مناسب برای آن انتخاب کنید. تمرین مرحله قبل را با پیراهن پوشیده شده تکرار کنید. پیراهنتان را بپوشید و چند بار دکمه سردست‌را ببندید و باز کنید.

    توجه کنید که هیچوقت قبل از پوشیدن پیراهن‌تان دکمه سردست را نیاندازید.

    بعد از پوشیدن لباس، محل قرارگیری دکمه سردست را پیدا کنید. بعضی پیراهن ها دو سوراخ و بعضی‌ها فقط یکی برای دکمه سردست دارند. بنابراین ببینید پیراهن شما کدام یک از این دو مورد است.

    دو سر دکمه سردست را به هم مفصل کنید و بچرخانید تا قسمت بالایی دکمه سردست از سوراخ بیرون بیاید. در این حالت قسمت پایینی یا پشتی را طوری بچرخانید تا قفل شود. البته بسته به اینکه شما چطور راحتترید می‌توانید شیوه پوشیدن دکمه سردست را تغییر دهید.

    حالا که دکمه قفل شده است. بخش انتهایی را باز کنید. با اینکار دکمه سردست دیگر تکان نمی‌خورد.

والامد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hadad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
7
4
دکمه مورد نظر به سر آستین بسته می شود نه دست! پس دکمه سر آستین است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
1
2
اسمش دکمه سردسته عزیزم نه کاربری اون!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار